[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
aa murat ayıp ettin ne habersizliği. herkese duyurduk burdan :) sen yoksun piyasada. bu gün de geldim yanına bi uğrayayım selam vereyim dedim ama yoktun
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sulamacı :)

lan düdükler benden habersiz gittiniz ya alacanız olsun

Kardeşim sen değilmiydin su borusu döyecem ben gelemem diyen :) damlamacı,ilaçcı,bir dahaki gezi mersin'e haberin olsun :wiinkk: sizin ev vardı dimi orada :):cat::cherry:
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
Kardeşim sen değilmiydin su borusu döyecem ben gelemem diyen :) damlamacı,ilaçcı,bir dahaki gezi mersin'e haberin olsun :wiinkk: sizin ev vardı dimi orada :):cat::cherry:

inşallah ama bu iki haftada yokum
devamlı yoldayım beyler gerceniz iyi olsun ilginiz içi n teşekkür ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 AM ----------

evi duyunca ses seda kesildi :wiinkk:

biz sözümüzün eriyiz be paşa ayıpsınmersindeki yazlık sana feda olsun
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
murat haftaya hafta sonu yanı temmuz 3-4 gibi gitmek istiyom. anahtarı verebilirmisin. ne zaman verebilirsin?
tabi ben motorla değil trenle gidecem :) öğrenci işi
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
yaw sorma hakan çok toz var yollarda mıcır da tabi. ben motoru yan yatırdım mesela. gerçi benim salaklığımın payı da çoktu ama neyse... o yüzden dikkatli sütmeni tavsiye ederim. ama scooter le rahat gidersin. senin ki scooter değil ki araba mübarek..
lokanta işine gelince ben de görmedim. yani 3 tane şeşalenin olduğu yerde yoktu. orda su değirmeni duruyor sadece :)
diğer tarafa diğer şelaleye giderken orda alto turizm yaptırdığı tahtadan bungalolar var. otel niyetine. orda ağıçların altında restorant var mı yok mu bilmem...
http://www.kapuzbasiselalesi.com/Kapuzbasi_Selale_Pansiyon_Restorant_Fiyatlari.asp
burda restourant a ki fiyatların listesi var alto turzim sitesinde. demek ki bi yerde o tarz bişey var..
yahyalıdan alışveriş yapmanı tavsiye ederim yinede :)
Bizim gittiğimizdede orda lokanta yoktu ama son fotoğraflarda lokantaya benzer biyer var ordamı açtılar acaba dedim.Gerçi açsalar bile önceki sefer yaptığımız gibi yahyalıdan çıkmadan keçi eti ve sucuk alırız.Çünkü böyle yerlerde yemeğin yanında günün spesyali olarak kazık getiriyolar :) Eğer gidilebilir diyosanız bu hafta sonu kamp yapmaya gidebilirim bikaç kişiyi daha ayartabilirsem başta babam olmak üzere :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
slm kayseri mt nasılsınız yaa kimsede ses seda yok bu aralar bi gezi varmı ör:talas osmanlı evi:)
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
Hoşgeldin aramıza İlk önce kendini tanıt daha sonra teker teker tanışırız nasıl olsa ben ferhat
hoşbulduk teşekkürler topicte açmıştım ama hemşerilerimle burda tekrar tanışıyım:cat:
ismim şafak 19 yaşındayım motosiklete yeni yeni ilgi duymaya başladım haliyle bi motosikletim yok :) ama ilgi duymaktan çıkıp saplantı haline dönüştü galiba.. bikaç gündür takip ediyorum forumu.. şimdilik böyle
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-kmk-kayseri-motosiklet-kulubu-kapuzbasi.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 PM ----------

hoşbulduk teşekkürler topicte açmıştım ama hemşerilerimle burda tekrar tanışıyım:cat:
ismim şafak 19 yaşındayım motosiklete yeni yeni ilgi duymaya başladım haliyle bi motosikletim yok :) ama ilgi duymaktan çıkıp saplantı haline dönüştü galiba.. bikaç gündür takip ediyorum forumu.. şimdilik böyle

hoşgeldin şafak. ben,m ismim tuncay ama herkes tuni der :wiinkk:
ilk başlarda da bende de ilgi duyamktan ibaretti. bu foruma takılmaya başladığımdan itibaren saplantı haline geldi :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm kayseri mt nasılsınız yaa kimsede ses seda yok bu aralar bi gezi varmı ör:talas osmanlı evi:)

Bir gün belirleyip cuma veya cumartesi akşamı,talas osmanlı çay bahçesinde bir toplaşma yapabiliriz :) çaylar şirketten :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst