- Katılım
- 14 Nis 2009
- Mesajlar
- 51
hayırlı olsun, kazasız sürüşler dilerim çok güzel motor almışsınız.
bu arada bi ekleme daha yiğidi öldür hakkını yeme demişler
taytıs yani şerifinde yardımını unutmamak gerek her ne kadar gece işinde çalışıyor olsada verdiğim referansla sabahın köründe uykusuz kalarak iyi niyetimden geldi arabada uyuklayıp arabayı bana kullandırdıysada bi yerde hakkıdır b.düzüne kadar arabayla gittik geri yenikapıya kadar emine teyzeyi (doğanın annesi) geri bıraktı felan falan kırmayıp geldiği için onada teşşekür ederim ben ayrıca tekrardan....
Evet Evet ; Şerif i ES Geçemeyiz.. O da sabahın köründe kalktı geldi; uğrastı; Bekledi..
Sağolun Dostlarım; Bunların hepsinin kutlamasını yaparız bi gün :bounce:
Yalovada oLur; İST da olursam orda oLur; bi sekilde toplasırız :cherry:
Bu arada Silindir BLOĞU Şakasını ciddi ciddi yedimm ben haaa
:cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
ya bu motoru ben alacaktım hyo ararken bunun egzantirik zinciri arızalı idi servistek değiştirdik dmeişti adam aman kalsın demiştim yaa..