az önce başıma gelen olay

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iğneleyici konuşmuyorum,yazılanları duygularınla okuyacağına öfkelerinden arındırılmış olarak okumanı tavsiye ederim
ben 25 yılda yollarda 1.500.000 km yi devirdim.Nasıl sağ kaldığımı zannediyorsun?
okuduğunu anlamamakta ısrar ediyorsun.
Vukuat lafı geçince kendini kusurlu sanıyorsun.
Kusur kimde olursa olsun bir vaka'dır,yani vukuat vardır.
Trafikte karşındakilere öküz muamelesi yap demek istiyorum ben.
İşte o zaman kendini koruyabilirsin.
Senin önüne de bir dişi öküz çıkmış işte.Ama kendini de kusursuz zannetme.
Sen kadına çarpsaydın 120 km süratle kusurun ne kadarını sana yazacaklarını da tahmin edersin artık.
ben öfkeli değilim, ve gayet sakinim ama, sen vukuat adamsın demek başın hiç beladan kurtulmuyor demek istiyosun, tamam sen yollarda 1,500,000km yapmışsındır bizi cebimizden çıkarırsın, zaten bu tür olaylarda haklı olsan bile ilk önce sana suçlu gözüyle bakılır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 AM ----------

çarpıp sadece onu öldürsen adam yerine koyup bide üstüne sen suçlu olup aldığın cezayamı yanarsın haksızlığa uğradığına mı çektiğin vicdan azabınamı neyse allah onu değil seni korumuş
aynen çok haklısın:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben öfkeli değilim, ve gayet sakinim ama, sen vukuat adamsın demek başın hiç beladan kurtulmuyor demek istiyosun, tamam sen yollarda 1,500,000km yapmışsındır bizi cebimizden çıkarırsın, zaten bu tür olaylarda haklı olsan bile ilk önce sana suçlu gözüyle bakılır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 AM ----------

aynen çok haklısın:cat:

tamam kardeşim sen haklısın yazdıklarımı boşver bildiğin yoldan devam et.Yolun açık olsun.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
burada motorla gidilirmi??sözü:pr:herşeyi açıklıyor zaten geçmiş olsun....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam kardeşim sen haklısın yazdıklarımı boşver bildiğin yoldan devam et.Yolun açık olsun.
sana karşı bir ayıp yaptıysam kusura bakma, fotoğraftaki senmisin bilmiyorum ama sonuçta benden yaşça büyüksün ve tecrübelisin, kimseyi kırmak istemem:cat:
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
220
çok geçmiş olsun.korkudan söylemiştir büyük ihtimalle.parçalanmaktan son anda kurtulmuş.ALLAH bir daha yaşatmasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
malesef ki trafikte böyle ruh hastaları da var :cyclopsan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:06 AM ----------

Edremitli senin her günün vukuat mı be kardeşim?:)
Trafiğe çıkmak öküz sürüsüne dalmak gibidir ve buna göre tedbir alman gerekirr,aksi halde bundan çok kötüleri ile karşılasırsın

:cat:::alkiis::::plus1::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta geçmiş olsunda sendede her hafta bi adrinalin var he :)
şu 15 gün içinde başıma gelmeyen kalmadı çocuklar aynamı kırdı, sahilde kız arkdaşımla otururken iki tane serseri yanımızda küfürlü konuşuyordu kavga ettim, bide bu olay üstüne üstük :pr::pr: bi horoz kestirip kan akıtıcam
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
Bu sabah işe giderken anayoldan edremite gidiyordum, hızım yaklaşık 120 / 130km, arkamdan da beni 50mt mesafede takip eden iki otomobil var, birden bire bir kadın yolun ortasına kendini atıı, ve sanki gezi yolunda yürür gibi yürümeye başladı, korna basıp uyarıyorum hala yürümeye devam ediyor, bunun duracağı yok diyip bende kadını sol taraftan geçeyim dedim, ve ben tam kendimi sola attım, bu sefer kadın beni görüp ilk önce yolun ortasında durdu, sonra gerisin geriye koşmaya başladı, inanırmısınız kadına vurmam an meselesiydi, motosikleti aynası kadını teğet geçti, neyse kazayı atlattım az ilerde durdum sen manyakmısın gerizekalı kadın, az kalsın ikimzide ölecektik dedim, kadının bana söylediği söz ne biliyormusunuz, burada motorla gidilirmi, bide küfür etti:cat:çok zoruma gitti, dua edeceğine bana küfür etti:silent:

motorla gidilirmi hiç orda ya ayıp etmişin sende :mrgreen:ne insanlar var ya
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
82
Geçmiş Olsun . Malum Türkiyede Yaşıyoruz Kuralları Herkes Hiçe Sayıyor . O Anlık Sinirle İyiki Kötü Birşey Yapmamışsın :)
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
burası balıkesir herşey normal ... durun ynlış söyledim burası türkiye herşey mümkün
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Trafiğe çıkmak öküz sürüsüne dalmak gibidir ve buna göre tedbir alman gerekirr,aksi halde bundan çok kötüleri ile karşılasırsın[/QUOTE]

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
Bravo, doğru söz !!
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
şu 15 gün içinde başıma gelmeyen kalmadı çocuklar aynamı kırdı, sahilde kız arkdaşımla otururken iki tane serseri yanımızda küfürlü konuşuyordu kavga ettim, bide bu olay üstüne üstük :pr::pr: bi horoz kestirip kan akıtıcam

bi dene bakalım sonra başka bişe olmasın inş:rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Böylelerine öküz dememek lazım, yollarda gördüğümüz öküz, manda, camış, teke, koyun, sıpa gibi aklı kıt hayvanlar korna sesini duyduklarında dört nala kenara kaçıyorlar. :)

Hemşerim geçmiş olsun, yalnız sen sen ol yerleşim yerlerine yaklaştığında ve uzaklaşırken hızını daha makul seviyelere indir. Bırak arkandaki otomobiller seni geçsin gitsin. Gözün arkanda değil böyle yerlerde önünde olsun. Allah korusun önüne her türlü mahluk çıkar.

Not: Savaş Bey avukattır, vukuat kelimesini ikiniz farklı anlıyorsunuz. :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst