- Katılım
- 27 Nis 2008
- Mesajlar
- 1,137
en kısa zamanda sanada saplicaz bi şemsiye o zaman görücem seni :cherry:
sorma 3. sıraya almış beni zaten ne yapsam fikri değişmiyo... o şemsiye sekicek diye ödüm patlıyo:queen::queen::queen:
en kısa zamanda sanada saplicaz bi şemsiye o zaman görücem seni :cherry:
Canımsın gelmezsen takmam yüzüğü zaten :queen: :rendeer:
Nişana geç kalır şimdi cadı :mrgreen::mrgreen:
olm şemsiyenin açılacak halimi kalmış eminmisin emre bak yol yakın daha:queen::queen:
Şimdiden tebrikler, bir ömür boyu mutluluklar...:rendeer:
Nişana geç kalır şimdi cadı :mrgreen::mrgreen:
herkesi pistte görücem :wiinkk:
ooooooooooooooo hayırlı olsun
........:rendeer::rendeer::rendeer:
kandırdın dimi gül gibi çocuğu sonunda ...yazık emreye yazık:salut::salut:
Tebrikler Mutluluklar
vatana millete hayırlı uğurlu olsun...
gençler birbirini görmüş beğenmiş bizede zil takıp oynamak düşer...
obaaaaa o gün bayram....
benim çok içmem lazım...
benim çok içmem lazım...
ben çok söyledim kurdeleye ilk sıraya bizi koydu :queen:
ben çok söyledim kurdeleye ilk sıraya bizi koydu :queen:
eee şimdi buda bi nevi etkinlik sayılır.. buluşma yeri neresi saat kaçta?
ben derimki taksşm meydanda çiçekçilerin önünde saat 12:00 gibi buluşalım ordan geçeriz..![]()
kardeşim yaş 28i geçti geçicek az kaldı bu saate kadar o kurdaleyi yutmadım yutmam da bu biiirrr... kurdaleyi elinize alıp peşimden koşturursanız 0 dan 100e ferrari halt etmiş buda ikiiiiii:queen::queen:
olm şemsiyenin açılacak halimi kalmış eminmisin emre bak yol yakın daha:queen::queen:
:cat: o zaman tamam..
en kısa zamanda sanada saplicaz bi şemsiye o zaman görücem seni :cherry:
benim işim var o gün gelemicem kusura bakmayın arkadaşlar :cherry:
ayrıca nişan cuma günü zaten 12:00 de kaç kişi taksime çıkıcam
kardeşim yaş 28i geçti geçicek az kaldı bu saate kadar o kurdaleyi yutmadım yutmam da bu biiirrr... kurdaleyi elinize alıp peşimden koşturursanız 0 dan 100e ferrari halt etmiş buda ikiiiiii:queen::queen: