- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
biraz daha zorlarsan istanbula gelmene gerek kalmayacak gibi, pazarlığında bu kadarı yani halilihsan allah sana sabır versinalırken daha kolay ya satmak işkence
şimdi ortak bak. motoru sahibindene 3600 e koymuş.herkezede 3500 e veriyor.benimde zaten motorum var. şimdi bi mtli olarak bana jest yapması gerekmezmi :cherry:
valla ben istanbula gelirsem ilhan kardeşimden o motoru 3400 e aaalıırııım
alırmıyım ilhan ? ( motoru haa):cherry: