- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
- Konu Yazar
- #1
Tek kelimeyle muhteşem bir kortej oldu..
Buluşma yerinde yaklaşık 100 den fazla motor vardı..Bildiğim tüm motosiklet siteleri ve biz MT İstanbul oradaydık..Herkes bayraklarıyla süslediği motosikletlerini yanyana dizmiş, kalkış anının gelmesini bekliyordu..
Ve saat 16:30 olduğunda marşa bastık..
Onlarca motordan gelen sesi duymanız gerekirdi..Yer gök yıkıldı resmen..
Suadiye otelinin önünden önce Bağdat Caddesine çıktık..
Caddeye ilk çıktığımız an en güzeliydi belkide..
Etraftan bizleri alkışlayanlar, bayrak sallayanlar...Tezahurat apan çocuk, yaşlı tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının yüzündeki coşku görülmeye değerdi..Bir kaç kez gözlerim dolmadı değil..
Caddeye çıkınca bir anda 5 şeritli Bağdat Caddesi motor ve korna sesleriyle dolmuştu..
Kortejin başını ve sonunu ben tüm yol boyunca göremedim..O derece kalabalık ve coşkuluyduk..
Bağdat caddesini Fenerbahçe stadını arkamızda bırakarak geçtik ve kendimizi Boğazın incisi, Boğaz Köprüsü yoluna bıraktık..
Köprüye yaklaştığımızda çektiğim kortejin başını ve sonunu gösteren 2 foto;


Köprüyü geçtikten sonra hemen Balmumcu'ya saparak Beşiktaş'a çevirdik yönümüzü..
Tam Meydandaki ışıklarda gene muhteşem bir coşkuyla geçişimizi yaptık..Gene korteje el sallayanlar, tezahurat yapanlar...
Sonrasında Eminönü ve Unkapanı köprüsünü geçtik ve nihayet varış noktamız olan Sirkeci'de stop ettik motorlarımızı..
Alttaki 2 foto da son durağımızı gösteriyor..


Buradan sonra gruplar dağıldı..
Tüm yol boyunca trafik polisleri bize yolları açtı, ışıklarda bekletmediler ve eskortluk yapan polisler oldu..
Kortej boyunca onlarca fotograf çekildi ve video kaydedildi..Yavaş yavaş eklenecektir..Ben dayanamayıp başlığı açmış bulundum :mrgreen:
Katılan/katılamayan herkese çok teşekkürler..Şahsım adına unutamayacağım bir gün oldu :rendeer:
Buluşma yerinde yaklaşık 100 den fazla motor vardı..Bildiğim tüm motosiklet siteleri ve biz MT İstanbul oradaydık..Herkes bayraklarıyla süslediği motosikletlerini yanyana dizmiş, kalkış anının gelmesini bekliyordu..
Ve saat 16:30 olduğunda marşa bastık..
Onlarca motordan gelen sesi duymanız gerekirdi..Yer gök yıkıldı resmen..
Suadiye otelinin önünden önce Bağdat Caddesine çıktık..
Caddeye ilk çıktığımız an en güzeliydi belkide..
Etraftan bizleri alkışlayanlar, bayrak sallayanlar...Tezahurat apan çocuk, yaşlı tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının yüzündeki coşku görülmeye değerdi..Bir kaç kez gözlerim dolmadı değil..
Caddeye çıkınca bir anda 5 şeritli Bağdat Caddesi motor ve korna sesleriyle dolmuştu..
Kortejin başını ve sonunu ben tüm yol boyunca göremedim..O derece kalabalık ve coşkuluyduk..
Bağdat caddesini Fenerbahçe stadını arkamızda bırakarak geçtik ve kendimizi Boğazın incisi, Boğaz Köprüsü yoluna bıraktık..
Köprüye yaklaştığımızda çektiğim kortejin başını ve sonunu gösteren 2 foto;


Köprüyü geçtikten sonra hemen Balmumcu'ya saparak Beşiktaş'a çevirdik yönümüzü..
Tam Meydandaki ışıklarda gene muhteşem bir coşkuyla geçişimizi yaptık..Gene korteje el sallayanlar, tezahurat yapanlar...
Sonrasında Eminönü ve Unkapanı köprüsünü geçtik ve nihayet varış noktamız olan Sirkeci'de stop ettik motorlarımızı..
Alttaki 2 foto da son durağımızı gösteriyor..


Buradan sonra gruplar dağıldı..
Tüm yol boyunca trafik polisleri bize yolları açtı, ışıklarda bekletmediler ve eskortluk yapan polisler oldu..
Kortej boyunca onlarca fotograf çekildi ve video kaydedildi..Yavaş yavaş eklenecektir..Ben dayanamayıp başlığı açmış bulundum :mrgreen:
Katılan/katılamayan herkese çok teşekkürler..Şahsım adına unutamayacağım bir gün oldu :rendeer:
Son düzenleme: