kawasaki ninja 250r yada hyosun 250

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
video su var koymasını bilsem 1 sn bile durmam koyordım bu arada iniş aşagıya çekilmiş bir video 0-100 hesaplanılmış cbf 250 12 sn de 100 e çıkmış bir motor dur. aksini idda eden varsa youtubeyi açıp ybr 250 de aynı zamanda 100 km hıza çıkıyor izlesin ve sn tutsun benim elimde kanıt var 9 sn de çıkan bir cbf 250 gösterin bana susayım.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
video su var koymasını bilsem 1 sn bile durmam koyordım bu arada iniş aşagıya çekilmiş bir video 0-100 hesaplanılmış cbf 250 12 sn de 100 e çıkmış bir motor dur. aksini idda eden varsa youtubeyi açıp ybr 250 de aynı zamanda 100 km hıza çıkıyor izlesin ve sn tutsun benim elimde kanıt var 9 sn de çıkan bir cbf 250 gösterin bana susayım.

abi bak şimdi rapid uploader diye program var
inndir.com dan indir onu

sonra bu programla senin pc deki video dosyasını rapidshare'e upload et

linki de buraya kopyala


abi sen doğru söylüyorsun cbr 125 kendini paralasa 12 sn de çıkar

tartışmaya gerek yok cbr 125 biraz küçük kalır tabi ninja 250ye yetişemez
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Dün motorlarara bakmaya gittim aprilla rs 125 görür görmez vuruldum onikibinliraymış( sanki 600 cc alıyoruz) üstüne otura bilirmiyim dedim yok dedi hay sanada sattın motorada ( tabi içimden ). Kawasaki bayisine( ulusan) gittim ankarada aynı cadde üzerindeler. ninja 250 görmeye, bayide yoktu ben de güvenli sürüş eğitimleri hakkında bilgi aldım gerçekten hizmet çok iyi idi konu ile alakası yok ama yazıyım dedim satıcılarda önemli.

güvenli sürüş egitimi kawasaki demı varmış?
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cbr 125 hafif degil kuş olsa 12 sn de 100 e ulaşamaz bunu çok basit bir ölçüm yaparak bulabilirsiniz. motorunuza dizital fotograf makinanızı bantla ibreyi gösterecek şekilde bantlayın ve iniş aşagı ve rüzgar arkadan esecek şekilde bir yol bulun ve 100 km hıza çıkın ve bu kayıtı sn tutarak ölçün dogru sonuç böyle ulaşılır. dikkat ettiyseniz iniş aşagı deneyin dedim çünkü ben cbf 250 yi iniş aşagı denedim yinede 12 sn de çıktı. bu arada 60 kg geliyorum
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
33
abi bak şimdi rapid uploader diye program var
inndir.com dan indir onu

sonra bu programla senin pc deki video dosyasını rapidshare'e upload et

linki de buraya kopyala


abi sen doğru söylüyorsun cbr 125 kendini paralasa 12 sn de çıkar

tartışmaya gerek yok cbr 125 biraz küçük kalır tabi ninja 250ye yetişemez

ya arkadaşlar top speed konuşursak veya 70km'den sonrasını konuşursak tabiiki de cbr 125 ninja'ya yetişemez..ben aksini iddia etmiyorum bi önceki sayfaları okuduysanız ben sadece daha seriydim bi ışıktan diğer ışığa ve 2.vites sonuna kadar dedim.Belki o arkadaşımız motorunu yeni almıştır alışık değildir ama devirli kalktı bundan eminim.ben bunu söyledim cbr 125 ninjayı hertürlü geçer demedim ki zaten..lütfen bi önceki sayfada yazılanlara dikkat edelim arkadaşlar..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ya arkadaşlar top speed konuşursak veya 70km'den sonrasını konuşursak tabiiki de cbr 125 ninja'ya yetişemez..ben aksini iddia etmiyorum bi önceki sayfaları okuduysanız ben sadece daha seriydim bi ışıktan diğer ışığa ve 2.vites sonuna kadar dedim.Belki o arkadaşımız motorunu yeni almıştır alışık değildir ama devirli kalktı bundan eminim.ben bunu söyledim cbr 125 ninjayı hertürlü geçer demedim ki zaten..lütfen bi önceki sayfada yazılanlara dikkat edelim arkadaşlar..

doğru söylüyorsundur tmm da bence o motoru kullanan çocukta bi problem vardır cabbarı tokatlar her halükarda :cat:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
33
doğru söylüyorsundur tmm da bence o motoru kullanan çocukta bi problem vardır cabbarı tokatlar her halükarda :cat:

tokatlar tabi 250lik teknik olarak cıbırdan üstün bi makine..pilotajdan kaynaklı bi sıkıntıdır muhtemelen..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 PM ----------

cbr 125 hafif degil kuş olsa 12 sn de 100 e ulaşamaz bunu çok basit bir ölçüm yaparak bulabilirsiniz. motorunuza dizital fotograf makinanızı bantla ibreyi gösterecek şekilde bantlayın ve iniş aşagı ve rüzgar arkadan esecek şekilde bir yol bulun ve 100 km hıza çıkın ve bu kayıtı sn tutarak ölçün dogru sonuç böyle ulaşılır. dikkat ettiyseniz iniş aşagı deneyin dedim çünkü ben cbf 250 yi iniş aşagı denedim yinede 12 sn de çıktı. bu arada 60 kg geliyorum

motorumu dün sattım yoksa gerçekten videosunu çekip buraya koyardım.Ama cbr 125'i olan bi arkadaşımızın böyle bi imkanı varsa denemesini ve video koymasını rica ediyorum arkadaşlar..:cat:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
bişey söylemek istiyorum.ben buraya bu durumu artistlikten dolayı yada honda fanatikliğinden dolayı yazmadım sadece olan bu.makineler kalkışta hantal kalıyolar 125lik makina biraz daha seri kalkıyo sadece bunu söylemek istedim.2.viteste 70km civarı bi hız görüyo redline'a soktuğun zaman.Ve kim nederse desin 2.vitesi çok seri.ayrıca lütfen benim sölediğimi yalanmaya çalışmaya hiç gerek yok ben sadece olanı söyledim.neyse arkadaşlar konumuz hyo ve ninja karşılaştırılması.o nedenle bu konuya dönelim :cat:

Hantal kalıyor demek çok yanlış olır bilader,hyo ya ve kawaya küfür etmiş olursun :):) 33 bg bir motor nasıl hantal kalkabilir ? ayrıca 100 km/h hıza 7 sn kalkan makina nasıl hantal olabilir ? :) tartışma yaratmıyom haa :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 PM ----------



motorumu dün sattım yoksa gerçekten videosunu çekip buraya koyardım.Ama cbr 125'i olan bi arkadaşımızın böyle bi imkanı varsa denemesini ve video koymasını rica ediyorum arkadaşlar..



Bu arada hayırlı olsun,ne düşünüyosun ilerde :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
33
Hantal kalıyor demek çok yanlış olır bilader,hyo ya ve kawaya küfür etmiş olursun :):) 33 bg bir motor nasıl hantal kalkabilir ? ayrıca 100 km/h hıza 7 sn kalkan makina nasıl hantal olabilir ? :) tartışma yaratmıyom haa :)

hantal kalıyor derken ilk kalkış anından bahsetmek istedim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 PM ----------



motorumu dün sattım yoksa gerçekten videosunu çekip buraya koyardım.Ama cbr 125'i olan bi arkadaşımızın böyle bi imkanı varsa denemesini ve video koymasını rica ediyorum arkadaşlar..



Bu arada hayırlı olsun,ne düşünüyosun ilerde :)



valla 2005 600rr yada 1000rr düşünüyorum, fakat geçen gün yamaha r6 kullandım 2008 kasa çok hoşuma gitti beyaz kırmızıydı.kasa mükemmel ve agresif bi makine yani kontrol etmesi bi o kadar da zewkli.O nedenle net olarak karar veremiyorum :)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
valla 2005 600rr yada 1000rr düşünüyorum, fakat geçen gün yamaha r6 kullandım 2008 kasa çok hoşuma gitti beyaz kırmızıydı.kasa mükemmel ve agresif bi makine yani kontrol etmesi bi o kadar da zewkli.O nedenle net olarak karar veremiyorum :)

İstanbulda garaj gerçekten şart artık ama ,sitede yine 1000 rr çalınmış istda :S
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
33
İstanbulda garaj gerçekten şart artık ama ,sitede yine 1000 rr çalınmış istda :S

benim o konuda bi sıkıntım yok çok şükür sitemizde otopark ve güvenlik mevcut oturduğum yerden de şüphem yok fakat bu imkanı olmayan arkadaşlarımız için gerçekten zor bi durum.o çalan karaktersiz insanlara da diyecek hiç bişey bulamıyorum haram zıkkım olsun insanın hevesini kursağında bırakıyorlar.Çalınan Motorun plakasını alıp hepimizin gözünü 4 açması gerekir.Eğer görenimiz duyanımız olrsa hiç değilse sahibine bilgi vermiş sevaba girmiş oluruz..
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Ağzı olan konuşmuş gene :queen: Bilen bilmeyen, binen binmeyen, gören görmeyen herkes yorumlamış :p Arkadaşlar yorum yapılacaksa bırakında her iki motorada binen kullanan insanlar yapsınlar yorumu. Yorumların hepsini okudumda ne acayip şeyler var :) Valalha bende kawayı almadan önce bütün sitelere girdim yorumları okudum bunun bana tek etkisi kafamın iyice karışması oldu :) hyo almayı düşünüyodum herkesin dediği gibi biraz daha büyük ve aradaki lastik farkı yüznden. Ama bi gün gittim bi ninja görmeye bindim inceledim sordum sorusturdum. Hyo ile kawanın arasındaki kalite farkı ap açık ortadaydı. Bırakın teknik açıları dışardan bile baktığınızda gördüğünüz işçilik farkı insana güven veriyo. Eğer derdin hava atmaksa illaha herkes motorumu 600 cc sansın havam olsun diyorsanız alın bi hyo :) yada uzun süre kullanmayıp geçiş motoru yapacaksanızda hyo diyorum oda arada var olan çok az fiyat farkı yüzünden... Amaaa uzun vadede kullanıcak olanlara, kalite arayanlara ise kawa diyorum. :p Benim motorum kawa diye demiyorum bunu, motoru gören binen herkes aynı fikirde :mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ya arkadaşlar top speed konuşursak veya 70km'den sonrasını konuşursak tabiiki de cbr 125 ninja'ya yetişemez..ben aksini iddia etmiyorum bi önceki sayfaları okuduysanız ben sadece daha seriydim bi ışıktan diğer ışığa ve 2.vites sonuna kadar dedim.Belki o arkadaşımız motorunu yeni almıştır alışık değildir ama devirli kalktı bundan eminim.ben bunu söyledim cbr 125 ninjayı hertürlü geçer demedim ki zaten..lütfen bi önceki sayfada yazılanlara dikkat edelim arkadaşlar..

ya tabiki cbr 125 te baya iyi kalkışlarda. diğer 125likelere göre çok iyi hatta. 2.viteste dde baya yaklaşabilir dediğin gibi.
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
sitesinde yazıyordu bende gidip sordum varmış büyük ihtimalle ehliyeti ve güvenli şürüşü ordan alıcam hizmet çok kaliteli aprilla firması gibi baştan savmaca politika izlemiyorlar.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
33
Ağzı olan konuşmuş gene :queen: Bilen bilmeyen, binen binmeyen, gören görmeyen herkes yorumlamış :p Arkadaşlar yorum yapılacaksa bırakında her iki motorada binen kullanan insanlar yapsınlar yorumu. Yorumların hepsini okudumda ne acayip şeyler var :) Valalha bende kawayı almadan önce bütün sitelere girdim yorumları okudum bunun bana tek etkisi kafamın iyice karışması oldu :) hyo almayı düşünüyodum herkesin dediği gibi biraz daha büyük ve aradaki lastik farkı yüznden. Ama bi gün gittim bi ninja görmeye bindim inceledim sordum sorusturdum. Hyo ile kawanın arasındaki kalite farkı ap açık ortadaydı. Bırakın teknik açıları dışardan bile baktığınızda gördüğünüz işçilik farkı insana güven veriyo. Eğer derdin hava atmaksa illaha herkes motorumu 600 cc sansın havam olsun diyorsanız alın bi hyo :) yada uzun süre kullanmayıp geçiş motoru yapacaksanızda hyo diyorum oda arada var olan çok az fiyat farkı yüzünden... Amaaa uzun vadede kullanıcak olanlara, kalite arayanlara ise kawa diyorum. :p Benim motorum kawa diye demiyorum bunu, motoru gören binen herkes aynı fikirde :mrgreen:


ben de bu konuda yakınıyorum ağzı olan konuşuyor.Motorun teknik verilerine bakıp değerlendirmek çok kolay tabi herkes bi iddia atar ortaya.Bide binip yol tutuşunu gidişini seriliğini vites atarkenki rahatlığını, motorun verdiği o hissi anlatabilmek için o aracı kullanmak gerek..
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ben de bu konuda yakınıyorum ağzı olan konuşuyor.Motorun teknik verilerine bakıp değerlendirmek çok kolay tabi herkes bi iddia atar ortaya.Bide binip yol tutuşunu gidişini seriliğini vites atarkenki rahatlığını, motorun verdiği o hissi anlatabilmek için o aracı kullanmak gerek..

işte aynı şeyi diyoruz.2005 te cbr aldım sattım.bide geçen aylarda sattığım cbr.
yani cbr konusunda tecrübeliyim.
ee hyo da kullandım.hyo 140 a kadar beni şaşırtacak derecede iyi hızlandı.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
33
işte aynı şeyi diyoruz.2005 te cbr aldım sattım.bide geçen aylarda sattığım cbr.
yani cbr konusunda tecrübeliyim.
ee hyo da kullandım.hyo 140 a kadar beni şaşırtacak derecede iyi hızlandı.

hyo ben de kullandım gt 250r gri renkti.Gidişi gerçekten güzeldi fakat kabullenmek lazım hyo düşük devirlerde ninjadan hantal kalır ve kalkışta cbr 125ten de ninjadan da hantal kalır ama gidişi güzel gerçekten dikkat çekici..he buarada ninja'yı denemedim ama gözlemledim neticesinde..
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
motorcucihan yazmış;
acunO senin bu yazdıklarını honda görse senin mahkemeye verir ya bi motor için bu kadar atılıp tutulmaz.sen CBF 250 değil sanki Mobileti anlatmışsın.ya ben kilolu vaolmama rağmen 0-100 9 saniyede çıkıyorum.sen neden bahsediyon allah aşkına.senin bindiğin CBF i sen ya pertten aldın yada sana CBF yerine başka motor satmışlar ayıptır günahtır yolda giderken adamın kafasına cbf kadar taş düşer yapmayın allah aşkına.
arkadaşlar bu kopyaladığım başka bi forum konusuydu.acun0 arkadaşımızn tartıştığı bi konu, kilolu olmasına rağmen motorcu cihan arkadaşımız 0-100kmye 9 saniyede çıkıyo, kilo 1.5 saniye rahat farkettiriyo desek normal kilolarda birinin 7.5 saniyede 100e çıktığını düşünürüz. bu durumda cbr 125 seri ve hafif bi motor olduğundan dolayı 8-9 saniye gibi sürelerde 100e çıkabilceğinin orantısını mantıkla kurabiliyoruz.
saygılarımla..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:49 AM ----------



tebrik ederim +1000:cat:

Your Download-Link #1: http://rapidshare.de/files/47719889/PIC_0014.AVI.html

bu video kendim çektim iyi irdeleyin 0-100 km hıza 12 sn de çıkıyor işte isbatı 60 kilo ve iniş aşagı denenmiştir. rüzgar arkadan esiyordu motorun üzerine yatılmış bir videodur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst