Dünyanın En Pahalı Benzini Benim Aracımda T-shirt Satışı

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
senin gibi devlete sırtımı dayamadım en azından...

devletmi bize sırtını dayadı biz mi devlete? o mesele çok su götürür
lakin bunun konumuzla alakası yok
burda senin çıngar çıkarıp tişörtü beleşe getirme çabalarından bahsediyoruz
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
devletmi bize sırtını dayadı biz mi devlete? o mesele çok su götürür
lakin bunun konumuzla alakası yok
burda senin çıngar çıkarıp tişörtü beleşe getirme çabalarından bahsediyoruz

sen devletin devletde bizim sırtımızda...ucu bana dokunuyo arkidiş...inin sırtımdan tişört alabileyim...:cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ula mete senin kaynak kodunu ele geçirdim
# include ayu.h
# include polemik.h
# include beleş.h

İnteger akıl,fikir= 0;
char tigermbz, bbaday, alptunay, gültekin;
word kilit, fürek;

function metehan(void)
{
if polemik == true
check_online_users(tigermbz,bbaday,alptunay,gültekin)
set_online_position();
// write ("hoarggghhh");
write("ayuyum emme pere bende");
check_users_message(tigermbz,bbaday,alptunay,gültekin);
İf kilit != 0
write("başım ağrıyor benim yatıyorum");
set_offline_position();
return fürek;
}
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hadi bu sene vergin bizden olsun
ayağın alışsın

Ecevit zamanı darphane para basardı siz aç memurların maaşı için ...piyasada dolaşan fazla para yüzünden kriz oldu fakır olduk...sen o zamanlar yine açtın ama memur değildin...:p

şimdi maaşlarınızı devlet ımf kaynaklarından ve dolaylı vergilerden ödüyor..siz açlar biz özel sektörün kesintilerinden geçiniyosunuz yani...benim alınterimi işverenim ödüyor sizi beslemek için...:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Bugün sitede gülümsetme kampanyası var heralde bir çok konuya yazılan yazı komedi boyutlarına ulaşmış durumunda. Burda da geyik e sarmış vaziyet burdaki ni normal kabul etmek zorunluluğu var çünkü Mete olayın başrolünde:):mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bugün sitede gülümsetme kampanyası var heralde bir çok konuya yazılan yazı komedi boyutlarına ulaşmış durumunda. Burda da geyik e sarmış vaziyet burdaki ni normal kabul etmek zorunluluğu var çünkü Mete olayın başrolünde:):mrgreen:

yok abi mod beni iğfal etti...:queen:konuyu fişfirtle beleş tişört vercem dedi ama vaadler yalan oldu..Hayvan Hakları Evrensel Beyannamesi imzalamış bir ülkede bu olamaz...

nerde peta nerde panter emel...:pale:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yok abi mod beni iğfal etti...:queen:konuyu fişfirtle beleş tişört vercem dedi ama vaadler yalan oldu..Hayvan Hakları Evrensel Beyannamesi imzalamış bir ülkede bu olamaz...
evet metenin kandırılması hayvan haklarına aykırı bir durum :queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
tşört elime ulaştı
kargo şirketi hariç emeği geçen herkese teşekkürler

herifler şu parça için 9,43 TL yazmışlar ya :(




 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
9,43 TL mi? Yuh be, altı üstü 1 desi kargo demek ki aras la göndermemek lazım artık.

Hayırlı olsun bu arada.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:30 PM ----------

Yurtiçinde hesaplattım internet sayfasında, 9,89 TL çıkarttı oda, demekki piyasası bu :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
özel gönderimlerde bu şekilde giydiriyorlar demek ki

şirketin anlaşmalı kargocusuna sordum
burdan kaça gider diye, 3,5 - 4 TL arası dedi

aklında bulunsun bir daha gönderi olursa büyük şirkette çalışan bir arkadaşın olursa ondan rica edebilirsin
anlaşmalı olunca fiyat yarı yarıya düşüyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
9,43 TL mi? Yuh be, altı üstü 1 desi kargo demek ki aras la göndermemek lazım artık.

Hayırlı olsun bu arada.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:30 PM ----------

Yurtiçinde hesaplattım internet sayfasında, 9,89 TL çıkarttı oda, demekki piyasası bu :)

kargo şirketlerini zengin etmekmiş amaç...:)

Kargonekon Çetesi...:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
benimde elime gecti teşekkür ederim sagolun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst