Kaza Yaptk

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
geçmiş olsun....bende yatırdığımda aktı benzin...nerdeyse 2 ltre benzin akmış...asfaltta izi var hala....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
=) Ben Hemen Kaldırdım Neyse Heralde Yere Düsünce Nasibimi Almısım Koyun Dısgısı Gbi Kokuyoum Dus Almam Lazım :D:D
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Allah aşkına bu şekilde yazmak için çok uğraştın mı ? Çünkü ben okuyamadım, zaten gözlerim cavlamıyor birde senin kurduğun cümledeki eksik kelimeleri tamamlayamadım...
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seni cesaretinden dolayı tebrik mi etsem, yoksa yaptığın davranıştan dolayı kınasam mı bilmiyorum? bi defa adam ilk motor kullanıyor ve sen hayatında yeni motor kullanmayı öğrenen adama artçı mı oluyorsun? ben bu kadar zamandır motor kullanıyorum daha arkama kendime güvenip artçı almadım. adam normal kullanmayı öğrenmeden bir de sen yük olmuşsun.

bununla birlikte bir yerlerden türkçe ve yazı dersi alsan mükemmel olur. şu yazdıklarını "gönder" butonuna basmadan önce bir kontrol et de bize bulmaca çözdürme...
 
Katılım
17 Nis 2009
Mesajlar
16
productimage-picture-rialli-ruzgarlik-100-kh-kirmizi-sag-sol-ms423888885.jpg


çifti 50 -100 lira arası

geçmiş olsun
bn manisadayım kalipsom war bizim parçacılar çiftini 50 liraya satıyolar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla koptum gülmekten :))) kale direginden tutmus kaleye girmiş :) bi ara kendımı macta zannettım :)
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
4
çok geçmiş olsun üstat büyük adamsın kale direği falan bi an dedim maç sunumuna geçiyosun galiba diye ama güldüm sayende allah daha büyük kazalardan sakınsın
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Önce yazı yazmasını öğren bu nedir böyle kazamı değil mi :silent::silent::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Bbma ddm hadi motor sürmeyi ögretem ddm.Gttik Bi Büyük Futbol Sahası Vardı Ben Bbma Devrettim Motoru Bbm Attı 1. Vitese Sona Ddgm halde yüklendi gaza sonuna kadar dayamıs kaleye dogru ucuyoduk kale diregine carpcakken ben tuttum kaleyi ittim carpmadıık ben kalede kaldım bbm motorla devrildi baktk motor benzin akıtttı biraz sona durdu.bu bnznn bi sakıncası varmıdır?Sona Bbma Devam Ddm Bu Sefer Ben Binmedim BBm Gaza Dayarsa Ben Motoru Tutcam nese bbm artk gaza basamaz oldu ayagni da koyamıo ztn motorun pedalı yamulmus )=
bbm korkudan gaza dokunuo dokunuo cekio ara sra yine verio gazı motor anırıo bende arkada motoru tutcam die anırıom bbm orda gaza dahada yüklenio :/ Adam gazla freni karıstırmıs her nese sona ben yoruldum bba hdi brakalm ddm attm bbmı arkaya eve geldim aldım cekici vurdum pedala epey düzeldi sükür ki ama bi catlak var gerci kücük de bide motordan benzin aktı azck sebebni blmyorum aydnlatrsanz sevinirim

Geçmiş olsun. Önemli olan size birşey olmaması. Motorunuzda da önemli bir şey yok herhalde. Ama Türkçenizin durumu çok vahim.
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
88
hala cevap veriyorsunuz yahu. Bu şekilde yazı nasıl yazılır inanması çok güç :silent:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
25
Ya Babam Gazı Kökledi Ondan Düstük Olmucak yoksa Adama Ayıp Oldu İçim İçimi Yiyo Babamın ayagında Zaten Menüsküs Vardı :( Bisey Olmusmudur Acaba Biseyde Söylemio Ki :/ Assonada Abim DEnicek Motoru :D:D O da Düserse Daa Plaka Gelmeden Motoru Tamirciye Götürcez

:):mrgreen: aile boyu saadet. ne mutlu size:):)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlaşılır bir yazı yazmaya tenezzül ettiğin zaman, bende okumaya tenezzül edeceğim. o zamana kadar by..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pardon ya.Ben nereye girdim.Motosiklet.net sandım burasını.Birde okumaya çalışıyorum.Heralde yanlışlıkla kazakistanın motosiklet sitesine girdim.Bazı kelimeler türkçe gibi geldi ama yok yok bu türkçe olamaz.Kesin kazakistan sitesi burası.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Allah aşkına bu nasıl bir yazım forum kalitesini düşürüyorsun farkındamısın:farao:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
benzin akmasının sebebi, benzin tahliye borusundan kaynaklanıyor her yatan motorda karşılaşılan bi druumda bende yaşadım ve çok normal bi durum fren hdroliği bile akabilir ön frenin, keyifli sürüşler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla ben senin yaptığın kazadan çok şu bozuk Türkçe'ne üzüldüm.Vah zavallı.Türkçe derslerin boş geçmiş anlaşılan.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
anlaşılır bir yazı yazmaya tenezzül ettiğin zaman, bende okumaya tenezzül edeceğim. o zamana kadar by..

Ya abi bırak Allah'ını seversen.Tamam düzgün yazsın haklısın ama ben okurken öldüm gülmekten ya. Bir de yüzyüze anlatsa demek ne hale giricem.Kardeşim ne olur bir daha götür babanı öğretmeye ve bir daha yaz yaşadıklarınızı.Allah babana da sana da uzun ömürler versin:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst