Sh150i tam Xcity, Scrabeo ve Outlook tipi bişi. gelecekse o tertip baya bi karışacak.
pek yorum olmamasının nedeni bence az problemle karşılaşılması ve tabiki kısıtlı kullanıcı sayısı. bundan sonra ancak gezi fotolarını koyarız (inşallah)
http://www.scooter-news.com/index.php/en/component/content/224?task=view bakburda siteye girmiş özellikleri filanbaya ayrıntılı yazıyor taiwan ve japon ortaklığı ile yapılmış testlerden mükemmel sonuçlar almış filan bence güzel olmuş
http://www.scooter-news.com/index.php/en/component/content/224?task=view bakburda siteye girmiş özellikleri filanbaya ayrıntılı yazıyor taiwan ve japon ortaklığı ile yapılmış testlerden mükemmel sonuçlar almış filan bence güzel olmuş
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 PM ----------
bu egzost ps 150 i ye ait değil mi?
arkadaşlar garantiden egsoz komple yeni geldisanayide 10 liraya kaynakta yaptırabilirdim yada servis sallayabilrdi. ama öyle olmadı. ilgisinden dolayı Özmert Motor'a teşekkür ederim... teşekkürler HONDA
![]()
Gecmiş olsun probleminin cozuldugune sevindim:cat: duşundumde bende olsaydı bu olay kesin kullanıcı katası derlerdi (ustune basmışsın falan :mrgreen![]()
arkadaşlar garantiden egsoz komple yeni geldisanayide 10 liraya kaynakta yaptırabilirdim yada servis sallayabilrdi. ama öyle olmadı. ilgisinden dolayı Özmert Motor'a teşekkür ederim... teşekkürler HONDA
![]()
honda servisini eğer ingilizce mail atarak şikayet ederseniz arkadaşım gibi gelip motoru kapınızdan alıyorlarbuda demek oluyorki servisteki tespitleri beyenmezseniz direk hondaya mail atın valla gerçi gerek kalmıyo ama bu adamların servis ağlarının ne kadar ciddi olduklarının kanıtı bence
galiba şöyle demelisin hey men ! would you like to clepebrat my motobike's clutchBak ben bunu bilmiyordum, keşke yenikoy pazarbaşı honda'daki 7 yıllık motor degil oto tamircisi olan ismini unuttugum kel tamircinin hayatında hic gormedigi debriyajdan cıkan dumanı koklattırmak isterdim ingilizce olarak ::angry2::
galiba şöyle demelisin hey men ! would you like to clepebrat my motobike's clutchyani tr çevrisi adamım benim motorun debriyajını koklamak istermisin :queen: deli oldu
Sıvı soğutmalı sistemiyle dayanıklı olduğunu söyleyebiliriz.Evet dylanın sportif görünüşü bu motorda yok biraz daha klasik olmuş. Ama yinede para biriktirmeye değer bir motor olduğunu düşünüyorum. Acaba sürüş keyfi ve rahalığı nasıl? Ps 150 si olan bir arkadaş bunlardan bahsedebilir mi biraz?:silent:
7.500'e cbf500 satıyolar.150 cc motora bu kadar para verilir mi?İnsaf......