Ntv reklam aralarını abartttı bu gün tam yarışın en heyecanlı bölümünde ankarada
ki mitinge bağlandılar 10 dak sürdü ve peşinden tekrar reklam ntv'yi beğenir ve
izlerim ama bu tutumları hiç hoş olmadı:farao::farao::farao::farao:
Bu ntv ile bu iş olmayacak gibi zaten,saçmalamanın doruklarına çıktılar bugün
Geçen senelerde eurosport 150,250,motogp yayınlarını baştan sona veriyordu .Bu sene anlaşamayınca gene ntv'ye kaldık eli mahkum.
Bu işkenceden nasıl kurtulacağımız hakkında yardımları olabilecek arkadaşlar varsa ,yardımlarını rica eder,şimdiden teşekkür ederim.