- Katılım
- 27 Ağu 2006
- Mesajlar
- 190
Ben 1500 km.dir XT660R kullanıyorum her yönüyle tam aradığım motosiklet bu. Titreşim konusuna gelince şimdi titreşim yok diyemem ama rahatsız ediyor dersem de haksızlık olur. Tek silindir 660CC 48 beygir motor için çok çok normal bir titreşim var her motorda olduğu gibi.
Benim tek endişem uzun yolda ki titreşim durumu. Acaba gerçekten çok etkiliyormu. Ayrıca zaten 130-140'tan sonra XT660'ta bir touring cam takmadıktan sonra ( takınca da tamamen kesmiyor) rüzgar yüzünden titreşim den daha çok yorulur insan bence. İstanbul içinde yaptığm hızlarda ciddi rüzgar yemişliğim var
Bu topic bence de canlı tutulmalı.
Bu arada motoruma ön ve arka fren balatası ve hava filtresi aldım Sirkeci - Aydın Motor'dan hepsi 110 lira. Balatalar taiwan malı.
Bilginize ....
Ayrıca arkadaşlar 100km. de ki yakıt tüketimlerinizide yazarsanız sevinirim.
Benim tek endişem uzun yolda ki titreşim durumu. Acaba gerçekten çok etkiliyormu. Ayrıca zaten 130-140'tan sonra XT660'ta bir touring cam takmadıktan sonra ( takınca da tamamen kesmiyor) rüzgar yüzünden titreşim den daha çok yorulur insan bence. İstanbul içinde yaptığm hızlarda ciddi rüzgar yemişliğim var
Bu topic bence de canlı tutulmalı.
Bu arada motoruma ön ve arka fren balatası ve hava filtresi aldım Sirkeci - Aydın Motor'dan hepsi 110 lira. Balatalar taiwan malı.
Ayrıca arkadaşlar 100km. de ki yakıt tüketimlerinizide yazarsanız sevinirim.