- Katılım
- 6 Ocak 2009
- Mesajlar
- 6,890
hacı bunun cafa caflı olanı vardı ya caper tipi emreye onu hediye etsen...:wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:
bak bu pink bozucak seni demedi deme :queen:
bunu bi alsında bakarız sonrasına:queen::queen:hacı bunun cafa caflı olanı vardı ya caper tipi emreye onu hediye etsen...:wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:
Bir üyemizin başı yanıyo diye üzülürdük hep :cherry:
İki üye birbirinin başını yakıyo şimdi :cherry:
Allah tamamına erdirsin :rendeer:
zamane gençleri hiç tecrübeye kulak asmıyolar barış abi
düğün hediyesi için erken değilmi çiko![]()
düğün hediyesi için erken değilmi çiko![]()
ya kurdela felan hazımsızlık yapar bağırsaklarım düğümlenir, bak başıma iş açmayın...
walla sabah programlarına çıkar sizden önce kendi kendime saplar harakiri yaparım demedi demeyin![]()
sabah programlarında kıyma kendine çocuklar hep birlikte.... yuttururlar sana kurdeleye canım :queen:
neyse ben kaçtım iş güç çok çalışmam lazım nişan - daha düğün var :mrgreen:
şekerim o arkasına güveniyo... benim başımdan bi sekme olayı geçti zaten son anda siper aldım da yırttım... ben pinkte kadrolu çalışıcam ya evlileri almıyolar ekmeğime mani olmayın :queen::queen::queen:
ßen en köşelerde bi yerde gözden uzak otururum.. pasta masta yemesemde olur.. piste yakın yerlerde toz oluyo alerjim var benim ayrıca kapalı mekanlarda panik atak oluyorum...![]()
kendi adına konuş badi biricik banucuk nişanlanıyo beni kimse oturtamaz...
Teşekkürler canım, MT ye özel bölüm ayırcağız, gelin masasına en yakın yerden ki uzak kalmayayım size, ayrıca gelmeyenleride liste yapacağız buda çok doğru... HERKES DAVETLİ...
hiç anlamıyorsun ya emreye gaz veriyorum bu motoru alsın diye düğünü erken yapar :queen:
yok yok anca alırız... parça parça.. daha toplatıcaz bunu...
talihsiz bi açıklama olarak kabul ediyorum ..ve sizi uyarıyorum kadir bey..:queen:
hiç anlamıyorsun ya emreye gaz veriyorum bu motoru alsın diye düğünü erken yapar :queen:
şimdi nişan , yok çeyiz yok, düğn derken harcanacak parayı bi düşünün :cherry:
bu paraya ahat en azından 2. el cillop gibi bi turing alınır. iyi düşünün bak ..:cherry:
Birazdaha uğraşsam vazgeçecekler :cherry:
yok yok anca alırız... parça parça.. daha toplatıcaz bunu...
ALLAH bi yastıkta kocatsın:wiinkk:
Hadi hayırlısı ... Allah(c.c.) tamamına erdirsin...
sen bikaç top kudele al yanına malum ihtiyarada yutturucaz :queen:
tabi canım kapalı mekan bozar beni.. "kalbim sizinle" diye pankart bilem açarım isterseniz ama beni o tozun arasına sokmayın arkadaş yaa.. :queen:
şimdi nişan , yok çeyiz yok, düğn derken harcanacak parayı bi düşünün :cherry:
bu paraya ahat en azından 2. el cillop gibi bi turing alınır. iyi düşünün bak ..:cherry:
Birazdaha uğraşsam vazgeçecekler :cherry:
şimdi nişan , yok çeyiz yok, düğn derken harcanacak parayı bi düşünün :cherry:
bu paraya ahat en azından 2. el cillop gibi bi turing alınır. iyi düşünün bak ..:cherry:
Birazdaha uğraşsam vazgeçecekler :cherry: