[Adana - MT]

Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
37
Ben öğrencilik yıllarımda bir kaç kez bu turlara gitmiştim..
Tavsiye ederim, muazzam bir tur olacaktır..

Yalnız bineceğiniz teknede yaşlı teyzelerin gün yapmadığından emin olun yoksa gezi zehir oluyor..!
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Günaydın Millet

İlk uyanmadın ama ilk yazdın, ben işteyim ciğerim :wiinkk:

ADANA MT haydi eğlenceye davet pazar için güzel olur hem motorlarla km yapmış oluruz ben konuştum motorlar için bırakılacak yerleri mevcutmuş düşünürseniz ayarlama yapılır selamlar

Ben motoru suya sokmam :farao:

Muzaffer hoş geldin, bize ne getirdin İstanbul'dan :queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
teşekkürler kardeş,bizim buralarda o meşhur sıcaklar başladı,bunalıp gidiyoruz işte.:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
GÜNAYDIN millet :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:39 AM ----------

bana uyar .....herkes aynı fikirdeyse ben varım....

"herkes" derken :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:41 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:40 AM ----------

valla benim içünde çok toğun bi gündü:queen:


hayırdır isom:cyclopsan .sen yazdın diye kızanmı oldu:queen:

sen kendini öğretmenmi zannediyorsun :pr::pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:41 AM ----------

Muzaffer hoş geldin, bize ne getirdin İstanbul'dan :queen:

selam getirdim desem, hemen kimden diye soracaksın :p :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
muzaffer1968;Pazar günkü gezi programını hazırlayıp yazacam, gelmek isteyenler isimlerini eklesin :cat:

ee hadi bekliyoruuuuz.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
muzaffer1968;Pazar günkü gezi programını hazırlayıp yazacam, gelmek isteyenler isimlerini eklesin :cat:

ee hadi bekliyoruuuuz.

yazalım kardeş, kusuru bakmayın işler biraz yoğun :bounce:

Pazar günü Tekir ve pozantı gezisi :cherry:

Buluşma Yeri : Mola tesisleri
Buluşma saati : 9:00
Hareket saati : 9:30

Katılımcılar:
-Ben ve eşim
-Hüseyin ve 600f :mrgreen:
-Bora ve kızı/eşi
-Mustafa abi ve eşi
-Çelik Gürsel ve eşi
-Ümit ve ???


Katılmak isteyen arkadaşlar isimlerini ilave etsin....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese hayırlı işler,bol kazançlar dilerim
bu hafta bizden pas evde PTT yapıcazzzzzzzzz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst