70 ve 80 muabbetını ondan sordum zaten
ancakdoal olarak 130 olunca yere degen kızım daha buyuk olacagından çekişte cok az oynama olcagı tahmınındeyım şahsen soncta 14 beygir yeterınce guclu bı alet kılosuna göre
olsun sonucta devir sayısı yukselir tahminim
merak etme alır almazilk izlenmlerı anlatıcam![]()
Onur 35 Leo vince nin videosu varsa paylaşırsan sevinirim.Aklımda leo var ama sadece videolardan duydum sesini.Varsa videosu bir de seninkini dinlemiş oluruz.
Arkadaslar nedir bu SES merakı ? Hiç iyi durmuyor ; Hyosung ta bile orj egzoz en güzel olanı.. Hiç bosuna masraf etmeyin arkadaslarım![]()
Arkadaşlar haftasonu Motoruma bakım yapacagım.
K&n Yada Sİmota hava filtresi almaya karar verdim
K&n 80 liraya buldum ancak simotadan hiçbiyerde bulamadım sizin bir fikriniz varmı _?
Arkadaşlar 2005 model bir CBR 125 sahibi motorunun 5 vites olduğunu iddia ediyor. Siz ne diyorsunuz bu konuda ?