- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #21
Yaa şimdi bu yarış ne zaman yapılacak?
coq, bu arada senin motor ne kadar yakıyor diye sormuştun ya..
Geçen hafta 5 motor İstanbul-Maşukiye (gidiş geliş toplam 240km) yaptık, dönüşte de İstanbul Park'ın orada gazladık. Diğer motorlar da 600RR idi ve ben tam olarak 3 depo benzin bitirdim. Diğer motorlardan yaklaşık 1 depo kadar fazla. Yani 100 km de bir depo diyeyim. Ama otobanda çoğu zaman dip gaz gittik. Ancak bunun nedeni benim kullanım tarzım ve motordaki modifikasyonlar. Diğer motorlar dip gaz giderken ben yanlarından uzayıp gidiyorum. Bir de yarıştan alışkanlık herhalde çok devirli ve kompresyonlu kullanıyorum, 10 bin devrin altına inmedim nerdeyse... Anlayacağın benim makina tam bir benzin düşmanı.. Artık uzun mesafeli gezilere giderken benzin masrafını düşünüyorum.. Bu aralar birkaç hafta içinde bir pist organizasyonu yapacağız, alet çok benzin de yaksa pistte hakkını veriyor
coq, bu arada senin motor ne kadar yakıyor diye sormuştun ya..
Geçen hafta 5 motor İstanbul-Maşukiye (gidiş geliş toplam 240km) yaptık, dönüşte de İstanbul Park'ın orada gazladık. Diğer motorlar da 600RR idi ve ben tam olarak 3 depo benzin bitirdim. Diğer motorlardan yaklaşık 1 depo kadar fazla. Yani 100 km de bir depo diyeyim. Ama otobanda çoğu zaman dip gaz gittik. Ancak bunun nedeni benim kullanım tarzım ve motordaki modifikasyonlar. Diğer motorlar dip gaz giderken ben yanlarından uzayıp gidiyorum. Bir de yarıştan alışkanlık herhalde çok devirli ve kompresyonlu kullanıyorum, 10 bin devrin altına inmedim nerdeyse... Anlayacağın benim makina tam bir benzin düşmanı.. Artık uzun mesafeli gezilere giderken benzin masrafını düşünüyorum.. Bu aralar birkaç hafta içinde bir pist organizasyonu yapacağız, alet çok benzin de yaksa pistte hakkını veriyor