lan düdükler benden habersiz gittiniz ya alacanız olsun
damlamacı,ilaçcı,bir dahaki gezi mersin'e haberin olsun :wiinkk: sizin ev vardı dimi orada:cat::cherry:
Kardeşim sen değilmiydin su borusu döyecem ben gelemem diyendamlamacı,ilaçcı,bir dahaki gezi mersin'e haberin olsun :wiinkk: sizin ev vardı dimi orada
:cat::cherry:
evi duyunca ses seda kesildi :wiinkk:
Bizim gittiğimizdede orda lokanta yoktu ama son fotoğraflarda lokantaya benzer biyer var ordamı açtılar acaba dedim.Gerçi açsalar bile önceki sefer yaptığımız gibi yahyalıdan çıkmadan keçi eti ve sucuk alırız.Çünkü böyle yerlerde yemeğin yanında günün spesyali olarak kazık getiriyolaryaw sorma hakan çok toz var yollarda mıcır da tabi. ben motoru yan yatırdım mesela. gerçi benim salaklığımın payı da çoktu ama neyse... o yüzden dikkatli sütmeni tavsiye ederim. ama scooter le rahat gidersin. senin ki scooter değil ki araba mübarek..
lokanta işine gelince ben de görmedim. yani 3 tane şeşalenin olduğu yerde yoktu. orda su değirmeni duruyor sadece
diğer tarafa diğer şelaleye giderken orda alto turizm yaptırdığı tahtadan bungalolar var. otel niyetine. orda ağıçların altında restorant var mı yok mu bilmem...
http://www.kapuzbasiselalesi.com/Kapuzbasi_Selale_Pansiyon_Restorant_Fiyatlari.asp
burda restourant a ki fiyatların listesi var alto turzim sitesinde. demek ki bi yerde o tarz bişey var..
yahyalıdan alışveriş yapmanı tavsiye ederim yinede![]()
selam hemşerilerim tekerinize kuvvet
Abi nerelerdesiniz niye kimse yok yaa.. tanışamıcakmıyız kayseri mtlilerle ??![]()
selam hemşerilerim tekerinize kuvvet
hoşbulduk teşekkürler topicte açmıştım ama hemşerilerimle burda tekrar tanışıyım:cat:Hoşgeldin aramıza İlk önce kendini tanıt daha sonra teker teker tanışırız nasıl olsa ben ferhat
hoşbulduk teşekkürler topicte açmıştım ama hemşerilerimle burda tekrar tanışıyım:cat:
ismim şafak 19 yaşındayım motosiklete yeni yeni ilgi duymaya başladım haliyle bi motosikletim yokama ilgi duymaktan çıkıp saplantı haline dönüştü galiba.. bikaç gündür takip ediyorum forumu.. şimdilik böyle
Abi nerelerdesiniz niye kimse yok yaa.. tanışamıcakmıyız kayseri mtlilerle ??![]()
slm kayseri mt nasılsınız yaa kimsede ses seda yok bu aralar bi gezi varmı ör:talas osmanlı evi![]()
Hoşbulduk teşekkür ederimHoşgeldin arkadaşım:rendeer:
Hoşbulduk teşekkür ederim
Bir gün belirleyip cuma veya cumartesi akşamı,talas osmanlı çay bahçesinde bir toplaşma yapabilirizçaylar şirketten :mrgreen:
tabi.. memnun olurum. tam 4 günlük motosiklet meraklısı olarak aranızda bulunmak keyif verir. sizden kapmam gereken çok sey var malum yeniyimŞafak eğer hafta sonu bir buluşma yaparsak,sende gelirsen tanışır kaynaşırız :cat: :wiinkk: