[Kayseri - MT]

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
merhaba kayseri mt yarın geziye gidecek arkadaşalra hayırlı yolculuklar dilerim kazasız belasız gider gelirsiniz inş...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam kayseri MT ahalisi sabah oradayım,gezi için son derece hazır ve nazırım :) nazi kaskımı bilene alıyorum....sabah görüşmek dileğiyle...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:28 PM ----------

merhaba kayseri mt yarın geziye gidecek arkadaşalra hayırlı yolculuklar dilerim kazasız belasız gider gelirsiniz inş...

Barış senide götürmek isterdim geziye ama biliyorsun benim motor rodaj'da ama tuni alabilir seni :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 PM ----------

bu arada ferhat abi hayırlı olsun motorun abi ( şöbiyetmi ben yemem yaa

Bu sefer değişik bir tatlı yedirecem size mehmet :) mesela ne olabilir!!!!! şekerpare :rendeer: şöbiyette bir yere kadar,içimiz dışımız şöbiyeti ikram oldu :cyclopsan :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Evet memnunum, eski sahibi gozu gibi bakmis, ufak tefek sorunda da arkadaslar sag olsunlar yardimci oluyorlar.


Tamam bariscan arci olarak gelmek istiyosan seni alabilirim
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
tn_CIMG1221.jpg

tn_CIMG1222.jpg

tn_CIMG1223.jpg

tn_CIMG1224.jpg

tn_CIMG1225.jpg

tn_CIMG1226.jpg

tn_CIMG1227.jpg

tn_CIMG1228.jpg

tn_CIMG1229.jpg

tn_CIMG1230.jpg

tn_CIMG1231.jpg

tn_CIMG1232.jpg

tn_CIMG1233.jpg

tn_CIMG1234.jpg

tn_CIMG1235.jpg

tn_CIMG1236.jpg

tn_CIMG1237.jpg

tn_CIMG1238.jpg

tn_CIMG1239.jpg

tn_CIMG1240.jpg

tn_CIMG1241.jpg

tn_CIMG1242.jpg

tn_CIMG1243.jpg

tn_CIMG1244.jpg

tn_CIMG1245.jpg

tn_CIMG1246.jpg

tn_CIMG1247.jpg

tn_CIMG1248.jpg

tn_CIMG1249.jpg

tn_CIMG1250.jpg

tn_CIMG1251.jpg

tn_CIMG1252.jpg

tn_CIMG1253.jpg

tn_CIMG1254.jpg

tn_CIMG1255.jpg

tn_CIMG1256.jpg

tn_CIMG1257.jpg

tn_CIMG1258.jpg

tn_CIMG1259.jpg

tn_CIMG1260.jpg

tn_CIMG1261.jpg

tn_CIMG1262.jpg

tn_CIMG1263.jpg

tn_CIMG1264.jpg

tn_CIMG1265.jpg

tn_CIMG1266.jpg

tn_CIMG1267.jpg

tn_CIMG1268.jpg

tn_CIMG1269.jpg

tn_CIMG1270.jpg

tn_CIMG1271.jpg

tn_CIMG1272.jpg

tn_CIMG1273.jpg

tn_CIMG1274.jpg

tn_CIMG1275.jpg

tn_CIMG1276.jpg

tn_CIMG1277.jpg

tn_CIMG1278.jpg

tn_CIMG1279.jpg

tn_CIMG1281.jpg

tn_CIMG1282.jpg
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paylaşım için teşekkürler tuni :rendeer:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
arkadaşlar güzel gezi olmuş size birkaç sorum olacak
1-Yahyalıdan sonraki yol asvaltmı(malumunuz üzere scootercıyız scooter gidermi yoksa bekleyip 1-2 aydan kroslamı gitmeli)
2-Oralara lokanta türü bişey mi açılmış
3-Yaşlı değirmenci hala duruyomu
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
ellerine sağlık tuni güzel geziydi ama ben biraz yorulmuşum yaa

Evet haklısın çok erken saatte kalkmaktan olmuştur. Geziye ben de gelecektim fakat bir saat geç kalkmışım yetişemedim. Bir daha ki gezileri sekiz buçuk gibi buluşma programı hazırlarsan iyi olur uykudan fedakarlık ettin mi bir anlamı kalmıyor...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
güzel gezi olmuş arkadaşlar inaşallah bende bir gün gelecem oralara.kayseriye selamlar
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
arkadaşlar güzel gezi olmuş size birkaç sorum olacak
1-Yahyalıdan sonraki yol asvaltmı(malumunuz üzere scootercıyız scooter gidermi yoksa bekleyip 1-2 aydan kroslamı gitmeli)
2-Oralara lokanta türü bişey mi açılmış
3-Yaşlı değirmenci hala duruyomu

selam hakan aslında oralara en iyi enduro ile gitmek,yol çok yorucu.3 tane scooter vardı gitmek istedikten sonra beraber heryere gidilir. bi dahaki geziye aramızda görmek isteriz.
yahyalıdan sonra yol asfalt.kısım kısım stablize var dikkatli olmak gerekiyor.
lokanta yok yiyeceğimizi yahyalıdan aldık.değirmenci hacıemmi ordaydı.ama çok muhteşem bi şelale görmeyenlere tavsiye ederim.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
yaw sorma hakan çok toz var yollarda mıcır da tabi. ben motoru yan yatırdım mesela. gerçi benim salaklığımın payı da çoktu ama neyse... o yüzden dikkatli sütmeni tavsiye ederim. ama scooter le rahat gidersin. senin ki scooter değil ki araba mübarek..
lokanta işine gelince ben de görmedim. yani 3 tane şeşalenin olduğu yerde yoktu. orda su değirmeni duruyor sadece :)
diğer tarafa diğer şelaleye giderken orda alto turizm yaptırdığı tahtadan bungalolar var. otel niyetine. orda ağıçların altında restorant var mı yok mu bilmem...
http://www.kapuzbasiselalesi.com/Kapuzbasi_Selale_Pansiyon_Restorant_Fiyatlari.asp
burda restourant a ki fiyatların listesi var alto turzim sitesinde. demek ki bi yerde o tarz bişey var..
yahyalıdan alışveriş yapmanı tavsiye ederim yinede :)



bu arada murat abi ne oldu fotolar. bak ben anında yükledim am asen daha yüklemedin kaç gün oldu aaa :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst