DZR 2 Köpek KOVUCU aldım.

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bir astsubay arkadaşım komutanın emriyle eski model bir tabancayla hastalıklı köpekleri vurmuş ama kurşunların ucu yuvarlak olduğu için köpeklerin kafatası delinmemiş sonra kalbinden vurmak zorunda kalmış yani tabancayla ateş edilse bile köpeği öldüremeyebilirsiniz.Bir kampçı arkadaşımda ayılara karşı amonyak taşıyoruz yanımızda demişti ayının gözüne sıkıyorlarmış ayı saldırınca sanki kurtulacak.Köpek için Amonyak veya Tuz Ruhu denenebilir ama dikkatli kullanmak lazım tuz ruhu yanlışlıkla kendi üstünüze gelirse öttürür , köpeğin üstüne dökmeyi başarabilirsen sanırım köpek kaçar ve birkaç gün içinde enfeksiyondan ölür , saf asit yani.

Tuz ruhunu sizin içmenizi öneriyorum ben. Zira içgüdüsel olarak bölgesini veya yavrusunu korumaya çalışıp biz sürücüleri kovalayan köpeklerden daha tehlikelisiniz. ALLAH akıl fikir ve yanında da biraz vicdan versin size.
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Bir astsubay arkadaşım komutanın emriyle eski model bir tabancayla hastalıklı köpekleri vurmuş ama kurşunların ucu yuvarlak olduğu için köpeklerin kafatası delinmemiş sonra kalbinden vurmak zorunda kalmış yani tabancayla ateş edilse bile köpeği öldüremeyebilirsiniz.Bir kampçı arkadaşımda ayılara karşı amonyak taşıyoruz yanımızda demişti ayının gözüne sıkıyorlarmış ayı saldırınca sanki kurtulacak.Köpek için Amonyak veya Tuz Ruhu denenebilir ama dikkatli kullanmak lazım tuz ruhu yanlışlıkla kendi üstünüze gelirse öttürür , köpeğin üstüne dökmeyi başarabilirsen sanırım köpek kaçar ve birkaç gün içinde enfeksiyondan ölür , saf asit yani.

Nasıl insanlar var demekten kendimi alamıyorum. Sana insan demekten utanıyorum. Caniliğe ramak kalmış adamın zihniyeti haberi yok. Adam demekten de utanıyorum...
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
"Tabanca mermisi yuvarlak diye köpek ölmüyor" ne demek yaw?

Ben, hayatımda bir defa köpek öldürdüm, ve tabancayla.

Nasıl oldu anlatayım:

2000 Yılı, Güvenlik memuru olarak çalışıyorum.Çalıştığım yerde sokak köpekleri de var ve bir tanesini çok seviyorum, ellerimle besliyorum.

Köpeklere bir hastalık geldi, şöyle ki; köpek önce durgunlaşıyor, yerinden kıpırdamıyor, sonra arka ayakları tutmamaya başlıyor, köpek haliyle ihtiyaçlarını yerine getiremez oluyor ve mikrop kapıyor, aç kalıyor, sonrası...Aşırı zayıflama, enfeksiyon ve acılar içinde, uluya uluya ölme...

İşte, o çok sevdiğim ve ellerimle beslediğim köpek te bu hastalığa yakalandı.İyileşir diye bekledim, daha kötü oldu, ayakları felç olunca, baktım köpek acı acı yüzüme bakıyorç

Daha fazla acı çekmesine dayanamadım, çıkardım tabancayı ve O'nu vurdum.

Bazen, aklıma geldikçe hala düşünüyorum "Doğru mu yaptım" diye...

Doğru yaptım, çünkü, veteriner -:"Kurtuluşu imkansız, diğerleri gibi ölecek" demişti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu en alttaki resim rüyalarıma girecek zaten :sunny:çok korkunç bişi ya :santa:
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
şimdi bişiler demek şart burada köpek kovucu işe yarıyorsa alınabilinir şu fotodakilere yaramıyorsa gerek yok almaya ama şu var motorsikleti tehlike altına alabilicek derece cüssesi ne olursa olsun denemek lazım .

Köpekleri durduk yere öldürmek akıl sağlığı gelişmemişler için normal olabilir .Fotodakiler saldırırsa gözünü bile oyarım o ayrı konu tiplere baksana zaten bunları beslemek Kanun nezlinde yasak.Bi insanın boğazına yapıştımı aç çenesini açabiliyorsan o esnada ısırdığı kişi ölmezse bide o var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 PM ----------

altı üstü KOPEK ya :) herşeye para vermeyin höyttt deyin kaçar qider haycancağızz

ya gitmezde ön tekerin altında kalıp düşmeme sebep olursa ne olacak yada aniden önüme atlayıp refleks ile manevra yapacam diye gene yere yapışırsak ozaman ne olacak? Arkadaşlar yolların güvenliği için eğerki araba da iseniz baktınız hızlısınız ve manevra kaza riski taşıcak köpeğe çarpın gitsin çünkü sizin ve araba içerisindeki diğer canlar onunkinden değerli değil.Motorsiklet için bunu söyleyemicem çünkü bu çarpma motorsikletlinin düşmesine yol açabilir zor bir durum gerçekten.

Bu aleti korna gibi monte ettirmek münkün değilmidir acep?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu resimdeki arkadaşlar için düşünüyorum fakat hiç bir çözüm bulamıyorum . gözüne kestirdiyse mutlaka gelip bir tarafınızdan yakalayacaktır . tek güzel yanı ısırdığı yeri bırakmaması :) mesela kolunuzdan yakaladıysa kolunuzu bırakmaz , dolayısıyla başka bir tarafınıza zarar vermez . ama boyundan falan yakaladığını düşünemiyorum , direk nakavt ::stretche
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Köpek peşinize takıldığı zaman durup dönüpte sizin onları kovalamanızda işe yarıyor bu sefer onlar sizden kaçıyor:p:) çok denedim:) ama ne varki yolunuzu değiştirdiğinizden işe yada yetişeceğiniz yere geç kalıyorsunuz:)
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
şimdi bişiler demek şart burada köpek kovucu işe yarıyorsa alınabilinir şu fotodakilere yaramıyorsa gerek yok almaya ama şu var motorsikleti tehlike altına alabilicek derece cüssesi ne olursa olsun denemek lazım .

Köpekleri durduk yere öldürmek akıl sağlığı gelişmemişler için normal olabilir .Fotodakiler saldırırsa gözünü bile oyarım o ayrı konu tiplere baksana zaten bunları beslemek Kanun nezlinde yasak.Bi insanın boğazına yapıştımı aç çenesini açabiliyorsan o esnada ısırdığı kişi ölmezse bide o var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 PM ----------



ya gitmezde ön tekerin altında kalıp düşmeme sebep olursa ne olacak yada aniden önüme atlayıp refleks ile manevra yapacam diye gene yere yapışırsak ozaman ne olacak? Arkadaşlar yolların güvenliği için eğerki araba da iseniz baktınız hızlısınız ve manevra kaza riski taşıcak köpeğe çarpın gitsin çünkü sizin ve araba içerisindeki diğer canlar onunkinden değerli değil.Motorsiklet için bunu söyleyemicem çünkü bu çarpma motorsikletlinin düşmesine yol açabilir zor bir durum gerçekten.

Bu aleti korna gibi monte ettirmek münkün değilmidir acep?

ben bu kadar ciddiye alınacağını tahmin etmemiştim gerçi hazırlıklı olduğumdan olsa gerek açıklamasınıda yapmıştım SPREY aldın sıktın işe yaramadı ne yapıcan içten içe korku seni bayıltana dek birkaç saniyen var ısırılıp bayılmak mı düşüp bayılmak mı :)
Ölü numarası işe yarıyormuydu bu hayvanlarda?
bence saldırıya qecmeden tek teker yapabilirsek yırtarız gibime geliyor :) tabi bu scooterlar icin biraz daha zor bir hareket olurdu heralde.Olur ya birgün başıma gelir sizinle daha ayrıntılı paylasırım suan süs köpekleri (fifiler) av kurt çoban köpekleriyle uğraşıyorum pek sorun yarattıklarınıda söyleyemem qecinip qidiyoruz.

Bu tabiatın kanunu kaçan kovalanır.Kaçmıcaksın deniceksin qöriceksin.
Madem bu kadar takıntı haline qetiriyorsun bu olayı çözüm arıyorsun ciddi ciddi el bombası taşı yanında :p


1113631030poodlestandaror8.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:33 AM ----------

buda benim favorim FİFİ
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Haz 2009
Mesajlar
72
arkadaslar bazıları sankı kopek deil gaza basıp uzayamasan allah muhafaza motordan alır adamı hayvanlara zarar vermektense 50tl vermeyı yeğelerım hem kendımde zarar gormus olmam aynı aletı yumurta posedıne koyup denıze gırsek :queen:neyse geyığe bağlamıyım sonucta gusel bı alett
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fino olsun canımı yesin :mrgreen: bizim mahallede vardı bi tane , beni ne zaman görse arkamdan gelip havlamaya başlardı ben arkamı dönünce kaçıp giderdi :mrgreen: çok tatlıdı minnacık bişi :p bütün köpekler öyle olsa keşke :mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
:mrgreen: buji taşımak , pitbull taşımakdan sonra birde tuzruhu geldi hayırlı olsun :cherry:
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
GTim @ köylere gitmişsen azcık da olsa bilmen lazım köpekler çoğu zaman lastiklere saldırır

Ön kaldırma esprisi komik değil motorsikletli için .
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
2
köpeklere ölüm

Arkadaşlar düz yolda köpekten kim korkar ki.Siz 1. 2. vitesle gitmek zorunda olduğunuz dağa yollarında çoban köpekleriyle uğraşan bana ne diyeceksiniz.
bazen üçü birden geliyor tekiyle başaçıkabilirim ama 2 hatta üç tanesi birden geliyor.
Valla ben kafaya koydum, köpeği öldürmeyecek ama beni asla unutturmayacak
patlayıcı şeyler kullanacam
Valla göçerlerin köpeklerinden korkumdan nerede bir yürük çadırı ya da sürü görsem kaçıyorum, onurum inciniyor ama...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesin alırım bende
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
GTim @ köylere gitmişsen azcık da olsa bilmen lazım köpekler çoğu zaman lastiklere saldırır

Ön kaldırma esprisi komik değil motorsikletli için .

iyi ya işte ön tekeri kaldırabilirsen eğer saldıracak pek yer kalmıyor


fino olsun canımı yesin :mrgreen: bizim mahallede vardı bi tane , beni ne zaman görse arkamdan gelip havlamaya başlardı ben arkamı dönünce kaçıp giderdi :mrgreen: çok tatlıdı minnacık bişi :p bütün köpekler öyle olsa keşke :mrgreen:

Bütün köpekler FİFİ dir mantığıyla yola çık sen.Tüm köpekler doğduğunda FİFİ taaaki içindeki canavar uyanıncaya dek
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
o köpek kovucunun pili bir azlızsa dikkat et :p
yine çıldırıyorlar ama bu kez insanın üzerine geliyorlar
ya en iyisi bekleyin havlar havlar gider zaten durmanızdan bile korkuyorlar
hayvan sanki karnını doyurmak içinmi kovalayacak
büyük ihtimal korktukları için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst