Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
29
buji ngk marka ve beyne akım geliyo.aynı motordan olsa beyni değiştirip denesek iyi olacak ama bulamadık...
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
iyi akşamlar.savaş abi yine engin bilgilerini paylaşmışsın bizimle.sağol emeğine sağlık.

kymco39 bence de beyinde bir problem yoktur gibi geliyor.yinede bir araştır.istersen farklı bir ustaya götür.

arkadaşlar hala roadstarı kötülemeye çalışan arkadaşlar var sanırım.ya şu mondial ile roadstarı karşılaştıran arkadaşı tebrik etmek istiyorum.ben de bir sürü sıkıntı duydum mct 250 lerden ama roadstarıma şu oldu diyen birine hiç rastlamadım.sadece kymco 39 da bir sıkıntı var gördüğüm kadarıyla o da çözüme kavuşur inşallah.

saygılarımla..
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
29
teşekkür ederim yörük.inşallah çözülür motorumdan çok memnunum ama bu olay biraz canımı sıktı.yoksa ne mondial ne jinlun ne başka bişey hepsine 5 basar...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim yörük.inşallah çözülür motorumdan çok memnunum ama bu olay biraz canımı sıktı.yoksa ne mondial ne jinlun ne başka bişey hepsine 5 basar...

İnşallah en kısa zamanda çözmeniz dileğimle...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
94278601.png


bisan2ci7.jpg


bisanhv0.jpg



big1172310314735598pcw1.jpg


img4248smallwy5.jpg




94278601.png
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
@savaskayan: paylaşımınız için teşekkürler. daha motoru almadım ama hakkında bayaa birşeyler öğrenmeye başladım bile. bu başlıktaki arkadaşların çoğuna da ayrıca teşekkür ediyorum, görünen o ki en sorunsuz ve paylaşımcı grup burası. (bir bisan alma bahanesi daha)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@savaskayan: paylaşımınız için teşekkürler. daha motoru almadım ama hakkında bayaa birşeyler öğrenmeye başladım bile. bu başlıktaki arkadaşların çoğuna da ayrıca teşekkür ediyorum, görünen o ki en sorunsuz ve paylaşımcı grup burası. (bir bisan alma bahanesi daha)

Vallahi dostum,en sorunsuz topic burası ama en tembel bir topic ahalisi deburada
Süleyman hariç hala bir allahın kulu çıkıp da"şu servis manuelden nasıl edineceğim?" diye sormadı.
Süleyman da çok uzakta olduğundan gelemedi,evi 5 km,İşyeri 10 km kadar uzak bana:)


---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:00 AM ----------

buji ngk marka ve beyne akım geliyo.aynı motordan olsa beyni değiştirip denesek iyi olacak ama bulamadık...

motorun garantisi bitti mi?Garanti bitmediyse Yalçın Usta'ya git.
2 silindirli her hangi bir motorun cdi ünitesini denediniz mi?
mesele GV 250 nin CDİ ünitesi olabilir.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Fotoğraflar arasında kara panterimin de fotoğrafını görmek beni çok mutlu etti bir anda :)

Savaş abi gelecegin yanıda da müsait değilsindir diye pek uğrayamıyorum. İş çıkışı seni rahatsız etmek istemiyorum. Biliyorum yenge elinde saat seni kapıda bekliyor geç kalınca tek ayak üstünde beklemeyesin diye gelmiyorum. Sırf seni düşündüğüm için :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fotoğraflar arasında kara panterimin de fotoğrafını görmek beni çok mutlu etti bir anda :)

Savaş abi gelecegin yanıda da müsait değilsindir diye pek uğrayamıyorum. İş çıkışı seni rahatsız etmek istemiyorum. Biliyorum yenge elinde saat seni kapıda bekliyor geç kalınca tek ayak üstünde beklemeyesin diye gelmiyorum. Sırf seni düşündüğüm için :)

Ben her halükarda eve geç saatlerde gidebiliyorum zaten.
ofis-adliyeler-şantiyeler-şehir dışı işlerim derken ara sıra da eve uğramaya çalışıyorum.
:)
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
@savaskayan: ben servis manuali hem sizi uğraştırmayayım hem de kendim bulurum nasılsa diyerek istememiştim. ama bulamadım, birkaç adreste çıkıyor yamaha kılavuzları onlar da paryla, postayla. eh mümkünse sizden isteyeyim o halde; manual bulacağım adresleri...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@savaskayan: ben servis manuali hem sizi uğraştırmayayım hem de kendim bulurum nasılsa diyerek istememiştim. ama bulamadım, birkaç adreste çıkıyor yamaha kılavuzları onlar da paryla, postayla. eh mümkünse sizden isteyeyim o halde; manual bulacağım adresleri...

manual i rapidshare.com a yüklüyorum
işte adresi

http://rapidshare.com/files/243809008/XV250_XV250sm.pdf.html

bilmeyenler için yazayım
sayfa açıldıktan sonra free user butonuna tıklıyorsunuz
sonra açılan sayfada saniyeler saymaya başlıyor
saniyeler bitince download tuşuna basıp kaydediyorsunuz
manual .pdf formatında ve 34.140 KB boyutundadır.
İngilizce bilginiz kısıtlı ise sozluk.net ten bir çok kelimenin karşılığını bulabilirsiniz
adobe reader ile okuyabilirsiniz
bu arada motorla ilgili bazı İngilizce-Türkçe karşılıkları da vereyim:
ENGLISH TURKCE
Alternator : Alternatör
Brake : Fren
Brake light : Fren lambası
Camshaft : Eksantrik mili
Carburettor : Karbüratör
Centre stand : Orta sehpa
Clutch : Debriyaj
Clutch lever : Debriyaj kolu
Coil : Bobin
Connecting rod : Gağ lanti mili
Crankshaft : Krank
Cylindir : Silindir
Drive shaft : Arka şaft
Exhaust pipe : Egzoz borusu
Flashing turn indicators : Sinyaller
Flat tyre : Patlak lastik
Float : Şamandıra
Footrest : Peg
Fuel filter (in the tank) : Benzin filtresi (depo içinde)
Fuel injection control unit : Enjektör kontrol ünitesi
Fuel pipe : Benzin borusu
Fuel pump : Benzin pompası
Fuel tank : Benzin deposu
Gasket : Conta
Gear shift pedal : Vites pedalı
Gearbox : Şanzıman
Handlebar : Gidon
Headlight : Far
Ignition control unit : Ateşleme kontrol ünitesi
Inner tube : İç boru
Kick starter : Ayak çalıştırma pedalı
Mirror : Ayna
Nut : Somun
Oil change : Yağ değişimi
Oil drain plug : Karter tapası
Oil filter : Yağ filtresi
Pannier : Yan çanta
Pillion : Yolcu
Pillion footrest : Yolcu pegi
Piston : Piston
Puncture : Patlak
Radiator : Radyatör
Rear light : Arka lamba - stop lambası
Rear wheel : Arka tekerlek
Repair : Onarım
Revolution counter : Devir saati
Screw : Vida
Shock absorber : Amortisör
Silencer : Susturucu
Spark plug : Buji
Starter motor : Marş motoru
Telescopic fork : Ön çatal
Toolkit : Takım çantası
Tubeless tyre : Tubles lastik
Twistgrip : Elcik
Tyre : Lastik
Tyre change : Lastik değişimi
Voltage regulator : Voltaj regülatörü
Wheel : Jant

- Silindir in Ing yazilimi "cylinder" seklinde
- Hiz gostergesine de "Speedometer" deniliyor.
- Wheel = Tekerlek. (jant ta dogru, esas anlam olarak tekerlek)
-Nut=Somun / Bolt = civata
High beam / low beam / fog light = Uzun far / kisa far / sis lambasi diye aklima geliveren iki - uc kelime ekleyeyim ugramisken.
Battery / side stand = akumlator / yan ayak (yan destek) - "kick stand" de derler.
Sensor = Sensör = Müşir (duyarga ?) kelimesi de pek cok yerde kullanilir.

 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
arkadaşlar bu bölüm kolay kolay aktif hale gelmez çünkü roadstarcılar fırıl fırıl geziyorlar sıkıntısz ve sorunsuz kalabalık diğer aktif motor bölümlerine bakarsanız çoğunda sorunlar tartışıldığı için o konular kalabalık görülüyor halbuki bakarsanız misal 5-6 sayfa hatta 10 sayfa üç beş kişi bir sorun arıza vardır o konu üstüne konuşurlar yani bölümler böyle kalabalık aktif görünsede aslında tamamen sorunlar konuşuluyor roadstarda sorun olmadığı için roadstarcı adam ne yazıcakki
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
arkadaşlar bu bölüm kolay kolay aktif hale gelmez çünkü roadstarcılar fırıl fırıl geziyorlar sıkıntısz ve sorunsuz kalabalık diğer aktif motor bölümlerine bakarsanız çoğunda sorunlar tartışıldığı için o konular kalabalık görülüyor halbuki bakarsanız misal 5-6 sayfa hatta 10 sayfa üç beş kişi bir sorun arıza vardır o konu üstüne konuşurlar yani bölümler böyle kalabalık aktif görünsede aslında tamamen sorunlar konuşuluyor roadstarda sorun olmadığı için roadstarcı adam ne yazıcakki

bir gönderme seziyorum sanki...:)

@savaskayan: çok teşekkür ederim. size bayaa zahmet verdik, elinize sağlık.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
Vallahi dostum,en sorunsuz topic burası ama en tembel bir topic ahalisi deburada
Süleyman hariç hala bir allahın kulu çıkıp da"şu servis manuelden nasıl edineceğim?" diye sormadı.

SAVASKAYAN ABİ BEN SORACAKTIM AMA ARMUT PİŞ AZIMA DÜŞ OLSUN İSTEMEDİM GOOGLE DAN BULURUM DİYE DÜŞÜNMÜŞTÜM AMA SEN ZAHMET EDİP BİR DE KELİMELERİ TÜRKÇEYE ÇEVİRMİŞSİN ÇOK SAĞOL HEMEN İNDİRİYORUM...
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
7
herkese selam arkadaşlar roadstarımı alalı 20 gün oldu izlenimlerimi paylaşmak isterim
aldığım gün depoyu doldurdum 260 km olduğunda benzin bitti yedek depoyu açtım fakat benzin gelmedi motora bizim motorlarda yedek depo diye birşey yokmu acaba yada motorumun benzin ayar düğmesimi bozuk anlayamadım:silent: halbuki kullanım klavuzunda yedek deponun 2,6 litre kapasitesi olduğu yazılıydı.
bunun dışında bir problem yaşamadım motoru fazla zorlamadan 70- 80 km yi geçmeden kullanmaya çalışıyorum.
birde motoruma yolculuk camı ve depoya deri kılıf (SuLeYMaN abininki gibi) taktırmak istiyorum sakarya kocaeli civarında bulabileceğim biryer varmı?
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
mg6622.jpg
[/URL][/IMG]



Buda benim roadstar sissy bar ın yapımı devam ediyor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 PM ----------

herkese selam arkadaşlar roadstarımı alalı 20 gün oldu izlenimlerimi paylaşmak isterim
aldığım gün depoyu doldurdum 260 km olduğunda benzin bitti yedek depoyu açtım fakat benzin gelmedi motora bizim motorlarda yedek depo diye birşey yokmu acaba yada motorumun benzin ayar düğmesimi bozuk anlayamadım:silent: halbuki kullanım klavuzunda yedek deponun 2,6 litre kapasitesi olduğu yazılıydı.
bunun dışında bir problem yaşamadım motoru fazla zorlamadan 70- 80 km yi geçmeden kullanmaya çalışıyorum.
birde motoruma yolculuk camı ve depoya deri kılıf (SuLeYMaN abininki gibi) taktırmak istiyorum sakarya kocaeli civarında bulabileceğim biryer varmı?

tabiki var ama bende daha hiç kullanmadım kullanım klavuzunda ayrıntılı olarak yazıyor nasıl kullanılacağı...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
deri kaplama çok yakışıyormuş hakkatten ama o dikişleri görünmese çok daha güzel olurmuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst