Yalova International Bikerfest FOTOĞRAFLARI...

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
milletin gözü de benim ıstakadaymış...

taşlar güzel canımcım milletin ne suçu var :queen:

hahahahahahaha hayır bu sefer fındıklıya gitmiyorum sanırım gerçi işimiz bitince belki uğrarız bu akşamda toplanma var orda...

ya oturun evinizde ne işiniz var her gece gece gelemiyorum işte :p

bize göre değil sabır işi dakik adamlarız oldu oldu olmadı başka kapı mı yok :silent::queen::queen::queen:

olmaz caner bak cem abine biraz sabretti ıstanın güzelliğini görüyosun az daha sabretse okeyi bile basardı o ıstakayla :queen::queen::queen:

biliyom ben senin duygularına tercüman oluyorum dimi canım :p:mrgreen: ne mütevaziyim bee aynı zamanda oldukça nazik bi insan yavrusuyum.. :mrgreen:
yalan mı?

susma hakkımı kullanıyorum :p
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
ben çıkıcam birazdan bütün gün yokum.. havayi fişek atabilirsiniz.. rahat rahat konuşun.. :) alıntı malıntı yapıcak kimse yok (temel gelmezse tabi)
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ben çıkıcam birazdan bütün gün yokum.. havayi fişek atabilirsiniz.. rahat rahat konuşun.. :) alıntı malıntı yapıcak kimse yok (temel gelmezse tabi)

::fool:: ::fool:: ::sorcerer ::sorcerer ::xblink:: ::xblink:: ::151:: ::haapppy::flower::king::king::king::king:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
::fool:: ::fool:: ::sorcerer ::sorcerer ::xblink:: ::xblink:: ::151:: ::haapppy::flower::king::king::king::king:

yuhh yaa bu kadar mı istemiyodun? yazma demen yeterdi be.. :salut: seni kırmaktansa kafamı kırarım banucuk.. koydu şimdi hee.. :salut: neyse canın sağolsun..

Dertlendim şimdi...

"Felekle kaderim bir oldu vurdu
Sende yerden yere vur gitsin beni
Yanıma yaklaşma dertle doluyum
Sende uzaklardan sev gitsin beni

Kimler bırakıpta beni terk etmedi ki
Sende bir kenara at gitsin beni
Her gelen yakıpta kavurdu beni
Savur küllerimi yak gitsin beni!"

off ulen off... içiyorum şuan..
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
yuhh yaa bu kadar mı istemiyodun? yazma demen yeterdi be.. :salut: seni kırmaktansa kafamı kırarım banucuk.. koydu şimdi hee.. :salut: neyse canın sağolsun..

Dertlendim şimdi...

"Felekle kaderim bir oldu vurdu
Sende yerden yere vur gitsin beni
Yanıma yaklaşma dertle doluyum
Sende uzaklardan sev gitsin beni

Kimler bırakıpta beni terk etmedi ki
Sende bir kenara at gitsin beni
Her gelen yakıpta kavurdu beni
Savur küllerimi yak gitsin beni!"

off ulen off... içiyorum şuan..

Yürü be içiyomuş süt mü içiyosun ayrıca sevinmedim ki ben nerden çıakrdın sen bunu ben sadece ifadelere bakıyodum nasıl duruyor diye... :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
yani banu ben yazdım çıktım gittim geri geldim anca yazmışsın yuh yaa.. neyse..
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Hahahahahahaha, kapak oldu sana canım al tepe tepe kullan... :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

sorma.. fenayım bugün.. performans 0 temeli arıyımda oyuncu değişikliği yapalım benden bi cacık olmaz bugün.. kimseye laf yetiştiremem.. :mrgreen: zaten bi algılayabilsem olay bitecekte uykusuzum, olmuyo..
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
9
Bıkerfest 09 Yalova

Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba,Ben Yalova'lı bir motor tutkunu olarak sizlerle paylaşmak istediklerim var.Sanıyorumki aramızda festival nasıl yapılır,hangi prosedürler ile uğraşılır,belediye başkanından tutunda valisi,emniyet mensupları hatta sekreterlerine kadar kapıları aşındırılır.çevredeki büyük iş yerlerinden sponsorluklar isteyip festivaline destek olmalarını istersin bu koşuşturma yaklaşık 6-8 ayını alır sonrada bizim memleketimizde olduğu gibi neyaparsan yap kimse memnun olmaz,destekde göremezsin.daha iyisini yapında görelim diyesi geliyor insanın kimse kusura bakmasın.Almanyadan gelen misafirler seneye beraber organize edelim diyorlar Almanların festivale giriş ücreti kaç para biliyormusunuz 70 euro evet yanlış okumadınız 70 euro.gelmeyen arkadaşların ilk sorduğu giriş ne kadar dikkat ederseniz.bu yıl 4.düzenlenen festivalin daha devamı gelecek her geçen sene tecrübelerle doluyor kimse emeklemeden yürümeyi ve koşmayı öğrenemez.Motor tutkunu olarak biraz tutucu olalım baylar bayanlar motor zevk işidir zevkte parasız olmazzzz.o zaman bisiklete binicen arkadaşım.biraz sitem biraz teşekkürle hepinize sevgi ve saygılarımı iletiyorum,beğenenden'de beğenmeyenden'de keyfe keder gelmeyip eleştirenden'de Allah razı olsun.Rüzgarınız bol tekeriniz düz bassın.BİRİZ SÜRÜYORUZ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst