Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bridgestone battlex bt39
lastik cidden guzelmıs duronın desenınden motor degıstırme nıyetım olasa alıp takardım =)
bende duro var hıc memnun dıelımmmm sankı motor altından kacıp gıtcek gıbı
ben de anlamıyorum ıslak zeminde toz çamur yoksa kaymıyor mu

adam stoppie yapıyor ıslak zeminde benim duro kuru zeminde kayıyor stoppie yapmaya çalışırken
main.php
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
lastikleri duzgun fren basınclarıyla kıtlemessen neden kaysın kıtledıgınız ıcın lastık kayıyor....fren ayrı bır tecrube motosıklette o tecrubeye ulasmak cok zor sanırsam...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ben stopie yada kafa kaldırışı yenı atılmıs asfalt yada şu taşlı yolda(arnavut kaldırımı dıolar galıba) yapabılıom
normal asfaltta kayıyo...
birde sorum olcak yazın hangı marka ne kaclık yağ kullanıosunuz?
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Arkadaşlar lastiklere bu kadar kafayı takmayın bence lastiğin etkisi çok azdır bende zamanında Görkem le bu konuda çok inatlaştım virajlarda yeri az öpmedim hala da kılım kendisine bu konuda:mrgreen:Benden iyi viraja yatıyor olamaz:bounce:
Ama şöyle söyliyim zamanında neler neler dediğim orjinal lastiklerden şu anda çok memnunum tecrübeyle ilgili bişey bu ıslakta kayıyor diyodum eskiden şimdi bana göre ıslakta çok iyi yol tutuyor.Bana göre tek eksisi hala kuru-ıslak-kuru denk geldiğinde gerçekten tehlikeli oluyor.

Lastikler siz istediğiniz sürece yolu tutuyor bunu kötü deneyimlerle anladım.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hadi ordan :D bi duro takta gör nasıl oluo sağ yatarken arka lastık sola sola gıdıo, az bişi tümsek varda yerdesın ztn...
orjinal lastik bayagı ıyı dıolar ama hıc kullanmadım 0 şekilde duruo

yağ olarak castrol 10-40 almayı dusunuom ne dersınız =)
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
Duro marka kullanan ve memnun kalan arkadaslarımız var aramızda :) Fiyatları da 70 civarı bişeeydi ben bakmıstım zamanında...

dostum metzeler veya pirelli al :wiinkk:

merhabalar yardımlarınız için teşekkürler. duro diyen arkadaşlar zaten üzerinde duro var maalesef hiç memnun değilim. ve bende size tavsiye etmem. dynner söylediğin markaların fiyatları nedir bilgin var mı + nerede bulabilirim ?herkese çok teşekkürlerr :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:02 PM ----------

hadi ordan :D bi duro takta gör nasıl oluo sağ yatarken arka lastık sola sola gıdıo, az bişi tümsek varda yerdesın ztn...
orjinal lastik bayagı ıyı dıolar ama hıc kullanmadım 0 şekilde duruo

yağ olarak castrol 10-40 almayı dusunuom ne dersınız =)

bulabilirsen 15-50 yarı sentetik motosiklet yağı kullan şimdi servis bakım faturlarıma baktımda biri 15-50 diğeri 15-40 yarı sentetik. castrol 10-40 da güzeldir:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
merhabalar yardımlarınız için teşekkürler. duro diyen arkadaşlar zaten üzerinde duro var maalesef hiç memnun değilim. ve bende size tavsiye etmem. dynner söylediğin markaların fiyatları nedir bilgin var mı + nerede bulabilirim ?herkese çok teşekkürlerr :rendeer:



Metzeler takım olarak izmirde in ve arka toplam 230 lira pirellide o civardaydı :cat:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
pirelli var üstünde ve cbr'da yeni olmama rağmen(10+ yıllık scooter tecrubem harıc)gayet iyi!şı kuru-ıslak-kuru yu zaten her motorda sorun olduğu için saymıyorum...frene hükmetmekle çok alakalı birşey bu bence...gecenlerde yokuş aşagı ınıyordum önümde ki arkadaş(wv caddy) birden durdu öyle bir yanladım ki altına girecektim ama ne motora ne de bana birşey oldu şükür ama nasıl yaptım o hatayı hala da anlamıs degılm:S
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
castrol power 1 15-40 yağ aldım ztn 400 km sonra bakıma gırınce degıscek yağı... motoru sahibinden e 4.100TL e koydum şimdi daha çok soran oldu , acil ihtiyaçtan 3600e koydugumda herkes hasarlı kazalı sanıyordu ...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
hadi ordan :D bi duro takta gör nasıl oluo sağ yatarken arka lastık sola sola gıdıo, az bişi tümsek varda yerdesın ztn...
orjinal lastik bayagı ıyı dıolar ama hıc kullanmadım 0 şekilde duruo

yağ olarak castrol 10-40 almayı dusunuom ne dersınız =)

Duro yuda başka bi motorda denedik ben kendi motorumda hiç denemedim ama yol tutuşu konusunda şikayet edilcekse tek şikayet geç ısınmasıdır benim orjinalin ısınması 3-4 km alıyodur herhalde ama duro baya bi süre ısınmıyo bu da problem yaratıyo.Tümsek varsa palet bile olsa motorda yine virajda sakat durumdasın lastiğe bağlı birşey değil dediğin he lastik ısındıktan sonra virajda atıyorsa lastik durup dururken bence lastiğin miladı dolmuş olabilir.O dediğin yağı kullanıyorum ben şu anda bi şikayetim yok benim.

Ya bu kadar Cbr 125 var madem bi ara buluşalım görüşelim burdan olmuyo böyle sanaldan sanaldan İstanbuldaki cbrcılar bi ara Riva yapalım ne dersiniz kendi capımızda gazlarız orda artistlik yapan büyük racinglere küfr ederiz falan.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
arkadaşlar bu motorun ön camı renkli yapak istiyorum önerisi olan var mı?film denedim tutmuyor yada ben tutturamadım:Srenkli cam 100tl bu motora da cok masraf gereksiz bence uzun sure bineciğimi sanmıyorum fikri olan varmı???
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
arkadaşlar bu motorun ön camı renkli yapak istiyorum önerisi olan var mı?film denedim tutmuyor yada ben tutturamadım:Srenkli cam 100tl bu motora da cok masraf gereksiz bence uzun sure bineciğimi sanmıyorum fikri olan varmı???

benim bir fikrim var :bounce: boya satan nalburlardan metalik sprey boya alıyorsun 8-10 tl felan fiyatı, sonra rüzgarlık camını etrafını oto kaportacıların kullandığı bantla gazeteyle güzelce sarıyorsun ki grenajlara boya değmesin. sonra sprey boya ile 25-30 cm den her tarafı eşit olacak şekilde boyuyorsun, daha sonra kurumaya bırakıyorsun. kuruduktan sonrada gazete ve bantları çıkartıyorsun. maliyet ekonomik biraz el emeği işte ben yaptım on numarada oldu. ama unutma boya metalik sprey boya olacak :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst