30 Ağustos Korteji / Foto ve Videolar

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Tek kelimeyle muhteşem bir kortej oldu..

Buluşma yerinde yaklaşık 100 den fazla motor vardı..Bildiğim tüm motosiklet siteleri ve biz MT İstanbul oradaydık..Herkes bayraklarıyla süslediği motosikletlerini yanyana dizmiş, kalkış anının gelmesini bekliyordu..

Ve saat 16:30 olduğunda marşa bastık..

Onlarca motordan gelen sesi duymanız gerekirdi..Yer gök yıkıldı resmen..
Suadiye otelinin önünden önce Bağdat Caddesine çıktık..

Caddeye ilk çıktığımız an en güzeliydi belkide..
Etraftan bizleri alkışlayanlar, bayrak sallayanlar...Tezahurat apan çocuk, yaşlı tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının yüzündeki coşku görülmeye değerdi..Bir kaç kez gözlerim dolmadı değil..

Caddeye çıkınca bir anda 5 şeritli Bağdat Caddesi motor ve korna sesleriyle dolmuştu..

Kortejin başını ve sonunu ben tüm yol boyunca göremedim..O derece kalabalık ve coşkuluyduk..

Bağdat caddesini Fenerbahçe stadını arkamızda bırakarak geçtik ve kendimizi Boğazın incisi, Boğaz Köprüsü yoluna bıraktık..

Köprüye yaklaştığımızda çektiğim kortejin başını ve sonunu gösteren 2 foto;



Köprüyü geçtikten sonra hemen Balmumcu'ya saparak Beşiktaş'a çevirdik yönümüzü..

Tam Meydandaki ışıklarda gene muhteşem bir coşkuyla geçişimizi yaptık..Gene korteje el sallayanlar, tezahurat yapanlar...

Sonrasında Eminönü ve Unkapanı köprüsünü geçtik ve nihayet varış noktamız olan Sirkeci'de stop ettik motorlarımızı..

Alttaki 2 foto da son durağımızı gösteriyor..




Buradan sonra gruplar dağıldı..

Tüm yol boyunca trafik polisleri bize yolları açtı, ışıklarda bekletmediler ve eskortluk yapan polisler oldu..

Kortej boyunca onlarca fotograf çekildi ve video kaydedildi..Yavaş yavaş eklenecektir..Ben dayanamayıp başlığı açmış bulundum :mrgreen:

Katılan/katılamayan herkese çok teşekkürler..Şahsım adına unutamayacağım bir gün oldu :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
motor sürmenin zevkini yüzü aşkın motorla ana caddelerde tattık, polisler de bize motorlarıyla eşlik etti, yollar kesildi, çoğu ışıkta direk geçtik, gayet keyifli bir gezi oldu, darısı diğer illerdeki motorcu dostlarımıza :)

engin evdemisin? yoksa yemeğe mi kaldın? ben sabahtan yorulmuştum, oruç da var, dayanamadım bakırköy yolundan döndüm ...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
evet gelsın resımler böyle bir güzel günde sız degerlı abılerım ve ablalarımla bırlıkte olmak gurur verıcı:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle toplu sürüşlerin hastasıyım.
hele bir de böyle bi anlam yükleyince daha bi hevesi kabarıyor insanın.
gelmek isterdim ama siz ordayken ben daha yeni yatmıştım :)
29 ekimde görüşürüz artık..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
motor sürmenin zevkini yüzü aşkın motorla ana caddelerde tattık, polisler de bize motorlarıyla eşlik etti, yollar kesildi, çoğu ışıkta direk geçtik, gayet keyifli bir gezi oldu, darısı diğer illerdeki motorcu dostlarımıza :)

engin evdemisin? yoksa yemeğe mi kaldın? ben sabahtan yorulmuştum, oruç da var, dayanamadım bakırköy yolundan döndüm ...

Ben direk sirkeci den arabalı vapurla eve döndüm..
Tükkan tayfasıyla takılsaydım gecyarısını bulurdu eve dönmem :mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
78
Helal olsun katılanlara ve Atatürk Cumhuriyetini böyle zor günlerde yanlız bırakmayıp sahip çıkan vatan evlatları sağ olsun
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bir sürüştü :) Emre işe gideceğinden Karaköy'den ayrıldık biz de :pale: Katılan herkese teşekkürler :rendeer: Gerçekten tüylerim diken diken oldu Cadde'de giderken, hala Türk olmaktan gurur duyan insanlarla aynı tutkuyu paylaşıp yol almak kısa süreliğine de olsa çok güzeldi ve gözlerim doldu ::sas::
Köprü ortasında yuvarlanan kask hariç herşey yolundaydı. Sanırım biri motorun arkasından düşürdü, ilk etapta kaza mı oldu duygusuna kapılmıştır bizim gibi her gören. Azıcık korkuttu beni :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Çok güzel bir sürüştü :) Emre işe gideceğinden Karaköy'den ayrıldık biz de :pale: Katılan herkese teşekkürler :rendeer: Gerçekten tüylerim diken diken oldu Cadde'de giderken, hala Türk olmaktan gurur duyan insanlarla aynı tutkuyu paylaşıp yol almak kısa süreliğine de olsa çok güzeldi ve gözlerim doldu ::sas::
Köprü ortasında yuvarlanan kask hariç herşey yolundaydı. Sanırım biri motorun arkasından düşürdü, ilk etapta kaza mı oldu duygusuna kapılmıştır bizim gibi her gören. Azıcık korkuttu beni :)

Artçı olan bir bayan nedense köprünün ortasında kafasından çıkartmak istedi kaskını ve bir anda düşürdü kaskı elinden..allahtan birimizin motoruna denk gelmedi o kask..sonradan birisi almış onu köprünün ortasından vermiş kendisine..


Aklıma gelen bir olay da stadın önünde durduğumuz bir anda yanımda yürüyen bir sığırın bana dönüp "Nedir bu bir toplanma mı var?" demesiydi..:pr:
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
yaa mükemmel olmuş..valla duygulandım birden..:) seneye aranızda olmak istiyorum inşallah..:wiinkk:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Resimleri görünce tüylerim ürperdi.

Ne mutlu Türküm diyene!
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
İnanılmaz güzel bir etkinlikti. Tüylerim diken diken oldu, kortejin her anında olağanüstü duygular hissettim. Katılan tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Ne Mutlu TÜRK ' üm Diyene...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 PM ----------

osbourne Aklıma gelen bir olay da stadın önünde durduğumuz bir anda yanımda yürüyen bir sığırın bana dönüp "Nedir bu bir toplanma mı var?" demesiydi..:pr:[/QUOTE' Alıntı:
Bende sizin arkanızdaydım o kişi soruyu sorarken. Feribotta da konuştuk zaten. Öyle insanlarla aynı havayı teneffüs etmek çok kötü :farao:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Katıldığım ilk kortejdi.Benim için unutulmayacak bir gün oldu.Teşekkür ederim herkese.Başta serhatıma erdem abime ve yavuz abime beni artçı aldıkları için.Seviyorum hepinizi.Bendeki fotoları en kısa zamanda atacağım... :)
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
çok kalabalıktı yaaa ben diyordum 20 motor belki vardır ama şaşırdım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grurulandım valla helela olsun tum katılanlara
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Cok guzel bir etkınlık oldu katılan tum dostlara tesekkurler.Racıngden scotara cruıserdan enduroya kadar her marka ve model motosıklet ve nerdeyse istanbuldakı tum motosıklet kluplerının katıldıgı bır organızasyon oldu.Kazasız ve sorunsuz sekılde tamamlanmasıysa ayrı bır guzellık oldu...
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
İyiki katılmışız,ayrıca bu kadar katılımın olmasıda beni gururlandırdı.
Çok teşekkürler MT
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
fotolara bakılırsa güzel bir kortej olmuş.İstanbul'da olsam katılırdım.

Çok anlamlı bir etkinlik.

Ayrıca, grup sürüşleri de çok güzel oluyor gerçekten.Ne hikmetse sair zamanlarda bizi görmeyen, görmezden gelenlerin gözleri teleskop oluyor.Bizi takmayanlar -"ya, o dursun yol versin, motosiklet olum o, s..tir et ya" diyenler grup olarak gördüler mi bize saygı gösteriyorlar.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
süperdiniz arkadaşlar. fotoları en kısa sürede ekleyeceğim.

Fotolar:

dsc01798.jpg

Image17.jpg

Image11(1).jpg

Image10(1).jpg

Image13.jpg

Image8(1).jpg

Image15.jpg

Image14.jpg

Image7(1).jpg

Image6(1).jpg

Image4(1).jpg

Image3(1).jpg

Image2(1).jpg

Image1(1).jpg

Image19.jpg

Image20.jpg

Image21.jpg

Image22.jpg

Image23.jpg

Image24.jpg

Image25.jpg

Image26.jpg

Image27.jpg

Image28.jpg

Image29.jpg

Image30.jpg

Image31.jpg

Image32.jpg

Image33.jpg

Image34.jpg

Image35.jpg

Image36.jpg

Image1(2).jpg

Image2(2).jpg

Image3(2).jpg

Image5(2).jpg

Image6(2).jpg

Image7(2).jpg

Image8(2).jpg

Image9(2).jpg

Image9(3).jpg

Image10(2).jpg

Image11(2).jpg

Image12(1).jpg

Image17(1).jpg

Image18(1).jpg

Image19(1).jpg

Image20(1).jpg

Image21(1).jpg

Image22(1).jpg

Image23(1).jpg

Image24(1).jpg

Image25(1).jpg

Image26(1).jpg

Image27(1).jpg

Image28(1).jpg

Image29(1).jpg

Image30(1).jpg

Image31(1).jpg

Image32(1).jpg

Image33(1).jpg

Image34(1).jpg

Image36(1).jpg

Image38.jpg

Image39.jpg

Image40.jpg

Image41.jpg

Image42.jpg

Image43.jpg

Image44.jpg

bu arkadaş kortejdemi acaba :D
Image45.jpg

Image46.jpg

Image47.jpg

Image48.jpg

Image49.jpg

Image50.jpg

Image51.jpg

Image52.jpg

Image53.jpg

Image54.jpg

Image55.jpg

Image56.jpg

Image58.jpg

Image59.jpg

Image60.jpg

Image61.jpg

Image62.jpg

Image63.jpg

Image64.jpg

Image65.jpg

Image66.jpg

Image67.jpg

Image68.jpg

Image69.jpg

Image70.jpg

Image71.jpg

Image72.jpg

Image73.jpg

Image74.jpg

Image75.jpg

Image76.jpg

Image77.jpg

Image78.jpg

Image79.jpg

dsc01721o.jpg

dsc01708p.jpg

dsc01708p.jpg

dsc01714u.jpg

dsc01727.jpg

dsc01739.jpg

dsc01743a.jpg

dsc01754a.jpg

dsc01757w.jpg

dsc01808n.jpg

dsc01816m.jpg


dsc01832.jpg








dsc01805.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst