2009 MotoGP, GP125, GP250 Takvimi, Yarış Yorumları Başlığı

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu arada Fabrizio niye "Canım sıkıldı, yarışmıyorum ben, banane..."ye denk görünen bir şey yaptı daha yeni başlamışken, bilen, duyan, fikri olan var mı?
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Yarış sonrası Hayden gülüyordu ve zafer işareti yapıyordu, Domaniç şöyle yorum yaptı "Hayden'ın yorgunluğu ve siniri yüzünden okunuyor."

Bu arada Kallio kazasında hatalı taraf kimdi, nedensen bana Kallio hatalı gibi geldi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:52 PM ----------

Bu arada Fabrizio niye "Canım sıkıldı, yarışmıyorum ben, banane..."ye denk görünen bir şey yaptı daha yeni başlamışken, bilen, duyan, fikri olan var mı?

MCN'de yazana göre Fabrizio kolum çok ağrıdı deyip yarışı bırakmış.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yarış esnasında bir hararetle pilotu tanımayıp Hayden diye yorumlamaları gayet normal bence de, sonrasında devam edenler arasında görüp hatayı düzeltmemeleri, finalde yaşanan görüntü sonrası yoruma devam etmeleri ilginç ve gülünesi asıl olan, ama yaşanan şunca hata sonrası o da bir şey değil...:)

Fabrizio da kariyerinin başında, 3 günlük bir pilot tafrası yapmış biraz, gerçi ona da hak verilebilir; GP'de şu anda bir hedefim var mı? Yok.. O zaman zorlamanın alemi var mı? O da yok...:)

Korsan muhabbeti de iyiymiş..:wiinkk:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Fabrizio'nun omzu pinpon topu kadar şiştiği için bırakmak zorunda kalmış yarışı :wiinkk:

MotoGP'de yarışma fırsatı bulan hiçbir pilot %100 zorunlu olmadıkça bırakmaz yarışı.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Fabrizio hakkında geniş bir bilgim yok, yarışa başlarken mevcut bir sakatlığı var mıydı, yok muydu bilmiyorum, veya kronik bir sorunu... ama yarış süresince zorlayacak bir hareketini göremedim ben, ve bırakması pes eder bir edada, GP'de amacım yok ki, 2-3 yarış benimle yer dolduruyorlar, ben kariyeri olan bir pilotum, banane:p der gibiydi sanki.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
"Bugün için söylenecek fazla birşey yok. Turlar ilerledikçe Cuma günü sakatlanan omzumdaki acı arttı. Neredeyse freni sıkamayacak hale geldim. Durmak zorundaydım, devam etseydim düşecektim. Sağ omuz kasımda yırtık var, dışardan bakıldığında derimin altında bir golf topu varmış gibi duruyor. Bana bu fırsatı veren Pramac takımı için üzgünüm."

Pinpon değil golf topuymuş, düzeltmiş olalım:)
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Haa... golf topuysa tamam...:p

Şaka bir yana önceden varolan bir durum bu çekilmede son derece akıllıca, mantıklı ve kabul edilir olur...
Geçmiş olsun Michel diyelim...:rendeer::)
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Aspar Ducati takımı açıklama yaptı net üzerinden. 250cc 'de yarışan Hector Barbera gelecek yıl MotoGP'de bu takımda yarışacakmış. Gelecek Yıl sanırım MotoGP'de İtalyan ve İspanyolların sayısı 10'u geçecek.

Hector şu an şampiyonada 123 puanla dördüncü.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Arkadaşlar yarınki motogp yarışını nasıl seyredicez ntvnin yayın akışında taaaa gece 01:00 defalan banttan diyo bu ntv canlı yayınlamıyomuydu yarışları ne oldu eurosportta vermiyor napıcaz varmı bir fikri olan nasıl izliycez yarışı.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Guzel ve ilginç bir yaris izledik bugun.
su an Turkiye'de yeni yayinlandigi için sonuçlari verip tadinizi kaçirmayayim.
:)
sonuçlara hem sasiracak hem sasirmayacaksiniz.
Hayden'in bu sezon yaptigi en basarili yarisi buydu diyebiliriz.
baska ipucu yok.:bounce:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
yarış canlı degilmi :( neyse canlı nıyetıne ızlıyorum ben ama yarıs saati kaçtı merak ettim şimdi sonucuda söleme :D
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Siz banttan izliyorsunuz.
yaris biteli çok oldu.:)

saglık olsun napalım rossinin kafası baska yerlerdeydi sanırım tatile ihtiyacı var lorenzo resmen ezdi onu oda dayanamadı düştü olmadı bıraktı :mrgreen:


bu adamları her seferinde izlerken yatar pozisyonda 200 le viraj dönmek nasıl oluyor acaba:cherry:..nasıl ayarlıyorlar her seyi o kadar yatıkken o kadar hızlıyken nasıl basıyorlar o frenlere aklım almıyor :queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
saglık olsun napalım rossinin kafası baska yerlerdeydi sanırım tatile ihtiyacı var lorenzo resmen ezdi onu oda dayanamadı düştü olmadı bıraktı :mrgreen:


bu adamları her seferinde izlerken yatar pozisyonda 200 le viraj dönmek nasıl oluyor acaba:cherry:..nasıl ayarlıyorlar her seyi o kadar yatıkken o kadar hızlıyken nasıl basıyorlar o frenlere aklım almıyor :queen:

Koy cebine parayi gel.
3 seansta halledelim problemini.:p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
epey düşen oldu.
pedrosa gerçekten iyi bir sürücü.

rossi'nin düşüşünü anlayabilmiş değiliim. ön frene bastı desem niye bastı. bastıysa da elinin hiç mi ayarı yok.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
epey düşen oldu.
pedrosa gerçekten iyi bir sürücü.

rossi'nin düşüşünü anlayabilmiş değiliim. ön frene bastı desem niye bastı. bastıysa da elinin hiç mi ayarı yok.

Dustugu virajda nerede oldugunu fark ettin mi?:wiinkk:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
valla virajın neresinde oldugunu da hatırlamıyorum hızını da hatırlamıyorum. tek bildigim bodozlama ön frene bastı. motosiklet o şekilde başka türlü düşmez. bu da demek oluyor ki pist dışına çıkıyordu çıkmamak için fren yaptı.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
valla virajın neresinde oldugunu da hatırlamıyorum hızını da hatırlamıyorum. tek bildigim bodozlama ön frene bastı. motosiklet o şekilde başka türlü düşmez. bu da demek oluyor ki pist dışına çıkıyordu çıkmamak için fren yaptı.

Afferin.
Guzel tespit.
Bodoslama pist disina gidiyordu.
Viraj çizgisini kaçirdi.
Onun gibi tecrubeli biri muhtemelen dusecegini bilerek fren yapti.
çakilip dusmektense, kontrol kendisindeyken dusmeyi tercih etti.
Risk alip yatsaydi yine dusecekti.
Bu sefer bir katliam olurdu yalniz.
En az bir kaç motosiklet onunla beraber duserdi ve sonucun ne olacagini Allah bilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst