az önce başıma gelen olay

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu sabah işe giderken anayoldan edremite gidiyordum, hızım yaklaşık 120 / 130km, arkamdan da beni 50mt mesafede takip eden iki otomobil var, birden bire bir kadın yolun ortasına kendini atıı, ve sanki gezi yolunda yürür gibi yürümeye başladı, korna basıp uyarıyorum hala yürümeye devam ediyor, bunun duracağı yok diyip bende kadını sol taraftan geçeyim dedim, ve ben tam kendimi sola attım, bu sefer kadın beni görüp ilk önce yolun ortasında durdu, sonra gerisin geriye koşmaya başladı, inanırmısınız kadına vurmam an meselesiydi, motosikleti aynası kadını teğet geçti, neyse kazayı atlattım az ilerde durdum sen manyakmısın gerizekalı kadın, az kalsın ikimzide ölecektik dedim, kadının bana söylediği söz ne biliyormusunuz, burada motorla gidilirmi, bide küfür etti:cat:çok zoruma gitti, dua edeceğine bana küfür etti:silent:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşım senin bu edremit dediğin yer Van ilinde mi?
eğer öyleyse normaldir.
ben burda içinde hasta varken ve sireni çalan ambulansa çarpıp üstelik şoförünü dövmeye kalkanı biliyorum sen motosiklet diyosun:queen:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
soraydın ne ile gidiliyormuş. kadın büyük ihtimalle korkudan ne söylediğinin farkında değildi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım senin bu edremit dediğin yer Van ilinde mi?
eğer öyleyse normaldir.
ben burda içinde hasta varken ve sireni çalan ambulansa çarpıp üstelik şoförünü dövmeye kalkanı biliyorum sen motosiklet diyosun:queen:
van değil balıkesir edremit:cat:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Dostum sen gene sıyırmışsın. Aynı durumda ben yayaya vurdum. Adamın ayağı kırıldı benimde elim parçalandı. Motorumun halini sen düşün... Benim çarptığım yaya;

1- Sabahın 10'unda 165 promil alkollü,
2- Trafik ışıkları kendisine kırmızı yanıyor
3- 15 metre ileride üst geçit var

Ben sağa kaçıyorum o sağa geliyor, ben sola gidiyorum o sola geliyor. En sonunda ortada buluştuk.

Sonradan öğrendime göre; aynı yerde 2 tane daha kazaya sebebiyet vermiş. Ve polisler bunu bilerek para koparmak için yaptığı söylediler.

Sonuç: motosikletin masrafları bana kaldı, paşa paşa ödedik, sezon ortasında 1 ay motora binemedim....

Bununla geçmiş olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum sen gene sıyırmışsın. Aynı durumda ben yayaya vurdum. Adamın ayağı kırıldı benimde elim parçalandı. Motorumun halini sen düşün... Benim çarptığım yaya;

1- Sabahın 10'unda 165 promil alkollü,
2- Trafik ışıkları kendisine kırmızı yanıyor
3- 15 metre ileride üst geçit var

Ben sağa kaçıyorum o sağa geliyor, ben sola gidiyorum o sola geliyor. En sonunda ortada buluştuk.

Sonradan öğrendime göre; aynı yerde 2 tane daha kazaya sebebiyet vermiş. Ve polisler bunu bilerek para koparmak için yaptığı söylediler.

Sonuç: motosikletin masrafları bana kaldı, paşa paşa ödedik, sezon ortasında 1 ay motora binemedim....

Bununla geçmiş olsun...
kardeş geçmiş olsun senin durumun daha kötüymüş, böyle tipler dediğin gibi para koparmak için yalana yatıyor, başına gelen olay çok kötü keşke adamları mahkemeye verseydin, ama adamın nesi var nesini alacaksın:pale:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
E kadın haklı... Orada motor yada arba ile gidilmez. Otoyollar yayalar elini kolunu sallıyarak karşıya geçsin diye yapılmış yerlerdir. Bunlar hala bilmiyorsan senn ayıbın..::lac:: Menopoza girmiş galiba...:mrgreen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Geçmiş olsun,var böyle dengesiz kişilikler ,parkta yürür gibi karşıya geçmeye çalışanlar...
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Hava Alanı mı orası tabi ya motosiklet geçecek ya taksi vs. Allah Allah :queen:
Kamyoncu ya denk gelse onun aklını alırda :p
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
geçmiş olsun kadına vurup başın derde gırmemıs cok şükür.
kadının kım bılır ne derdı vardı da dalgın dalgın yola çıktı.sen bı garıp sevındır kardesım tekrar geçmıs olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu sabah işe giderken anayoldan edremite gidiyordum, hızım yaklaşık 120 / 130km, arkamdan da beni 50mt mesafede takip eden iki otomobil var, birden bire bir kadın yolun ortasına kendini atıı, ve sanki gezi yolunda yürür gibi yürümeye başladı, korna basıp uyarıyorum hala yürümeye devam ediyor, bunun duracağı yok diyip bende kadını sol taraftan geçeyim dedim, ve ben tam kendimi sola attım, bu sefer kadın beni görüp ilk önce yolun ortasında durdu, sonra gerisin geriye koşmaya başladı, inanırmısınız kadına vurmam an meselesiydi, motosikleti aynası kadını teğet geçti, neyse kazayı atlattım az ilerde durdum sen manyakmısın gerizekalı kadın, az kalsın ikimzide ölecektik dedim, kadının bana söylediği söz ne biliyormusunuz, burada motorla gidilirmi, bide küfür etti:cat:çok zoruma gitti, dua edeceğine bana küfür etti:silent:

Edremitli senin her günün vukuat mı be kardeşim?:)
Trafiğe çıkmak öküz sürüsüne dalmak gibidir ve buna göre tedbir alman gerekirr,aksi halde bundan çok kötüleri ile karşılasırsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Edremitli senin her günün vukuat mı be kardeşim?:)
Trafiğe çıktığında kendini öküz sürüsüne dalmış gibi hissetmen ve tedbir alman gerekir,aksi halde bundan çok kötüleri ile karşılasırsın
kardeşim sen istediğin kadar tedbirli ve dikaktli ol, karşındaaki dikkatli değil benim bu olayda yapacak hiçbir şeyim yoktu, kadına belki vurabilirdim, niye vukuat olsun insanın başına herşey gelir dikkat et birgün seninde başına gelebilir, sen haklı olsan vukuat işlemişsin desem tepkin ne olur?:bounce: çok iğneleyici konuşuyorsun
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
Düşünsenize motosiklet için ayrı bir yol yapıldığını :) valla denecek söz kalmazdı heralde :) üzmeyin benim yaşlı teyzemi o ne diyorsa o ;)

Geçmiş olsun kardeşim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim sen istediğin kadar tedbirli ve dikaktli ol, karşındaaki dikkatli değil benim bu olayda yapacak hiçbir şeyim yoktu, kadına belki vurabilirdim, niye vukuat olsun insanın başına herşey gelir dikkat et birgün seninde başına gelebilir, sen haklı olsan vukuat işlemişsin desem tepkin ne olur?:bounce: çok iğneleyici konuşuyorsun
iğneleyici konuşmuyorum,yazılanları duygularınla okuyacağına öfkelerinden arındırılmış olarak okumanı tavsiye ederim
ben 25 yılda yollarda 1.500.000 km yi devirdim.Nasıl sağ kaldığımı zannediyorsun?
okuduğunu anlamamakta ısrar ediyorsun.
Vukuat lafı geçince kendini kusurlu sanıyorsun.
Kusur kimde olursa olsun bir vaka'dır,yani vukuat vardır.
Trafikte karşındakilere öküz muamelesi yap demek istiyorum ben.
İşte o zaman kendini koruyabilirsin.
Senin önüne de bir dişi öküz çıkmış işte.Ama kendini de kusursuz zannetme.
Sen kadına çarpsaydın 120 km süratle kusurun ne kadarını sana yazacaklarını da tahmin edersin artık.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

Bu sabah işe giderken anayoldan edremite gidiyordum, hızım yaklaşık 120 / 130km, arkamdan da beni 50mt mesafede takip eden iki otomobil var, birden bire bir kadın yolun ortasına kendini atıı, ve sanki gezi yolunda yürür gibi yürümeye başladı, korna basıp uyarıyorum hala yürümeye devam ediyor, bunun duracağı yok diyip bende kadını sol taraftan geçeyim dedim, ve ben tam kendimi sola attım, bu sefer kadın beni görüp ilk önce yolun ortasında durdu, sonra gerisin geriye koşmaya başladı, inanırmısınız kadına vurmam an meselesiydi, motosikleti aynası kadını teğet geçti, neyse kazayı atlattım az ilerde durdum sen manyakmısın gerizekalı kadın, az kalsın ikimzide ölecektik dedim, kadının bana söylediği söz ne biliyormusunuz, burada motorla gidilirmi, bide küfür etti:cat:çok zoruma gitti, dua edeceğine bana küfür etti:silent:

Slm gecmıs olsun bu tıp karekterlı yaratıklarla 6 gun once aynısı benımde basıma geldı ama durup ugrasacak vaktım yoktu benım suratım okadar hızlı degıldı, trafikte karşıdan karsıya gecmesını bılmıyor, mal gıbı dırek onune bakıyor. bildiğin öküz dahi azda olsa yolun sagına soluna bakar emınım
Akrabalık baglarımız artıyor ama ne yapabılırsınkı trafıkte 000000 sıfırız ne yazıkkı daha dikkatlı olalım tekrar gecmıs olsun
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
çarpıp sadece onu öldürsen adam yerine koyup bide üstüne sen suçlu olup aldığın cezayamı yanarsın haksızlığa uğradığına mı çektiğin vicdan azabınamı neyse allah onu değil seni korumuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşünsenize motosiklet için ayrı bir yol yapıldığını :) valla denecek söz kalmazdı heralde :) üzmeyin benim yaşlı teyzemi o ne diyorsa o ;)

Geçmiş olsun kardeşim.
kadın bence korkusundan ne diyeceğini bilemedi, yaşlı bir kadında değildi, iyi giyimli aklı başında bir kadına benziyordu, ama bu yaptığı hareket çok cahilceydi:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst