Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
şahsen benim fikrim çap fazla büyümediği için çekiş azalmaz .sadece 10-20km/h hıza kadarki kalkışta az bişey değişiklil olur, diye düşünüyorum...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
70 ve 80 muabbetını ondan sordum zaten :)

ancakdoal olarak 130 olunca yere degen kızım daha buyuk olacagından çekişte cok az oynama olcagı tahmınındeyım şahsen soncta 14 beygir yeterınce guclu bı alet kılosuna göre
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
70 ve 80 muabbetını ondan sordum zaten :)

ancakdoal olarak 130 olunca yere degen kızım daha buyuk olacagından çekişte cok az oynama olcagı tahmınındeyım şahsen soncta 14 beygir yeterınce guclu bı alet kılosuna göre

genişlik 100 den 130 a çıkarınca 2 lastıgı yan yana koyunca nerdeyse 2 katı gibi bi fark var ve toplamda 10km/h lik bi hız farklı oldugu soylenıyor

yanak olarak 70-80e cıkarınca max speed de bi hız farkı olmaz sadece ilk kalkısta çok çok az fark eder...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
olsun sonucta devir sayısı yukselir tahminim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:59 PM ----------

birde 120lik takılı duz yolda 148 goruyorken 130da 140 a dussun önemlı deıl :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
olsun sonucta devir sayısı yukselir tahminim

devir sayısının degıscegını sanmıyorum.. sonucta zincir dişliyi , dişli lastıgı cevırıyor ... aynı dişlide kucuk lastıkte olsa dişli 1 tur donunce lastık 1 tur doncek, buyuk lastık olsada dişli bir kere donunce lastık 1 kere doncek... düşüncem bu ama kesin bi sonuç deil ...

ben gt250r bakmaya gidiyorum 45 dk ıcınde gelırım =)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Onur 35 Leo vince nin videosu varsa paylaşırsan sevinirim.Aklımda leo var ama sadece videolardan duydum sesini.Varsa videosu bir de seninkini dinlemiş oluruz.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Onur 35 Leo vince nin videosu varsa paylaşırsan sevinirim.Aklımda leo var ama sadece videolardan duydum sesini.Varsa videosu bir de seninkini dinlemiş oluruz.

video çekmedim dostum ama yardımcı olmaya çalışacağım o zaman en kısa zamanda video çekip size izletirim çok tok ses veriyor makineyi bilmeyenler büyük abilerinden sanıyor,vitez geçişlerinde çok tatlı bir ses veriyor ki dayanamıyorum durmadan viteslerle oynuyorum yakında elimde kalıcak:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ztn cbr 125de egsoz olarak bi devil bide leovince ama ara borusuyla beraber olcak sadece tüp işe yaramaz...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar nedir bu SES merakı ? Hiç iyi durmuyor ; Hyosung ta bile orj egzoz en güzel olanı.. Hiç bosuna masraf etmeyin arkadaslarım :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
arkadaşım bu motorun orjinalinde ses filan yok motor sanki akülü motormuş gibi geliyor bana,benim egzozun yanında öyle hissediyorum diyelim en azından...gelelim senin hyo'ya onunda sesi filan tık yok gibi geldi ilk başlarda ama makina ısındıkça sesi daha bi havalı oluyor geçerliliği var...bu arada performans egzozun motora + sını söylememe gerek yoktur sanırım...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar haftasonu Motoruma bakım yapacagım.

K&n Yada Sİmota hava filtresi almaya karar verdim

K&n 80 liraya buldum ancak simotadan hiçbiyerde bulamadım sizin bir fikriniz varmı _?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 2005 model bir CBR 125 sahibi motorunun 5 vites olduğunu iddia ediyor. Siz ne diyorsunuz bu konuda ?
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
arkadaşlar meraba..acilen motora akü lazım...servis 185 lira diyo..yok mu başka bişi daha ucuz... feyizoğlunda filan satılmıyo mu bizim cbr lar için ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst