Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Arkadaşlar Dylan'da egsoz yırtma problemi olduğu için PS de limitleyici var. benim gibi otobanda filan fazla zorlarsanız egsozunuz bu hale gelebilir;

Motor biraz kirliydi acil foto istemişlerdi kusura bakmayın:)

DSC_3232.jpg


DSC_3233.jpg


DSC_3234.jpg
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Geçmiş olsun,valla ben de yardırıp duruyorum. E peki servise gittin mi nedir olay? garanti karşılayacak mı?
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
arkadaşlar ben okuyorum fakat yazmak için fazla şey yok çünki ps sahibi değilim ama alıcam inşallah sh 150i geliyormuş 6750 tl olacak fiyatı ama bu egzost biraz gerdi doğrusu baya bi ısınma yada basınç yapmış yırtmış geçmiş olsun
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Sh150i tam Xcity, Scrabeo ve Outlook tipi bişi. gelecekse o tertip baya bi karışacak.
pek yorum olmamasının nedeni bence az problemle karşılaşılması ve tabiki kısıtlı kullanıcı sayısı. bundan sonra ancak gezi fotolarını koyarız (inşallah)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Sh150i tam Xcity, Scrabeo ve Outlook tipi bişi. gelecekse o tertip baya bi karışacak.
pek yorum olmamasının nedeni bence az problemle karşılaşılması ve tabiki kısıtlı kullanıcı sayısı. bundan sonra ancak gezi fotolarını koyarız (inşallah)

http://www.scooter-news.com/index.php/en/component/content/224?task=view bakburda siteye girmiş özellikleri filanbaya ayrıntılı yazıyor taiwan ve japon ortaklığı ile yapılmış testlerden mükemmel sonuçlar almış filan bence güzel olmuş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 PM ----------

http://www.scooter-news.com/index.php/en/component/content/224?task=view bakburda siteye girmiş özellikleri filanbaya ayrıntılı yazıyor taiwan ve japon ortaklığı ile yapılmış testlerden mükemmel sonuçlar almış filan bence güzel olmuş

bu egzost ps 150 i ye ait değil mi?
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
http://www.scooter-news.com/index.php/en/component/content/224?task=view bakburda siteye girmiş özellikleri filanbaya ayrıntılı yazıyor taiwan ve japon ortaklığı ile yapılmış testlerden mükemmel sonuçlar almış filan bence güzel olmuş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 PM ----------



bu egzost ps 150 i ye ait değil mi?

evet çok benziyo. hazır kalıp varken yenilememişler :)
ben de bikez.com'da bakmıştım. http://www.bikez.com/motorcycles/honda_sh_150i_2006.php
orada 2006 model gösteriyor.

Scrabeo ve Xcity'e göre küçük kalıyor ama outlook'u her halükarda yer. 100 üzerinden 65 vermişler. orada compare with other bikes var. ona tıklayın. çok güzel bilgiler var. (bu arada sadece 7 kişi oy vermiş)

bizim PS'ye de baktım (hatta oy verdim) http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=28783&msg=1
O da 69 almış genel olarak. en yüksek de touring, fun factor genelde de diğer scooterlardan daha iyi.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
arkadaşlar garantiden egsoz komple yeni geldi:) sanayide 10 liraya kaynakta yaptırabilirdim yada servis sallayabilrdi. ama öyle olmadı. ilgisinden dolayı Özmert Motor'a teşekkür ederim... teşekkürler HONDA:)
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
arkadaşlar garantiden egsoz komple yeni geldi:) sanayide 10 liraya kaynakta yaptırabilirdim yada servis sallayabilrdi. ama öyle olmadı. ilgisinden dolayı Özmert Motor'a teşekkür ederim... teşekkürler HONDA:)

Gecmiş olsun probleminin cozuldugune sevindim:cat: duşundumde bende olsaydı bu olay kesin kullanıcı katası derlerdi (ustune basmışsın falan :mrgreen:)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
:cat::cat:yani mutlu kardeş aldığın ps 150 i ile yaşadığın herşeyi kaza ne bilim servisteki balata ve debriyaj problemlerin hepsini dün gibi hatırlıyorum bu kullanıcı hatası tespitin tam yerinde cuk oturttun lafı bravoo :):bounce:
Gecmiş olsun probleminin cozuldugune sevindim:cat: duşundumde bende olsaydı bu olay kesin kullanıcı katası derlerdi (ustune basmışsın falan :mrgreen:)
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
arkadaşlar garantiden egsoz komple yeni geldi:) sanayide 10 liraya kaynakta yaptırabilirdim yada servis sallayabilrdi. ama öyle olmadı. ilgisinden dolayı Özmert Motor'a teşekkür ederim... teşekkürler HONDA:)

Geçmiş olsun kardeşim sevindim. O kadar para veriyoruz, ilgilenmeleri güzel. :cat:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
honda servisini eğer ingilizce mail atarak şikayet ederseniz arkadaşım gibi gelip motoru kapınızdan alıyorlar :) buda demek oluyorki servisteki tespitleri beyenmezseniz direk hondaya mail atın valla gerçi gerek kalmıyo ama bu adamların servis ağlarının ne kadar ciddi olduklarının kanıtı bence
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
honda servisini eğer ingilizce mail atarak şikayet ederseniz arkadaşım gibi gelip motoru kapınızdan alıyorlar :) buda demek oluyorki servisteki tespitleri beyenmezseniz direk hondaya mail atın valla gerçi gerek kalmıyo ama bu adamların servis ağlarının ne kadar ciddi olduklarının kanıtı bence

Bak ben bunu bilmiyordum, keşke yenikoy pazarbaşı honda'daki 7 yıllık motor degil oto tamircisi olan ismini unuttugum kel tamircinin hayatında hic gormedigi debriyajdan cıkan dumanı koklattırmak isterdim ingilizce olarak ::angry2::
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Bak ben bunu bilmiyordum, keşke yenikoy pazarbaşı honda'daki 7 yıllık motor degil oto tamircisi olan ismini unuttugum kel tamircinin hayatında hic gormedigi debriyajdan cıkan dumanı koklattırmak isterdim ingilizce olarak ::angry2::
galiba şöyle demelisin hey men ! would you like to clepebrat my motobike's clutch :) yani tr çevrisi adamım benim motorun debriyajını koklamak istermisin :queen: deli oldu
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
dün kasko sorayım dedim. böyle şeyler öneml,i, motoru alana kadar canımız çıktı, onu korumak da gerek. neyse Axa biz motora kasko yapmayız dedi, çalınması kolaymış... sonra bir arkadaş vasıtası ile 2 yerden fiyat alabildim:

Anadolu Sig. ~750
İsviçre ~2700

şaka gibi ama gülemiyorum.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
şu an 3000 tl para biriktirdim hergeçen gün artıyor eski çan lee yii de satsam 600 filan etse 3600 ne alsam yaa böle uzun yol yapsa sh 150 i yi beklersek ölüp gidecez az dahamı biriktirsem ne dersiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sıvı soğutmalı sistemiyle dayanıklı olduğunu söyleyebiliriz.Evet dylanın sportif görünüşü bu motorda yok biraz daha klasik olmuş. Ama yinede para biriktirmeye değer bir motor olduğunu düşünüyorum. Acaba sürüş keyfi ve rahalığı nasıl? Ps 150 si olan bir arkadaş bunlardan bahsedebilir mi biraz?:silent:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
7.500'e cbf500 satıyolar.150 cc motora bu kadar para verilir mi?İnsaf......
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Sıvı soğutmalı sistemiyle dayanıklı olduğunu söyleyebiliriz.Evet dylanın sportif görünüşü bu motorda yok biraz daha klasik olmuş. Ama yinede para biriktirmeye değer bir motor olduğunu düşünüyorum. Acaba sürüş keyfi ve rahalığı nasıl? Ps 150 si olan bir arkadaş bunlardan bahsedebilir mi biraz?:silent:

Arkadaşım bu konu hakkında önceki sayfalarda defalarca bahsedildi. Az geri dönüp üşenmeyip okursan yeterince bilgi mevcut...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 PM ----------

7.500'e cbf500 satıyolar.150 cc motora bu kadar para verilir mi?İnsaf......


hocam adam scooter istiyo. sen istersen 954rr getir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam,teşekkür ederim yeni üye olduğum için pek bilgili değilim bu konularda.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst