Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Yeni egsozum ve motorum 13binlerde...

DSC_5625.jpg


DSC_5628.jpg
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
valla gelmesı lazım honda da aynı modeller baydı artık.alternatıf yok honda,da
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Gumus Sorfcu ile tanistirayim....

Sozum vardi, hazir moturu da silmisken resimlerini cektim. birgun butun Psciler beraber gaz acmak dilegiyle..

Cekim ortami icin simdiden ozur dilerim, otopark ve apartman manzarali..

Iste basliyoruz...


Tepegoz :mrgreen:


Bir de boydan alalim...


Heyt be cillop gibim yapmisim:queen:


Profilden...
URL=http://img20.imageshack.us/i/dsc03608z.jpg/]
dsc03608z.jpg
[/URL]

Fuze masallah..:queen:


Anahtarliga dikkat, kiz arkadasimin vudu bebegi :rendeer:


Daha acamadik motoru :pale:


:cat:


bu kaski gorenlerin selamini beklerim..




tam plakayi silerken elimi kestim, ciktim yukari bandi bir yapistirdim, komik geldi :queen: karizma cizik icinde....

 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
veniversum motorun çok güzel kazasız belasız kullanmanı dilerim..senin kasktan bende aldım şuana kadar sadece 1kere kullandım ilk izlenimim gayet güzel bi kask olduğu bunda öncede cartoon modelide vardı ona göre çok daha iyi geldi..yanlız tek kusur sol taraftaki gözlük açıp kapama kolundan ıslık sesi gibi bi ses var..parasına göre iyi bi kask bence fiberglass oluşuda en önemli artısı..
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Arkadaşım çok güzel motorun Allah kaza bela vermesin. Bu arada benim makina 14bin km 'ye geldi.
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Tesekkurler arkadaslar, Allah hicbirimize kaza bela gostermesin. (maalesef bugun bir tane gordum, cok etkilendim) dikkatli olalim..

@choconut : evet o islik sesi var ama bana havalandirmadan geliyormus gibi geldi. Tabi o soldan gozlugun indiriyosun ya tarzina hayran bizim sirkettekiler :cherry:
gercekten guzel kask, cok memnunum.
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
5
bu da benim ps im :))



---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:03 AM ----------







 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Ayna ve Elçikler çok iyi olmuş ayrıca bJantlarda beyaz şeridi çok tuttum:cat:
Allah kaza bela vermesin, çok güzel olmuş. bu arada orijinal topcase tutulmuş baya, yolda birinde daha gördüm.
CKM'mi orası?
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
5
tesekurler..evet top case bencede bayagı satıldı...resımlerı ckm nın ordav cektım...gusel cıkmıs valla dıs mekan da:..
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
hondamania nın resimde gördüğünüz motoru artık benim olmuştur arkadaşlar :salut: çok güzel makine çunliden sonra bu acaip geldi sanki ilk kez motosiklet kullanıyorum ..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:00 AM ----------

:queen:ben aldım : :)
sahibinden.com 'a satılık yazmışssın ama :p
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
hondamania nın resimde gördüğünüz motoru artık benim olmuştur arkadaşlar :salut: çok güzel makine çunliden sonra bu acaip geldi sanki ilk kez motosiklet kullanıyorum ..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:00 AM ----------

:queen:ben aldım : :)


Hayırlı olsun..
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Hayırlı olsun..

teşekkürler valla tamamen tesdüf formdan ismi sahibindendende aynı olunca aradım çok güzel motor dedim hondamania ya nasıl kıyar satarsın tebrik ettim 3 gün sonra bana sattı :) deli alet ama bu zenon far biryanıyo bir sönüyo sensör mü var acaba gündüz yanmadı sabah işe gelirken hayret:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst