Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Selamlar. Motorlarınız çok güzel güle güle kullanın. Şu ışıklandırmalı aynaları nereden kaça aldığınızı öğrenebilir miyim? benim motorda çakar olduğu için gece çakarlar açıkken sinyaller çalışsada kayboluyor karşıdan gelen sinyali net göremiyor. bana böyle bişey lazım. teşekkürler.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Selamlar. Motorlarınız çok güzel güle güle kullanın. Şu ışıklandırmalı aynaları nereden kaça aldığınızı öğrenebilir miyim? benim motorda çakar olduğu için gece çakarlar açıkken sinyaller çalışsada kayboluyor karşıdan gelen sinyali net göremiyor. bana böyle bişey lazım. teşekkürler.


kardeş deli bişi aynalar bana yurt dışındangeldiğini söyledi hondamania . çok güzel de ben sinyal verirken yanmasını istiyorum. :cat: dur bi arayıp sorayım


tamam abi almanyadaki arkadaşına aldırmış sordum
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
kaça aldırmış bizede aldırsın. :) yada nerden aldırdığını söylesin bizde aldıralım. :) onuda bir öğrensene sana zahmet... :) böyle birşey çok lazım bana.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
kaça aldırmış bizede aldırsın. :) yada nerden aldırdığını söylesin bizde aldıralım. :) onuda bir öğrensene sana zahmet... :) böyle birşey çok lazım bana.


aradı açmadı çok yoğun galiba forma yaz dedim ama çalışıyo :)

BU DYLAN RÜZGARLIK NERDE SATILIR YAA NETTE BULAMADIM:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Hayırlı olsun kardeşim, kısmet işte. sonunda kavuştun sen de. güle güle kullan, kazasız belasız inşallah.
hafta sonu ilk uzun yolumu yaptım ben de. fotograf çekmedim çünkü direk mesafe üzerine çalıştım. Ataşehirden Babaeski'ye 220 km git gel yaptım. Mangal da cabası. normalden biraz daha fazla yaktı galiba fazla gaz verdik. memnun kaldım, güzel geçti gezi.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Hayırlı olsun kardeşim, kısmet işte. sonunda kavuştun sen de. güle güle kullan, kazasız belasız inşallah.
hafta sonu ilk uzun yolumu yaptım ben de. fotograf çekmedim çünkü direk mesafe üzerine çalıştım. Ataşehirden Babaeski'ye 220 km git gel yaptım. Mangal da cabası. normalden biraz daha fazla yaktı galiba fazla gaz verdik. memnun kaldım, güzel geçti gezi.

ABİ AKŞAM 3 kes garaja indim baktım gaz verdimzırt bırt kendime güldüm çağ atladım yaa valla bu arada mangal süper olmuştur cimüstünde :cat: bu motor hakkında varsa anlat hiç bişi bilmiyorum. kullanım kitapçığı önümde okuyorum çok titriyo sanki ama çinli olan eskisine göre iyi :mrgreen: birde bu aletin farını söndüren düğme yok euro 3 e göre açıkmış :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
dylan rüzgarlıktan kastın ön cammı fejolerli?

ewet ya ön cam siperlik onu taktırmak istiyorum bu alet 80 km de benim içime rüzgar dolduruyor arkadaşım bu çunlinin km si ya yanlış ya çakma 110 basıyodu sperliksiz bir damla rüzgar sarsmıyodu akşam 95 e kadar bastım ps ile paraüt ha açılmış hada ben şiştim resmin monttan pata pata pata sesler geiyor

ama şu güzel basınca solu kapatıyo şile otobanında vayyyt:queen:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
orjinal bağlantı aparatını alacaksın. sonra ister orjinal camını istersende ucuz bi cam bulup kestirip takacaksın. :) imkanın varsa aparatıda kendin yapabilirsin. honda bayilerine sor onlarda bulunur.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
orjinal bağlantı aparatını alacaksın. sonra ister orjinal camını istersende ucuz bi cam bulup kestirip takacaksın. :) imkanın varsa aparatıda kendin yapabilirsin. honda bayilerine sor onlarda bulunur.



hımm kendim yapmak konusu biraz zor da ben serviste soruşturayım
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Işık sönmez, bence olması gereken güzel bir özellik. Bilmediğin birşey yoktur ya, güzel bak üzme; o da seni üzmez :cat:

ps 150 i bende 2 günde bıraktığı izlenim değil etrafımdaki bakışlar yorumlar acayip iyi hissettiriyor arkamda benimle gezmeye gelenler bile farkı anlıyor :mrgreen: dikkatli ve özenli kullanalım hepimiz hepinize tekrar teşekkürler inşallah benim 3 4 aylık hasretimden daha fazla beklemeden isteyen arkadaşlar bu motora sahip olurlar şiddetle tavsiye ediyorum.:rendeer:

sendede öyle direk yanıyorsa ise sorun yok ozaman
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
teşekkürler valla tamamen tesdüf formdan ismi sahibindendende aynı olunca aradım çok güzel motor dedim hondamania ya nasıl kıyar satarsın tebrik ettim 3 gün sonra bana sattı :) deli alet ama bu zenon far biryanıyo bir sönüyo sensör mü var acaba gündüz yanmadı sabah işe gelirken hayret:silent:

xenonun balastı büyük bir ihtimal 13a lıktır. ılk kalkısta fazla akım çektiği için yanmamazlık yapar. devirli tutman lazım yoksa hep böyle olur.eğer kontağı açtığın gibi devreye giriyorsa bir far anahtarı taktır. hareket halindeyken yani motor devirdeyken aç o zaman sorun yaşamassın .
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
hondamania adres için teşekkür ederim. şimdi siteye bir baktımda 39.95 euro olan ayna bu üzerindeki değilmi? daha ucuz olanlarıda var ama 18 ledli diye geçiyor sitede bu o herhalde..
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
selam arkadaşlar.aynaları almanyadan bır arkadasım gonderdı.ama burda netten ben sectım.lınkı gonderıyorum.sadece ayn a yok bu arada..fena aksesuarlar var...baska sıtelerde cok farklı tr de olmayan seyler var...:) hasan kardesım kazasız belasız kullanırsın ınsallah..

http://www.louis.de/_20f217b1d54f76...gr=465&wgr=401&list_total=50&anzeige=0&page=4

saol yasin motorumu sattın bana mekik mi belli değil çok farklı alet yaa inşallah hayırlı olur para işlerin düzelir :rendeer:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
bugün sabah ps nin hız olarak neler yapabile ceğine baktım kartal köprüsüne gelirken tam 125 km ye çıktı ama alet önce yolun uzun ve boş olduğunu sanki algıladıktan sonra açıldı 1 dk 105 te sabit gidiyor ve sonra honda farkı :queen: alet ibreyi tırmandırıyorr ve 25 30 sn sonra 125 ve yükselişe geçiyordu ama ben uçacaktım üstünden geri 85 lere ...:cat: bu arada direksiyon kilidini keşfettim 4 lüsü yok :cherry: biyeden çıkar heralde yardım beyler çok ayıp yaa burda direksiyonu bile bugün sabah buldum şuyu var buyu var demiyosunuz :salut:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
bugün sabah ps nin hız olarak neler yapabile ceğine baktım kartal köprüsüne gelirken tam 125 km ye çıktı ama alet önce yolun uzun ve boş olduğunu sanki algıladıktan sonra açıldı 1 dk 105 te sabit gidiyor ve sonra honda farkı :queen: alet ibreyi tırmandırıyorr ve 25 30 sn sonra 125 ve yükselişe geçiyordu ama ben uçacaktım üstünden geri 85 lere ...:cat: bu arada direksiyon kilidini keşfettim 4 lüsü yok :cherry: biyeden çıkar heralde yardım beyler çok ayıp yaa burda direksiyonu bile bugün sabah buldum şuyu var buyu var demiyosunuz :salut:

Yani kusura bakmayın arkadaşlar sözüm Honda'ya.
Honda Dylan'dan sonra ne diye bu PS leri çıkardı anlamış değilim. Gözünü sevdiğim dylanı gazı açınca düz yolda 130 a geliverirdi az daha açınca 140 larda seyri alem....
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Yani kusura bakmayın arkadaşlar sözüm Honda'ya.
Honda Dylan'dan sonra ne diye bu PS leri çıkardı anlamış değilim. Gözünü sevdiğim dylanı gazı açınca düz yolda 130 a geliverirdi az daha açınca 140 larda seyri alem....

yani öylede kasa yanyana gelince çok farklı ps gider sh gelir daha çok artısı olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst