Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
dün kasko sorayım dedim. böyle şeyler öneml,i, motoru alana kadar canımız çıktı, onu korumak da gerek. neyse Axa biz motora kasko yapmayız dedi, çalınması kolaymış... sonra bir arkadaş vasıtası ile 2 yerden fiyat alabildim:

Anadolu Sig. ~750
İsviçre ~2700

şaka gibi ama gülemiyorum.

Isvicre bu sene fiyatını 2 ye katlamış, ben 2008 de sordugumda ps ye 1800tl cekmişlerdi 3 sene ode motorun parası cıksın ne guzel :mrgreen:
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Valla fena değil bence. gör bi motouru, sür var mı bi yamuğu acaba. 2009 modelse ucuz bile geldi bana. şu anda ruhsat dahil sıfırı 6600 lira. 14000kmde havasını bulmujştur yani motor. bi bak bence.

3000 km i sattılar geçen cumartesi 4400 e 2009 model adama kızacaktım az kalsın adam cumartesi vermiş pazartesi vermiş .
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
3000 km i sattılar geçen cumartesi 4400 e 2009 model adama kızacaktım az kalsın adam cumartesi vermiş pazartesi vermiş .

Hadi ya... gerçi olabilir eski fiyatı böyle değildi bu motorların. ben 5ten aşağı vermem mesela tabi alan olursa :D. o zaman beğenirsen motoru biraz daha yüklen fiyata belli ki ihtiyaçtan acil. inebilir daha
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Hadi ya... gerçi olabilir eski fiyatı böyle değildi bu motorların. ben 5ten aşağı vermem mesela tabi alan olursa :D. o zaman beğenirsen motoru biraz daha yüklen fiyata belli ki ihtiyaçtan acil. inebilir daha
,

valla 3800 tl nin üstüne çıkamıyorum 2 ay sonra düşerse tekrar alıcam ya bu çunli satılmıyo alan yok kki :)
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Arkadaşlar motoru yavaş yavaş açmaya başladım. son hız değil ama ivmelenme açısında en azından. hissedilir bir farklılık oluşmaya başladı. özellikle ivmelenirken direk tam gaz açmak yerine kademeli gaz verince inanılaz zıplıyor motor. son hız konusunda biraz daha çalışmam gerekecek..
bu arada benzin göstergem ilk 1100 km boyunca ilginç davranışlar sergiliyordu. şöyle ki fulleyip 100 km gidiyordum ve 1 milim aşağı inmiyordu, sonraki 100 kmde de sanki subaru imprezayı 9000 devirde kullanıyormuşum gibi iniyordu. şimdi kullandığım kadar iniyor :)
Silver surfer ile fotolarımı yollayacağım..
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar motoru yavaş yavaş açmaya başladım. son hız değil ama ivmelenme açısında en azından. hissedilir bir farklılık oluşmaya başladı. özellikle ivmelenirken direk tam gaz açmak yerine kademeli gaz verince inanılaz zıplıyor motor. son hız konusunda biraz daha çalışmam gerekecek..
bu arada benzin göstergem ilk 1100 km boyunca ilginç davranışlar sergiliyordu. şöyle ki fulleyip 100 km gidiyordum ve 1 milim aşağı inmiyordu, sonraki 100 kmde de sanki subaru imprezayı 9000 devirde kullanıyormuşum gibi iniyordu. şimdi kullandığım kadar iniyor :)
Silver surfer ile fotolarımı yollayacağım..
:queen: içim kıpırdadı valla ne zaman koyarsın senin makinennin resimlerini bekliyorum :cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
Arkadaşlar motoru yavaş yavaş açmaya başladım. son hız değil ama ivmelenme açısında en azından. hissedilir bir farklılık oluşmaya başladı. özellikle ivmelenirken direk tam gaz açmak yerine kademeli gaz verince inanılaz zıplıyor motor. son hız konusunda biraz daha çalışmam gerekecek..
bu arada benzin göstergem ilk 1100 km boyunca ilginç davranışlar sergiliyordu. şöyle ki fulleyip 100 km gidiyordum ve 1 milim aşağı inmiyordu, sonraki 100 kmde de sanki subaru imprezayı 9000 devirde kullanıyormuşum gibi iniyordu. şimdi kullandığım kadar iniyor :)
Silver surfer ile fotolarımı yollayacağım..



15-20bin kmlerde iğce açılıyor.. 1 depo ile kaç km gidiyor_? acaba dylan dan nekadar farkı var _ ?
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
:queen: içim kıpırdadı valla ne zaman koyarsın senin makinennin resimlerini bekliyorum :cat:

Koyacağım kardeşim inşallah bi farkı yok inan diğer PSlerden :)

15-20bin kmlerde iğce açılıyor.. 1 depo ile kaç km gidiyor_? acaba dylan dan nekadar farkı var _ ?

henüz deponun sonuna kadar kullanmışlığım yok. tahminimce 250km civarı gidiyorum. servis 300lerden bahsediyor ama bilirsiniz hep abartırlar. hatta bana dylan yediklerini 140bastığını falan da söylemişlerdi. belki açılınca labilir tabi bilemiyorum. her benzin aldığımda hissettiğim birşey var. benzini alır almaz motordaki titreşim sıfıra iniyor. hep full depo gidesim geliyor :)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Koyacağım kardeşim inşallah bi farkı yok inan diğer PSlerden :)



henüz deponun sonuna kadar kullanmışlığım yok. tahminimce 250km civarı gidiyorum. servis 300lerden bahsediyor ama bilirsiniz hep abartırlar. hatta bana dylan yediklerini 140bastığını falan da söylemişlerdi. belki açılınca labilir tabi bilemiyorum. her benzin aldığımda hissettiğim birşey var. benzini alır almaz motordaki titreşim sıfıra iniyor. hep full depo gidesim geliyor :)

Bugün anes mototal konşuğu aradım hepsine 3000 veya 4000 peşin geri kalan 6 senet yapsak olmuyomu dedim kabul etmiyolar habire kredi kartı zart zurt :salut: ya kardeşim biriktirdiğim hızla size ödesem diyorum olmuyo off şimdi 2. el alsam 5000 tl bi arkadaş 4400 e bıraktı en erken ekimde alırım bence ya çok gaza geldim bu motor yüzünden. içim içime sığmıyo . bu hsun dan kurtulsam gerçi hiç yolda kalmadım masrafıda yok ama honda abi çok güzzel :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:28 PM ----------

Ha bide bu motor 10000 den sonra rodajı tamamlıyormuş. Duydunmu ? Aygır oluyormuş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:30 PM ----------

Senin motorun bir iki resmini koysana böyle ibreyi filan çeksen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:31 PM ----------

Resim nasıl koyuyoruz yaa arkadaşlar..
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
henüz deponun sonuna kadar kullanmışlığım yok. tahminimce 250km civarı gidiyorum. servis 300lerden bahsediyor ama bilirsiniz hep abartırlar. hatta bana dylan yediklerini 140bastığını falan da söylemişlerdi. belki açılınca labilir tabi bilemiyorum. her benzin aldığımda hissettiğim birşey var. benzini alır almaz motordaki titreşim sıfıra iniyor. hep full depo gidesim geliyor :)

enjeksiyonlu olmasın pek bi farkı yok ozaman; bizde dylanlarla 1 depe ile 200ile 300 km arası gidiyoruz. aradaki fark çok büyük gözüksede gaz açma durumuna göre yakıt durumu çok fazla dağişiyor.

benim dylan 35000 kmde.. küçük camı ve çantası var 2 kişi ile düz yolda 135 yapıyor; hafif eğim olsun 140 geçiyor
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
enjeksiyonlu olmasın pek bi farkı yok ozaman; bizde dylanlarla 1 depe ile 200ile 300 km arası gidiyoruz. aradaki fark çok büyük gözüksede gaz açma durumuna göre yakıt durumu çok fazla dağişiyor.

benim dylan 35000 kmde.. küçük camı ve çantası var 2 kişi ile düz yolda 135 yapıyor; hafif eğim olsun 140 geçiyor
3900 e dylan lar var satılık 135 çok iyi yaa hız olarak hemde 2 kişi onumu alsam dylan su soğutmalı değilmi bu dylan:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
valla fiyatı çok iyi ama sorun varmıdır yokmudur bilmem 15 binde bir scooter için hiç bişi değil heleki bu dylansa ama o paraya 3.500 e süper cbr 125 lerde var ben olsam onu alırm artık 0 gelmiyor dylan 2 sene sonra elinde kalır 2 sene sonra olacak o motor sende 30 bin km satamazsın kolay kolay cbr 125 al derim yada ps
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst