Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
biraz daha zorlarsan istanbula gelmene gerek kalmayacak gibi, pazarlığında bu kadarı yani halilihsan allah sana sabır versin :) alırken daha kolay ya satmak işkence

şimdi ortak bak. motoru sahibindene 3600 e koymuş.herkezede 3500 e veriyor.benimde zaten motorum var. şimdi bi mtli olarak bana jest yapması gerekmezmi :cherry:

valla ben istanbula gelirsem ilhan kardeşimden o motoru 3400 e aaalıırııım

alırmıyım ilhan ? ( motoru haa):cherry:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
tamam gece olsun bu gece internete giremeyeceğim
cep no ilandaki mi mesaj atarım

hondateamin 2009 u 3600 e satıldı biliyorsun senin motor da piyasadan uygun tabi ama işte git gel 1000km devir masrafı otobüse motoru koyacaz filan bir sürü masraf

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:07 PM ----------

Hüseyin baskı kurun indirin azdaha :p

walla bende motor alırken masraf yapıom ama adam 10 tl bile düşmüyor :D motor şuanda tam tamına 7680 kmde
ve tekrardan döndük dolaştık fiyata geldık 3500TL =) telefonum ilandaki numara, spora gıttım geldım motoru kıtlerken baktım yine içim cız etti kıpkırmızı parlıo güzelim şey =)

ihtiyaçtan 3600e yazdım 3500e verım dedım vur dedık oldurdunuz :D
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
dün akşam anlaştık . İlhan beni kırmadı 3400 e tamam dedi bu akşam istanbul yolu gözüküyor. ilhandan yine haber bekliyorum
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ah ilhan Ah :) Bakın bu işler uzatmaya gelmez.. OSManiyeli; şimdiden hayırlı olsun kardeşim... İnşallah olur ...
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Ah ilhan Ah :) Bakın bu işler uzatmaya gelmez.. OSManiyeli; şimdiden hayırlı olsun kardeşim... İnşallah olur ...

teşekkür ederim. artık ilhanı bekliyorum. inşallah olur olmazsa da aralığa kalır sağlık olsun ama işler karışır 2010 lar çıkar ötv indirimi kalkarsa fiyatlar zıplar indirim devam ederse 2006-2007 10 bin de motor arar dururuz şansa . benim birader karamürsel de okuyor. motor alalım deyip duruyor. git bir tane 125 lik agk al diyorum. yok o çok tipsiz diyor. tabi genç adam karizmayı çizmek istemiyor:cherry:

neyse motoru alınca yalova yapar artık okullar açılınca.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
80-90 kurus yakıyor kmde :)

@OSMANİYELİ ;

Dostum fiyatlar daha değişmez; CBR fiyatları zaten 3750 ile 2500 arasında oynuyor.. İçin rahat olsun.. Ama İLHaN işi olur büyük ihtimalle :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Neise Gecmiş olsun o zaman ? Ne diyelim ... Baska motorlara bak sen :) 2008 de olur :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
motor işi olmadı ya sahibi benzınle ellerını yakmıs devir işlemlerını tamamlayamıoz motoru sımdı alın 1 ay sonra ustunuze alırsınız dıo motoru .. sakat iş o yüzden yanaşmadık :S onu almadıgım ıcın benım motoruda satmaya gerek kalmadı...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
vardır her işte bi hayır her zaman kısmet deyin arkadaşlar bu cok dogru :rendeer:
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
merhaba arkadaşlar cbr ımın lastikleri kabak olmaya başladı değişim zamanı geldi artık. benim aklımda dunlop var sizin tavsiyeleriniz nelerdir ? arkaya yine kalın lastik takmayı düşünüyorum model ve fiyat tavsiyelerinize ihtiyacım var. şimdiden teşekkürler
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Duro marka kullanan ve memnun kalan arkadaslarımız var aramızda :) Fiyatları da 70 civarı bişeeydi ben bakmıstım zamanında...
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
[yt]7OOpE7fBw28[/yt]

daha önce verildimi bilmiyorum dizini sürtüyor ıslak zeminde
lastik bridgestone battlex bt39
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bridgestone battlex bt39
lastik cidden guzelmıs duronın desenınden motor degıstırme nıyetım olasa alıp takardım =)
bende duro var hıc memnun dıelımmmm sankı motor altından kacıp gıtcek gıbı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst