Kaza Yaptk

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bbma ddm hadi motor sürmeyi ögretem ddm.Gttik Bi Büyük Futbol Sahası Vardı Ben Bbma Devrettim Motoru Bbm Attı 1. Vitese Sona Ddgm halde yüklendi gaza sonuna kadar dayamıs kaleye dogru ucuyoduk kale diregine carpcakken ben tuttum kaleyi ittim carpmadıık ben kalede kaldım bbm motorla devrildi baktk motor benzin akıtttı biraz sona durdu.bu bnznn bi sakıncası varmıdır?Sona Bbma Devam Ddm Bu Sefer Ben Binmedim BBm Gaza Dayarsa Ben Motoru Tutcam nese bbm artk gaza basamaz oldu ayagni da koyamıo ztn motorun pedalı yamulmus )=
bbm korkudan gaza dokunuo dokunuo cekio ara sra yine verio gazı motor anırıo bende arkada motoru tutcam die anırıom bbm orda gaza dahada yüklenio :/ Adam gazla freni karıstırmıs her nese sona ben yoruldum bba hdi brakalm ddm attm bbmı arkaya eve geldim aldım cekici vurdum pedala epey düzeldi sükür ki ama bi catlak var gerci kücük de bide motordan benzin aktı azck sebebni blmyorum aydnlatrsanz sevinirim
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Allah seni yok etmesin o nasıl yazı :p
Yatan çoğu motor benzin akıtır korkmana gerek yok..
Bide sen öğrendin mi ki babana öğreteceksin :p
Bide çok geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
geçmiş olsun . sen sen ol motoru ayaklıksız direk yere yatırma benzin sistemi böyle . hepsi akıyor .birinde depoyu fulledim pikniğe gittim motoru yere yatırdım ,bir geldim depo bomboş hepsi akmış:salut:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
geçmiş olsun . sen sen ol motoru ayaklıksız direk yere yatırma benzin sistemi böyle . hepsi akıyor .birinde depoyu fulledim pikniğe gittim motoru yere yatırdım ,bir geldim depo bomboş hepsi akmış:salut:

kaymaktı asfalt tabi kaydı lastikler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben epey biliyorum bbmda bnm gbi ilk sürüsde gazı ayarlayamadı onun ki hüsranla sonuclandu ben frene yetise bildim motorun hani yan tarafında oluyo ya rüzgarlık o ne kadara patlar?Yarn Motorcuya Gidip Gazı Kesdircez Azck :(
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ben epey biliyorum bbmda bnm gbi ilk sürüsde gazı ayarlayamadı onun ki hüsranla sonuclandu ben frene yetise bildim motorun hani yan tarafında oluyo ya rüzgarlık o ne kadara patlar?Yarn Motorcuya Gidip Gazı Kesdircez Azck :(

gazı niye kestiricen pardon ?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Ben epey biliyorum bbmda bnm gbi ilk sürüsde gazı ayarlayamadı onun ki hüsranla sonuclandu ben frene yetise bildim motorun hani yan tarafında oluyo ya rüzgarlık o ne kadara patlar?Yarn Motorcuya Gidip Gazı Kesdircez Azck :(

en güzeli yarım gaz yeter daha fazlasını iptal ettir bir süre
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya Babam Gazı Kökledi Ondan Düstük Olmucak yoksa Adama Ayıp Oldu İçim İçimi Yiyo Babamın ayagında Zaten Menüsküs Vardı :( Bisey Olmusmudur Acaba Biseyde Söylemio Ki :/ Assonada Abim DEnicek Motoru :D:D O da Düserse Daa Plaka Gelmeden Motoru Tamirciye Götürcez
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Gcms olsn bbnn mtr ogrnmy clsms tkdr edlck br drm.

(Geçmiş olsun, babanın motor öğrenmeye çalışması takdir edilecek bir durum)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D:D Daha Devam eTcek gbi ama korktu azck
Motorum Kalipso 100 Ne Kadara Patlar O Rüzgarlık?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
:D:D Daha Devam eTcek gbi ama korktu azck
Motorum Kalipso 100 Ne Kadara Patlar O Rüzgarlık?

productimage-picture-rialli-ruzgarlik-100-kh-kirmizi-sag-sol-ms423888885.jpg


çifti 50 -100 lira arası
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saol Abi Degistireyim olmassa Cizik Gbi Görünüyo Gerci ama bakalım tamirci ne diyecek
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
vaybe Babana motor kullanmnayı öğretiyorsun güzel bişey....

motoru sahibinden teslim alırken babam bi bindi motora bayabi sağlam
kullanıyor vaybe dedim bizim baba neymiş eski motorcuymuş....

bende önceden bir kere vitesli kullandım ondan dolayı ilk anda zorlandım ama sonra bzimkide sağlam oldu, 2 ay oldu Allaha şükür bi kazamız vukuatımız yok...

Arada işyerinde filan kullanıyor benim motoru, elemanlar filan şaşıyor "hacı ya bak ule...":mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
babam komediydi ama motorun yanında oturmus poz verio bana :D:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst