Ağzı olan konuşmuş gene :queen: Bilen bilmeyen, binen binmeyen, gören görmeyen herkes yorumlamış

Arkadaşlar yorum yapılacaksa bırakında her iki motorada binen kullanan insanlar yapsınlar yorumu. Yorumların hepsini okudumda ne acayip şeyler var

Valalha bende kawayı almadan önce bütün sitelere girdim yorumları okudum bunun bana tek etkisi kafamın iyice karışması oldu

hyo almayı düşünüyodum herkesin dediği gibi biraz daha büyük ve aradaki lastik farkı yüznden. Ama bi gün gittim bi ninja görmeye bindim inceledim sordum sorusturdum. Hyo ile kawanın arasındaki kalite farkı ap açık ortadaydı. Bırakın teknik açıları dışardan bile baktığınızda gördüğünüz işçilik farkı insana güven veriyo. Eğer derdin hava atmaksa illaha herkes motorumu 600 cc sansın havam olsun diyorsanız alın bi hyo

yada uzun süre kullanmayıp geçiş motoru yapacaksanızda hyo diyorum oda arada var olan çok az fiyat farkı yüzünden... Amaaa uzun vadede kullanıcak olanlara, kalite arayanlara ise kawa diyorum.

Benim motorum kawa diye demiyorum bunu, motoru gören binen herkes aynı fikirde :mrgreen: