- Katılım
- 21 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,845
evet iki kişi takılıyodunuz..
hatta sizi okadar çağırmama rağmen toplu resime gelmediniz...
neden uzak durdunuz orada...
yok yahu geldik, arkamdan kulak bilem yapılmış
evet iki kişi takılıyodunuz..
hatta sizi okadar çağırmama rağmen toplu resime gelmediniz...
neden uzak durdunuz orada...
yok yahu geldik, arkamdan kulak bilem yapılmış![]()
yok yahu geldik, arkamdan kulak bilem yapılmış![]()
=) yapın yapın suçu başkasına atın ne güzeL =P
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 PM ----------
uzak duran biz 2 kişiydik CBR1000RR [ nurulLLah ] ve ben ama bız motorları kaskları ve biLimum korumaLarınızı çaLmasınLar diye bekLedik bi göevimiz vardı =)=)=)
tesLim etmene gerek yokki herkesin kaskLarını gözetim aLtında tutyoduk zaten =P
bilseydim yarım saat kask aramaktansa direk sana sorardım. :cherry:
yok o oLmaz yani buLunuLan böLge dışına çıkmadığı sürece sorun yok zaten oraLada bi yerdedir ama buLunduğu böLgede yer değiştirirse iLgi aLanımızın dışında kaLıyo =)
=) yapın yapın suçu başkasına atın ne güzeL =P
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 PM ----------
uzak duran biz 2 kişiydik CBR1000RR [ nurulLLah ] ve ben ama bız motorları kaskları ve biLimum korumaLarınızı çaLmasınLar diye bekLedik bi göevimiz vardı =)=)=)
İğrenç çıkmışım...:mrgreen:
heee tamam ozaman karışıklık olmuşşş...
neden resimlere çıkmamak için okadar çaba sarfeddiniz...:queen::queen::queen:
kazayla bi fotoda beraber çıktık mustiyle :mrgreen:Hangi resimde çıktınki iğrenç olsun![]()
geneLde göz önünde oLmayı sevmeyiz ondan sanırım =) motorcunun tek dostu rüzgardır =P
+ gerçekten geride kaLıp izLemek daha güzeL bence =)
tek dostu rüzgardır diyosun ama siz2 kişiydiniz o nasıl olacak şimdi...:mrgreen::cherry:
Bu adamlar neden gözlerini kapadılar :mrgreen:
Yanlızkurt=Salih de renk değiştiren gözlükten dolayı gözlerini kapamadı:mrgreen:
![]()
Ya arkadaşlar güzel çıkmamışım forumu silin lütfen ..:mrgreen: