Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Bu gün tekirdağ'da bunların bayiisini gördüm fiyatını sordum 5200 TL 12 taksit yapıyoruz dedi.Oha demeden duramadım içimden.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deri kaplama çok yakışıyormuş hakkatten ama o dikişleri görünmese çok daha güzel olurmuş

Dikişsiz olmaz,kat yerleri belli olur.
Ben diktirdiğim için biliyorum.


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 PM ----------

Bu gün tekirdağ'da bunların bayiisini gördüm fiyatını sordum 5200 TL 12 taksit yapıyoruz dedi.Oha demeden duramadım içimden.

Sezonda kim nasıl müşteriyi denk getirirse:)
Yazın 150 TL ye satılan montları da kış mevsiminde Sirkeci'de 50 Tl ye satıyorlar.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu gün tekirdağ'da bunların bayiisini gördüm fiyatını sordum 5200 TL 12 taksit yapıyoruz dedi.Oha demeden duramadım içimden.

Piyasada 3000'tl civarı var...modelleri değişiyor tabi....

Arkadaşlar ben roadstarımı sattım bugün..memnundum fakat artık hacimli bir enduro'ya geçmenin zamanı geldi :cat: biraz piyasayı dinleyip,birazda kendimi maddi anlamda toparlayıp!!enduroya geçmeyi düşünüyorum..
Bilgilerini eksik etmeyen paylaşımcı ruhunu devamlı gösteren arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim .... selamlar....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Piyasada 3000'tl civarı var...modelleri değişiyor tabi....

Arkadaşlar ben roadstarımı sattım bugün..memnundum fakat artık hacimli bir enduro'ya geçmenin zamanı geldi :cat: biraz piyasayı dinleyip,birazda kendimi maddi anlamda toparlayıp!!enduroya geçmeyi düşünüyorum..
Bilgilerini eksik etmeyen paylaşımcı ruhunu devamlı gösteren arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim .... selamlar....

Hayırlısı olsun,dilerim gönlüne göre motor bulursun.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Bu gün tekirdağ'da bunların bayiisini gördüm fiyatını sordum 5200 TL 12 taksit yapıyoruz dedi.Oha demeden duramadım içimden.

öyle bir fiyat olmaz onlar sezon açılmış bir iki keriz düşürürüz belki diye o fiyattan çekmiş olabilirler yada kafalarına göre fiyat koymuşlar piyasayı bilmeden gidipde buzdolapçısına manavına karpuzcusuna bayilik verirsen adamda bilmeden kafadan fiyat sallar..

o motorun öyle bir fiyatı yok olsa dükkanda küflenir örümcek bağlar kimse gidip almaz..

o fiyata çıkdınmı zaten niye roadstar düşünesin gider direk gv250 alırsın üstüne 1-2 ekler gider gv650 alırsın ikinci elden japon italyan motorunun kralını alırsın....
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
17
volkan senin hangi yataklardan bahsettiğini ben anlamadım!!! kranklardan bahsediyorsan eğer benim bildiğim onlar bilyalı olması lazım yataklı değil....

Krankın motor bloğuna bağlandığı sağ ve sol uçları bilyalıdır.Ancak piston kolunun kranka bağlandığı yerde yarım ay şeklinde iki yatak bulunur.Bunu tekrar ustaya soracağım.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
mg6622.jpg
[/URL][/IMG]



Buda benim roadstar sissy bar ın yapımı devam ediyor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 PM ----------



tabiki var ama bende daha hiç kullanmadım kullanım klavuzunda ayrıntılı olarak yazıyor nasıl kullanılacağı...

Hocam motorun çok güzel ama o sissy bar bence çok abartı olmuş. Bukadar yüksek olması göze de hoş görünmemiş diye düşünüyorum.

Bende aynı şekilde sissy bar ı yükseltmeyi düşünüyorum ama üzerinde olan kadar bir boy büyüteceğim. Zevk senin zevkin tabi ki ama bence biraz daha küçültsen çok daha yakışacaktır.

öyle bir fiyat olmaz onlar sezon açılmış bir iki keriz düşürürüz belki diye o fiyattan çekmiş olabilirler yada kafalarına göre fiyat koymuşlar piyasayı bilmeden gidipde buzdolapçısına manavına karpuzcusuna bayilik verirsen adamda bilmeden kafadan fiyat sallar..

o motorun öyle bir fiyatı yok olsa dükkanda küflenir örümcek bağlar kimse gidip almaz..

o fiyata çıkdınmı zaten niye roadstar düşünesin gider direk gv250 alırsın üstüne 1-2 ekler gider gv650 alırsın ikinci elden japon italyan motorunun kralını alırsın....

Gv 250 bence çok abartmamak lazım. Bende kullandım ve roadstarın yerini tutmuyor diye düşünüyorum. Görüntü olarak gv 250 gayet güzel ve kullanılan aksesuarlar gayet kaliteli ama roadstarın kullanılışı ve rahatlığı yok.

Gv 250 nin akseusar kalitesi ve classicliği ve roadstarın sürüş keyfi birleşse gerçekten eşsiz bir motor olur :)
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
17
Selam arkadaşlar benim roadstar250 beyin arızası yaptı giderken stop ediyo,patlatma yapıyo ve bazende hiç çalışmıyo.sordum beyin 250tl. Diyolar bu konuda yardım bekliyorum.daha ucuz bulabilirmiyim yada başına böyle bişey gelen varmı?varsa nasıl çözdü?yardımcı olursanız sevinirim.saygılar...

Slm.Ben internetten moneronun sitesindeki müşteri hizmetlerinin telofonunu aradım www.moneromotor.com/. .Onlardan beyin sipariş ettim.190 TL yi hesaplarına yatırınca gönderdiler.(sağolsunlar).Yalnız bayilerin olduğu yerlere göndermiyorlar.Ben burada bayilerinin olmadığını özellikle belirttim.CXM 250A CDI diye sipariş edebilirsin.Kolay gelsin
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
5200 zaten veren Kerizdir diyecem lütfen kimse alınması üstüne.6000-7000 Tl ye Dragstarlar var modeli düşük olsada roadstara taş çıkartabilir.Ne dersin Yamaha'ya biniyorum.(Örnekleme)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
sezon açıkya şimdi bu fiyattan iki kişiye satsalar 4 -5 milyar kar yaparlar yazın kışın zaten öpe öpe fiyatları 3 bine çekiyorlar satılmıyor diye sezon kapalı diye
kışın satsalar motor başına 200-300 milyon kar yapıcaklar o yüzden bu fiyatlara satıyor olabilirler..

ama yamaha bile virago 250 yi türkiyeye getirtse zaten satıcağı fiyat 5-6 dır.. bisan ın satıcağı fiyatta 3 dür.. yani 2+2= 4 kadar net bir olay..
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben birkaç yerde gördüm 5200 tl fiyat vermişler. Şu sıralar 4000 e kadar satmaya çalışırlar. Kış gelmesine yakın fiyatları 3000 e kadar çekerler. Bir de derler ki şu an en ucuz fiyatı birkaç ay sonra zam gelecek fiyat 5000 olacak :)

Hep aynı politika zaten.

GV 250 nin fiyatının 6500 olduğu düşünülürse viragonun fiyatı 7500 den aşşağı olmaması gerekir bence.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bana göre 250 liğin fiyatı daha doğrusu hakkı japon italyan falan olursa 5-6 çin olursa 3-4 den fazla olmaz olursa o fiyatlarda kesinlikle bir şişirme vardır zaten şişirme olan şeyleride bizim halkımız uyanıkdır gidip almaz firmalar kendini kandırır bir zaman sonrada normal piyasa raiçlerine çekerler..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
bana göre 250 liğin fiyatı daha doğrusu hakkı japon italyan falan olursa 5-6 çin olursa 3-4 den fazla olmaz olursa o fiyatlarda kesinlikle bir şişirme vardır zaten şişirme olan şeyleride bizim halkımız uyanıkdır gidip almaz firmalar kendini kandırır bir zaman sonrada normal piyasa raiçlerine çekerler..

Keşke demiş olduğun fiyata japon motor alabilseydik :) Fiyatlar konusunda ki düşüncene tamamen katılıyorum ama o fiyata japon almak çok zor. İkinci el bulunabilir ama sıfırını o fiyata almak çok zor.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
evet bende bana göre dedim olması gereken budur diye çünkü ben bu motorların çindeki maliyetlerini biliyorum türkiye ye geliş ve demonte şekilde dükkana giriş fiyatlarınıda biliyorum söylesem millet şok olur kalır..
japonlarda zaten düşük hacim 250 lik ve altı motorlarını çinde yaptırtıyor yani çinden gelen bir çin malı motorla markalı japon markasının getirticeği 250 lik motor aynı yerden gelicek ikiside çinden gelicek maliyet fiyatlarıda hemen hemen aynı peki niye biri daha pahalı biri daha ucuz çünkü marka olan japon malı çinden gelen o ürününe markasını yapıştırdımı o çin malı oluyor bize japon malı sırf isim ve marka hakkı olarak zaten millet fazla fazla para veriyor ben o yüzden gönlümden geçen ve doğru olanı yazdım.. :)

yani bugün virago 250 de çinde lifanda yapılıyor roadstarda lifanda yapılıyor maliyetleri üç aşağı beş yukarı aynı biri sırf yamaha diye marka ismi hakkı olarak pahalıya satılıyor..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Japon markalı olan motorların çin motorlarından bir farkı var üzerlerine koydukları aksesuarlar daha sağlam oluyor. Örnek olarak motor ayaklıkları daha sağlam bir malzemeden yapılıyor. Bu da o markanın motoruna verdiği önemden kaynaklanıyor. Böylece az da olsa çin malı 250 liklerle japon 250 likler arasında bir fiyat ve kalite farkı oluyor.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
biliyorum illaki olucakdır kalitede fark ama az yani öyle ahım şahım bir fark yok.. yani fiyatta 3 bin tl ye satılan motoru 7 bin tl ettiricek şeyler değil 3 bin tl lik motoru etse etse 3.250 yada hadi en fazla 3.500 eder..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst