- Katılım
- 27 Tem 2007
- Mesajlar
- 223
dün kasko sorayım dedim. böyle şeyler öneml,i, motoru alana kadar canımız çıktı, onu korumak da gerek. neyse Axa biz motora kasko yapmayız dedi, çalınması kolaymış... sonra bir arkadaş vasıtası ile 2 yerden fiyat alabildim:
Anadolu Sig. ~750
İsviçre ~2700
şaka gibi ama gülemiyorum.
Isvicre bu sene fiyatını 2 ye katlamış, ben 2008 de sordugumda ps ye 1800tl cekmişlerdi 3 sene ode motorun parası cıksın ne guzel :mrgreen: