- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
ya bırak uraşma benle yakıcaksın gençliğimi geleceğimi sonunda hee
Ben senle uğraşmıyorum ki Kadir onuda nerden çıkardın... :silent: ( :mrgreen:
ya bırak uraşma benle yakıcaksın gençliğimi geleceğimi sonunda hee
Ben senle uğraşmıyorum ki Kadir onuda nerden çıkardın... :silent: ( :mrgreen:)
benim hesap kabarık olduğundan sana bişe demiyorum farkındasın dimi?
Kız sen işe ne zaman gidiceeeen.r:
zorla çağla itti beni oraya...
zaten bir tutup itti piste bir ayfer bir emre bir ismail...
yoksa efendi uslu takılıyodum ben...
bigün hiç gitmiycem işe filan
okadar yabancı çekimser kalmana dayanamadık cem. ortama katıl eglen istedik. bukadar içine kapanık biri olman bizi üzüyo
ıstaka bende atsammı fotosunu atmasammı kararsız kaldım :cherry:
Hesabı ben mi kabarttım kardeşim, sana şu şarkyıı armağan ediyorum...
Neşe Karaböcek - Kendim Ettim Kendim Buldum
Kendim ettim kendim buldum kendim ettim kendim buldum
Gül gibi sarardım soldum eyvah eyvah eyvah ey.....
bigün hiç gitmiycem işe filan
okadar yabancı çekimser kalmana dayanamadık cem. ortama katıl eglen istedik. bukadar içine kapanık biri olman bizi üzüyo
ıstaka bende atsammı fotosunu atmasammı kararsız kaldım :cherry:
At at at at at ( lütfen biri eşek eşek eşek diye devam etmesin ) :queen: :queen: :queen: :queen:
ıstakayı at...
atta millet bomba görsün...
0536 --- 8- 8- selam millet![]()
:queen:
atıcam akşamı bekleyin 7:30 da fotolar burda :cat:
olum ulu orta numaranı yazmasana :cherry:
:queen:
atıcam akşamı bekleyin 7:30 da fotolar burda :cat:
Neden 7:30 canım ya ben o saatte sanırım dışarda oalcağım... :silent:
Neden 7:30 canım ya ben o saatte sanırım dışarda oalcağım... :silent:
sakın fındıklıya gidiyom deme![]()
bir ıstaka sesi duydum sanki :queen::queen::queen:
cemin ıstakası o el manyak güzel ama dimi :queen:
ablacım okeye dönüyodu açar dedik ama açmadı :queen::queen::queen:
bi kaç tur daha dönseydiniz kesin açardı..
ablacım okeye dönüyodu açar dedik ama açmadı :queen::queen::queen:
bi kaç tur daha dönseydiniz kesin açardı..