""iLk@yy""MoToR ALMaMDaKi UĞRaŞLaRıNDaN DoLaYı SoNSuZ TeŞeKKüRLeR...

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
kanka hayırlı olsun bakalım artık bitir finallerinide gel bin şuna allah kaza bela vermesin
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan cakalaz, Yalova'nın tüm noktalarını, Karadeniz'in tüm yollarını beraber geçersiniz umarım..:rendeer:

Ayrıca, tebrik ve takdir ederim İlkay..:cat:

Son olarak, gelişine kadar, arada Yalova'da alsak, iki gezdirsek motoru...?:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
benim için söylenen sözler içinde ayrıca teşekkür ederim herkese :rendeer:
yazımdada yazdığım gibi sadece sözümü yerine getirdim ben başka birşey değil sevdiğim bir arkadaş hemde neden yapmıyım böyle bir iyiliği ben bu sitenin forumlarında bi sürü güzel insan tanıdım çok güzel arkadaşlar dostlar kazandım eminim bu kişilerde bana bu şekilde yardım ederlerdi :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu arada bi ekleme daha yiğidi öldür hakkını yeme demişler

taytıs yani şerifinde yardımını unutmamak gerek
her ne kadar gece işinde çalışıyor olsada verdiğim referansla sabahın köründe uykusuz kalarak iyi niyetimden geldi arabada uyuklayıp arabayı bana kullandırdıysada bi yerde hakkıdır b.düzüne kadar arabayla gittik geri yenikapıya kadar emine teyzeyi (doğanın annesi) geri bıraktı felan falan kırmayıp geldiği için onada teşşekür ederim ben ayrıca tekrardan....
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
bu arada bi ekleme daha yiğidi öldür hakkını yeme demişler

taytıs yani şerifinde yardımını unutmamak gerek
her ne kadar gece işinde çalışıyor olsada verdiğim referansla sabahın köründe uykusuz kalarak iyi niyetimden geldi arabada uyuklayıp arabayı bana kullandırdıysada bi yerde hakkıdır b.düzüne kadar arabayla gittik geri yenikapıya kadar emine teyzeyi (doğanın annesi) geri bıraktı felan falan kırmayıp geldiği için onada teşşekür ederim ben ayrıca tekrardan....

İlkay uğraşların için sağolasın ben eminim bu siteden kim olursa olsun yardıma koşacak karaktere sahipsin iyiki varsın.:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet Evet ; Şerif i ES Geçemeyiz.. O da sabahın köründe kalktı geldi; uğrastı; Bekledi..

Sağolun Dostlarım; Bunların hepsinin kutlamasını yaparız bi gün :bounce:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yalovada oLur; İST da olursam orda oLur; bi sekilde toplasırız :cherry:

Bu arada Silindir BLOĞU Şakasını ciddi ciddi yedimm ben haaa

:cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
hayırlı olsun kardeşim ilkay kardeşimizede yardımlarından dolayı bir çay ısmarlarım ben senin yerine :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya bu motoru ben alacaktım hyo ararken bunun egzantirik zinciri arızalı idi servistek değiştirdik dmeişti adam aman kalsın demiştim yaa..
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Hayırlı uğurlu olsun. Güzel günlerde binesiniz.

İlkay hocam sizi tebrik ederim cidden böyle bir dostluk uzun zamandır görmemiştim. Nice kardeş bunu yapmaz yani. Tebrik ederim sizi. Çakalaz çok sevenin varmış kıymetlerini bilesin diyeceğim lakin sende çok iyi bir insansınki bu kadar sevenin var.

Tekrardan hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
278
Önce anneni sonra arkadaşı tebrik ederim :)
Çok güzel bi dayanışma örneği,Allah daim etsin.Güven şu zamanda az bulunan ender şeylerden,hele de böylesi :wiinkk:

Sen nasıl dayanıcan,sınavlara nasıl çalışıcan yaa?:mrgreen: Valla büyük bi sabır örneği göstereceksin,Allah yardımcın olsun,zihin açıklığı versin :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst