Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Hoda Scoter konusunda bi eksiklik yaşıyor. Özellikle Honda'nın 250 cc civarında bir scooter eksiği var.
B250 yada yamaha Xcity ayarında büyük tekerlekli ve 20-25 beygir arasında bir scooter çıkartsa piyasada çok çalkantı olurdu kanaatindeyim.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Hoda Scoter konusunda bi eksiklik yaşıyor. Özellikle Honda'nın 250 cc civarında bir scooter eksiği var.
B250 yada yamaha Xcity ayarında büyük tekerlekli ve 20-25 beygir arasında bir scooter çıkartsa piyasada çok çalkantı olurdu kanaatindeyim.

haklısın bu konuda 5750 tl vereceğin 150 cc bir honda scoter yerine 1000 2000 ekler xmax 250 ayarında bişi alabirdim ama honda çıkarırsa :cherry:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Honda bi çıkarsa ilk müşterisi benim :)
Yamaha'Nın neredeyse tüm modelleri hoşuma gidiyor. Kalite ve servis ağı bakımından honda'dan asla şaşmamak gerek ama

Şimdi şu tabloya bak hangsini seçerdin

HONDA YAMAHA

Ps150 =? Xcity 250
Silverwing 400 =? Majesty 400
Silverwing 600 =? Tmax 500

Bunlar scoter karşılaştırması diğer modelleri ilede Yamaha tasarım açısından Honda'ya fark atıyor.

Honda Hayat Onda ama e hadi göster kendini :)
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
arkadaşlar dylanlarda egsoz problemi olduğu ve bu yüzden PS de son hızın limitlendirildiğini önceki sayfalarda defalarca yazdı arkadaşlar. topicte muhabbet dönüyo dolaşıyo aynı yere geliyor.

Bu arada genelde motorların büyük bi kısmında direksiyon kilidi standarttır. niye söylemediniz diyen arkadaşa hitafen:))
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
arkadaşlar dylanlarda egsoz problemi olduğu ve bu yüzden PS de son hızın limitlendirildiğini önceki sayfalarda defalarca yazdı arkadaşlar. topicte muhabbet dönüyo dolaşıyo aynı yere geliyor.

Bu arada genelde motorların büyük bi kısmında direksiyon kilidi standarttır. niye söylemediniz diyen arkadaşa hitafen:))

ÖĞRENDİM SERVİSTE BAZI BİLGİLERİ ÖĞRENDİM :cat:
4000 AKIMI İÇİN GİTTİM SERVİSE 1.30 DK BEKLEDİM . EĞİLDİM BİR BAKTIM MOTORU BALATA LASTİK HERBİŞEYİC SÖKÜP BAKIYOLAR . VALLA BRAVO KONŞUĞA :):salut:
 
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
3
MERHABA ARKADASLAR
BENDE SIZLER GIBI ARTIK BIR HONDA PS150i SAHIBI OLDUN.
UMARIM BANA BILGILERINIZ PAYLASIRSINIZ.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:34 AM ----------

MERHABA
HONDA PS150 i YE BIXEON TAKTIRDIM ILGILI ARKADASLARIMA DUYRULUR.
HICBIR PROBLEM OLMADAN KESILMEDEN ORGINAL SOKETLERINE TAKIYORSUNZ VE SONUC HARIKA ÖTESI.MOTORUN ORGINAL FARI HARIKA ISIK YAYDIGINDAN XEONU TAKTIRDIGIMDA SASIRDIM HARIKA HERKEZE TAVSIYE EDERIM.
SADECE ARAYA BIR SALTER YAPTIRDIM LAMBAYI ACIP KAPAMAK ICIN.GÜNDÜZLERI YANMASINA GEREK DUYMADIM.
BILGINIZ OLSUN HEM UZUN HEM KISA TEK AMPÜL ILE XEON 8000 KELVINLIK.PMX ÖNERIYORM ÖNCEKI MOPTORUMDADA ONU KULANDIM SORUNSUZ BIR XEON KITI.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
:cat:
MERHABA ARKADASLAR
BENDE SIZLER GIBI ARTIK BIR HONDA PS150i SAHIBI OLDUN.
UMARIM BANA BILGILERINIZ PAYLASIRSINIZ.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:34 AM ----------

MERHABA
HONDA PS150 i YE BIXEON TAKTIRDIM ILGILI ARKADASLARIMA DUYRULUR.
HICBIR PROBLEM OLMADAN KESILMEDEN ORGINAL SOKETLERINE TAKIYORSUNZ VE SONUC HARIKA ÖTESI.MOTORUN ORGINAL FARI HARIKA ISIK YAYDIGINDAN XEONU TAKTIRDIGIMDA SASIRDIM HARIKA HERKEZE TAVSIYE EDERIM.
SADECE ARAYA BIR SALTER YAPTIRDIM LAMBAYI ACIP KAPAMAK ICIN.GÜNDÜZLERI YANMASINA GEREK DUYMADIM.
BILGINIZ OLSUN HEM UZUN HEM KISA TEK AMPÜL ILE XEON 8000 KELVINLIK.PMX ÖNERIYORM ÖNCEKI MOPTORUMDADA ONU KULANDIM SORUNSUZ BIR XEON KITI.
:cat:harika bir motor seçtin bende sana en içten dileklerimle hayırlı olsun diyorum .ALLAH kaza bela vermesin bendede zenon var bak bu üstte resimi var siyah o benim ki ama son olarak siperlik taktırdım 36 . sayfada honda mania çok güzel alet :bounce:
ondanaldım motoru
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
gerçekten tipsiz.şu ortası bomboş çok bozuyo görünümü

:mrgreen: önce sahip ol sonra gez sonra otobanda 1 2 cbf tokatla biraz 125 kmh la git rolantide gaz ver sesini dinle birde gece zenonla sellektör yap herkes büyük sansın motoru işte o zaman o çukurun sadece ayaklarını soğuktan koruduğunu ve radyötörden gelen sıcak havanın ellerini ve dizlerini anla aşık olursun bu kıza :rendeer:


NEYMİŞ EZBERE YORUM YOK :farao:
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Evet PS'ciler yağmurla aranız nasıl?
ben her gün aksatmadan moturun üstündeyim, ne yapayım işe gitmek için otobüse binmeye üşeniyorum, arabaya binsem motorla 15 dk aldığım yool 45 dk sürecek. kar çamur yağmur don demeden bineceğim heralde. 1 haftadır yanımda yedek kıyafet taşıyorum, Allah'tan iş yerinde takım elbise mecburi değil :)
tabi 70-80le dönülen virajları 40 ile dönüyorum, bakıyorum arabalar da pek yakın takip etmiyor. onun dışında özellikle yerler yarı ıslak iken kayak pistine dönüyor yollar. sürüş dinamiklerini tamamen değiştiriyorum tabi ki. 3000km'ye yaklaştım bu arada. hepinize kazasız belasız sürüşler....
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
evet arkadaşlar sanırım hepiniz rodajlarınızı bitirdiniz..değerler nedir rodaj sonrası psde yakıt,son hız düzde inişte vs..?
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
evet arkadaşlar sanırım hepiniz rodajlarınızı bitirdiniz..değerler nedir rodaj sonrası psde yakıt,son hız düzde inişte vs..?


vallahi bende değişiklik yok. hala düzde 110km/s. hatta geçen uzun yola çıktığımda yokuşta da test ettim eğilsem de, amuda da kalksam 120 yi geçmiyor. bazen düzlükte hava koridoru yakalarsam da 120yi buluyorum. yakıt konusuna gelince benzin fiyatları artmasına rağmen hala kilometrede 10 kuruş yakıyorum. dolayısıyla azaldı tüketim diye düşünüyorum. 3lt/100km civarı olması lazım.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
veniversum çok sağol cevabın için teşekküler..yakıt olarak bende dylanda aynı yakıyorum diyebilirim 3lt civarı 100kmde ama 80i geçmeden yakalıyorum bu değerleri..110km üstüne çıkarsam 3.5ltye kadar çıkıyo yakıt..enjeksiyonda ahım şahım bir fark yok demekki zaten ben olmasınıda beklemiyodum çünkü dylandada yakıt minimum gücüne göre..son hız olarak düzde dik oturuş 120 yatarsam 130..eğimde 135-140arası geliyo..tabi rüzgarsız havada bu değerler rüzgara karşı 90ı geçemediğim bile olmuştu..:)60kiloyum,aksesuar vs yok..
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
veniversum çok sağol cevabın için teşekküler..yakıt olarak bende dylanda aynı yakıyorum diyebilirim 3lt civarı 100kmde ama 80i geçmeden yakalıyorum bu değerleri..110km üstüne çıkarsam 3.5ltye kadar çıkıyo yakıt..enjeksiyonda ahım şahım bir fark yok demekki zaten ben olmasınıda beklemiyodum çünkü dylandada yakıt minimum gücüne göre..son hız olarak düzde dik oturuş 120 yatarsam 130..eğimde 135-140arası geliyo..tabi rüzgarsız havada bu değerler rüzgara karşı 90ı geçemediğim bile olmuştu..:)60kiloyum,aksesuar vs yok..

evet 3-3.5lt arası kullanıma göre değişiyor. sanırım uzun yolum sırasında 4'e bile yaklaştığım oldu malum otoban hiç hız kesmedik. ben zaten hız mevzuunu hiç kafaya takmıyorum da 8000km den sonrasın için PS'yi çok övüyorlar. şu anda da çok memnunum gerçi. 1.75 72 kiloyum tam bana göre bu alet. buradan görüyorum bazen tipini beğenmeyenle roluyor. bense klasik tipini seviyorum, zevk meselesi sonuçta. bu arada normalde kapalı garajda tutmama rağmen işe gittiğimde açıkta kalıyor ve çok yağmur yedi. zaman zaman frenler ötüyor.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
akşam benim motorda dışarda kaldı ıslanmış biraz frenler ötüyodu..normalde arka fren ayarını yumuşak kullanıyodum ama sesi kesmek için biraz sertleştirdim anında gitti o ses..tavsiye ederim eğer rahatsız oluyosan arka freni 2-3tur sertleştir düzeliyo..
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Benim motor 15bin i geçti arkadaşlar ama hala ilk değerleri koruyo:) Dylan ile uzun yolda test ettik dün. 100km de benim PS 10 lira yaktı, dylan 12.5.

Rodaj bitince son hız artacak yakıt düşecek diye beklentilere girmeyin...
 
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
3
MERHABA
TÜM YORUMLARINIZI TAKIP ETTIM VE BIRDE BENIMKILERI DINELYIN HONDA PS150i HAKINDA.
MOTORUM SU AN 2700 KM DE.RÜZGARA KARSI PEK GITMEYI SEVMIYOR:).
NEYSE GENELDE SEHIR ICI KULANIYORUM AMA UZUN YOLADA CIKTIM.
MOTORUMA 97 OKTAN BENZIN ALIYORUM.115 KM ALITNA DÜSMÜYOR RÜZGARIN DURUMNA GÖRE 120 ILE 125 ARASINDA DEGISIYOR.
MOTORU ALDIMDADA 125 YAPIYORDU SU ANDA AYNI.
SADECE YOKUS ASAGIYA 134 KM GELDI O GECEN GECEYDI.
DAHA ÖNCELERI 95 OKTAN ALIYORDUM ARTIK 97 SHELL YADA OPET DEN AIYORUM VE COK MEMNUNUM.
MOTORUN VIRAJLARDAKI HAKIMIYETI HARIKA.
GAYET HAKMIYETLI YATIRABILIYORUM VIRAJLARA GIRDIMDE.
BU ARADA BOYUM 180 VE KILOM 94 BUNA RAGMEN MOTORUM BU PERFORMASYONU GÖSTERIYOR.
GELELIM ONEMLI BIR KONUYA.............
GECEN HAFTA BI ARKADASIMADA PS150i ALDIK VE ISTANBULDAN BINEREK GETIRDIK MOTORU.IKI KISIDE BILE 120 CIKTIGI OLDU.
DAHA SONRA BENIMKI ILE YAN YANA GELDIMZDE IKIMIZ AYNI ANDA GAZI CEKTIMIZDE ONUN ALMIS OLDUGU PS 150 I DAHA ATIKLIK GÖSTERIYOR VE ÖNDE GIDIYOR.100 KM ILE GIDERKENDE GAZI AYNI ANDA CEKIYORUZ BENIM MOTORUM GERIDE KALIYOR ONUNKI ATIKLIK GÖSTERIYOR.BU BENIM ILGIMI CEKTI.GERCI ARKADASIM 65 KILO VE 168 BOYLARINDA.BUNUNDA DA MUHAKAK BIR ETKISI VARDIR.
NEYSE DAHA SONRA SEVISE GITTIK USTALAR IKISINDE BINDE VE BENIMKININ SERILGI OLMADINI BELIRTI VE KONTROL EDICEZ DEDILER.
MOTORUN DEBRIYAJINI SÖKTÜLER VE ICERSINDE ACAYIP DERECEDE PISLIK CIKTI TOZ YANI.KAYISIN OLDUGU YERLERDEDE FAZLASIYLA SIYAH TOZ VARDI.
DEBRIYAJI PARCALADIRLAR VE ICERSINDENDE BIR OKADAR PSILIK CIKTI.
KOMPLE ORAYI TEMIZLERDILER VE ILACLADILAR.
SONRA TESTE CIKTIGIMDA MOTORUMUN FAZLASIYLA SERILESTIGINI GÖRDÜM.
BU KONUDA BILGINIZ OLSUN.
BURADA BU ISLEMDEN BENDEN PARA ALMADILAR GARANTIDEN YAPTILAR :)
ALLAH RAZI OLSUN BU HONDA SERVISINDEN.
NOT:DEBRIYAJIN ICERSINDEKI BILYERDE TOZ OLDUGUNDA MOTORDA GAZI CEKTINIZ ORADAKI TOZLARDAN DOLAYI MOTOR DEBRIYACI FAZLA ACAMADIGINDAN SERILIGI AZALIYOR TEMIZLENDIGINDE CANAVAR GIBI OLUYOR.
SAYGILARIMLA
HAYIRLI BAYRAMLAR DILIYORUM TÜM PS150i VE HONDACI ARKADASLARIMA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst