Ya abi bırak Allah'ını seversen.Tamam düzgün yazsın haklısın ama ben okurken öldüm gülmekten ya. Bir de yüzyüze anlatsa demek ne hale giricem.Kardeşim ne olur bir daha götür babanı öğretmeye ve bir daha yaz yaşadıklarınızı.Allah babana da sana da uzun ömürler versin:queen:
Bütün yorumlari okudum. En harikasi bu bence..:cat:
Ay kasiklarim yaaaaaaaaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
------------------------
BaBu simdide -Akü Kendisi Mi Sarj OLuyo?- topigini gördüm. Bitirdin yine beni sen.. Allah seni herzaman güldürsün kardesim..
Arkadaslar, bu arkadas hepimizi isletiyormu acaba?
