az önce başıma gelen olay

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böylelerine öküz dememek lazım, yollarda gördüğümüz öküz, manda, camış, teke, koyun, sıpa gibi aklı kıt hayvanlar korna sesini duyduklarında dört nala kenara kaçıyorlar. :)

Hemşerim geçmiş olsun, yalnız sen sen ol yerleşim yerlerine yaklaştığında ve uzaklaşırken hızını daha makul seviyelere indir. Bırak arkandaki otomobiller seni geçsin gitsin. Gözün arkanda değil böyle yerlerde önünde olsun. Allah korusun önüne her türlü mahluk çıkar.

Not: Savaş Bey avukattır, vukuat kelimesini ikiniz farklı anlıyorsunuz. :wiinkk:
evet haklısın, sen Ayvalıklısın sanırım, geçen hafta ordaydım, gezdim dolaştım, deniziçi cafede oturdum, savaş abide Ayvalıktanmı?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Böylelerine öküz dememek lazım, yollarda gördüğümüz öküz, manda, camış, teke, koyun, sıpa gibi aklı kıt hayvanlar korna sesini duyduklarında dört nala kenara kaçıyorlar. :)

Hemşerim geçmiş olsun, yalnız sen sen ol yerleşim yerlerine yaklaştığında ve uzaklaşırken hızını daha makul seviyelere indir. Bırak arkandaki otomobiller seni geçsin gitsin. Gözün arkanda değil böyle yerlerde önünde olsun. Allah korusun önüne her türlü mahluk çıkar.

Not: Savaş Bey avukattır, vukuat kelimesini ikiniz farklı anlıyorsunuz. :wiinkk:

:cherry: öküz manda kornadan anlamıyor.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ben bu olaya daha farklı bir pencereden bakıyorum.otoyollarda ve böyle yollarda,çok çeşitli hırsızlık veye soygun olayları duyuyoruz.mesela özellikle bayan sürücülere,arkadan yanaşıp,tamponuna hafif tıklayarak,sanki kaza yapmış gibi davranıp,kadın durduktan sonra o panikten faydalanıp,ya soygun yapılıyor,yada arabayı gasp ediyorlar.anlatırken ''benim arkamdan 50 mt.mesafeden takip eden arabalar'' derken,biraz huylandım doğrusu.insanlara böyle bir pozisyon yaratıp,durup söylenme sırasında,arkadan gelen arabalardan inenler,kötü niyetlerini aktif edebilirler.eğer şüphelerim doğruysa,çok ucuz kurtulmuşsun arkadaşım.hayatta herşey insanın başına gelebiliyor.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Savaş Bey'i bilmem ama ben Ayvalıklıyım. Geçen hafta Akçay sonra Edremit çarşıyı dolaştım, orada İst.arkadaşlarım vardı. Gelirken poyrazdan iyi dayak yedim, dönüşte barıştık. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş Bey'i bilmem ama ben Ayvalıklıyım. Geçen hafta Akçay sonra Edremit çarşıyı dolaştım, orada İst.arkadaşlarım vardı. Gelirken poyrazdan iyi dayak yedim, dönüşte barıştık. :)
aynı şekilde poyraz benide tokatladı:queen: bi dahaki sefere edremite gelirsen sanayi sitesine beklerim garajın 150mt ilersinde trafonun karşısında güneşlik sistemleri yazan bir tabela görürsen orda ben varım:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:00 PM ----------

geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum.2 ay kadar önce anlattıgın olayın aynısı benim başımdan geçti.link altta :)

http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/61821-allah-korudu-eziyodum.html
evet dostum çok dikkat etmemiz gerekiyor, çingenler bu işi bahane edip kapkaç yapanlardaa var:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu olaya daha farklı bir pencereden bakıyorum.otoyollarda ve böyle yollarda,çok çeşitli hırsızlık veye soygun olayları duyuyoruz.mesela özellikle bayan sürücülere,arkadan yanaşıp,tamponuna hafif tıklayarak,sanki kaza yapmış gibi davranıp,kadın durduktan sonra o panikten faydalanıp,ya soygun yapılıyor,yada arabayı gasp ediyorlar.anlatırken ''benim arkamdan 50 mt.mesafeden takip eden arabalar'' derken,biraz huylandım doğrusu.insanlara böyle bir pozisyon yaratıp,durup söylenme sırasında,arkadan gelen arabalardan inenler,kötü niyetlerini aktif edebilirler.eğer şüphelerim doğruysa,çok ucuz kurtulmuşsun arkadaşım.hayatta herşey insanın başına gelebiliyor.
gerçekten allah korudu, ya abi doğru diyorsun, bizim burda bi tane çingen karısı elindeki çocuğunu yola atıyor, araba çarpsında para koparayım diye :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst