Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu sabah işe giderken anayoldan edremite gidiyordum, hızım yaklaşık 120 / 130km, arkamdan da beni 50mt mesafede takip eden iki otomobil var, birden bire bir kadın yolun ortasına kendini atıı, ve sanki gezi yolunda yürür gibi yürümeye başladı, korna basıp uyarıyorum hala yürümeye devam ediyor, bunun duracağı yok diyip bende kadını sol taraftan geçeyim dedim, ve ben tam kendimi sola attım, bu sefer kadın beni görüp ilk önce yolun ortasında durdu, sonra gerisin geriye koşmaya başladı, inanırmısınız kadına vurmam an meselesiydi, motosikleti aynası kadını teğet geçti, neyse kazayı atlattım az ilerde durdum sen manyakmısın gerizekalı kadın, az kalsın ikimzide ölecektik dedim, kadının bana söylediği söz ne biliyormusunuz, burada motorla gidilirmi, bide küfür etti:cat:çok zoruma gitti, dua edeceğine bana küfür etti:silent: