Uzun ara verilince unutuldu gp.
Korkarim SBK ve SS de ayni akibete ugrayacak.
Halbuki bugun, Lorenzo'nun ne kadar salak olabilecgini olesiye tartisabilirdik.
Hondalar uyanmaya basladi.
Suzuki bu gun yeni motosikletleriyle yaristi.
Sonuçlara bakilirsa, eski ve yeni arasinda bir fark yok.
Yarisi bitirebilen bir Kawasaki'ye rastlanamadi.
Ducatiler acilarin çocugu filmini tekrardan canlandiriyorlar.
Enteresan bir yaris oldu kisacasi.
Bunca zamana ragmen, Honda'dan baska hiç bir takimin ilerleme kaydedememis olmasi ise ayrica enteresan.
Bu sezon MotoGp de bir heyecan kalmadi.
Gozum SBK da Spies ve Haga ikilisinin ustunde olacak.
Biagginin meshur pilot biçmelerini de seyredecegim tabi...
