Dünyanın En Pahalı Benzini Benim Aracımda T-shirt Satışı

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Mod'um beni de insan yerine koyup cevap ver. Hazır haliyle fotoğraf isteriz.. Görmeden inanmam. :p
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ben birşey göremiyorum :silent:

Gördüm tamamdır :p

Çok ciddi beee, az resimli mesimli olaydı. :mrgreen: Şöyle pembe falan. :p
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
92
Bence fiyat gayet uygun ayrıca tasarımda çok hoşuma gitti ancak yazıların üst kısmında bulunan ve gerçekten çok iyi düşünülerek tasarlanmış o resmin biraz daha büyük olması daha hoş olabilirdi diye düşünüyorum. Ayrıca bu tasarımı alıp az modifiye ettikten sonra kendimiz baskı yaptırırsak sorun olmaz umarım. Bunu sormamın nedeni sonuçta yaptıracak olduğum tişörtte de www.motosiklet.net adresinin yazacak olmasını istememdir. Çünkü ben dediğim resmi büyük tutarak yazı karakterlerini aşağıya çekmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Çoh sıradan çoh banel...::lac::
İşin ruhunu yansıtamamışsınız.::pala::
Şunlardan koysaydınız daha bir sanatsal daha bir anlamlı ve anlatımı kolay olurdu::148::
boombenzinwr1pz4.jpg
:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ya Çiçek iğrençsin..:mrgreen:

Ben şimdi dışarı çıkıyorum ve benzin alacağım.Pompacı adama nasıl bakacağım !! Tabii sırıtarak.. ! =)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kapatma tezgahın önünü
ayu bedeni yok bunların
yörüüüüü


yıkarım bu tazgahı payımı isterim parsadan...:bounce:

Kankama ayuu bedeni yok ama ona özel Panda Beden ayarlamışlar :p:p:p


iş büyüdü kanka çomak sokmak şart oldu...



be ne la....:pr:

zevksizler...mesaj dediğin arkada yazar..:farao:


sen kaç milyor dolar dış borcun olduğunu biliyon mu kapıcı:p


en pahalı benzinmiş..pehhh...kaygısız mesaj fırtınanı sevsinler:queen:


bi dene beleş verilmezse iyice çamura bağlarım...:bounce:
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
81
Orjinal fotografını foto olarak eklermisin eyong teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:34 PM ----------

Tamam eklenmiş zaten:) emeğine saglık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst