- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
olcay kardeşim bunlar yarım kollu yazlıkmı olacak uzun kol kışlıkmı:silent:
orjinal fotorafı varmı tshirt ün. mor biraz kafamı karıştırdı siyaha daha yakışmazmı bu tasarım eyong ?
olcay kardeşim bunlar yarım kollu yazlıkmı olacak uzun kol kışlıkmı:silent:
Mod'um beni de insan yerine koyup cevap ver. Hazır haliyle fotoğraf isteriz.. Görmeden inanmam.![]()
Çoh sıradan çoh banel...::lac::
İşin ruhunu yansıtamamışsınız.:ala::
Şunlardan koysaydınız daha bir sanatsal daha bir anlamlı ve anlatımı kolay olurdu::148::
:queen:![]()
Ya Çiçek iğrençsin..:mrgreen:
Ben şimdi dışarı çıkıyorum ve benzin alacağım.Pompacı adama nasıl bakacağım !! Tabii sırıtarak.. ! =)
bundan sonra benzin almıcaz demektir bu..:queen::queen::queen:
kapatma tezgahın önünü
ayu bedeni yok bunların
yörüüüüü
Kankama ayuu bedeni yok ama ona özel Panda Beden ayarlamışlar![]()