yaw sorma hakan çok toz var yollarda mıcır da tabi. ben motoru yan yatırdım mesela. gerçi benim salaklığımın payı da çoktu ama neyse... o yüzden dikkatli sütmeni tavsiye ederim. ama scooter le rahat gidersin. senin ki scooter değil ki araba mübarek..
lokanta işine gelince ben de görmedim. yani 3 tane şeşalenin olduğu yerde yoktu. orda su değirmeni duruyor sadece

diğer tarafa diğer şelaleye giderken orda alto turizm yaptırdığı tahtadan bungalolar var. otel niyetine. orda ağıçların altında restorant var mı yok mu bilmem...
http://www.kapuzbasiselalesi.com/Kapuzbasi_Selale_Pansiyon_Restorant_Fiyatlari.asp
burda restourant a ki fiyatların listesi var alto turzim sitesinde. demek ki bi yerde o tarz bişey var..
yahyalıdan alışveriş yapmanı tavsiye ederim yinede
bu arada murat abi ne oldu fotolar. bak ben anında yükledim am asen daha yüklemedin kaç gün oldu aaa
