B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
eee şimdi buda bi nevi etkinlik sayılır.. buluşma yeri neresi saat kaçta?

ben derimki taksşm meydanda çiçekçilerin önünde saat 12:00 gibi buluşalım ordan geçeriz.. :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ooooooooooooooo hayırlı olsun
........:rendeer::rendeer::rendeer:

kandırdın dimi gül gibi çocuğu sonunda ...yazık emreye yazık:salut::salut:

Evet evet evet kandırdım Hahahahaha :queen: :queen: :queen:

Tebrikler Mutluluklar

Teşekkürler :rendeer:

vatana millete hayırlı uğurlu olsun...
gençler birbirini görmüş beğenmiş bizede zil takıp oynamak düşer...
obaaaaa o gün bayram....

Alıcam zillerini merak etme sen gelmeden hazır edicem çok ciciler :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
ben çok söyledim kurdeleye ilk sıraya bizi koydu :queen:

kardeşim yaş 28i geçti geçicek az kaldı bu saate kadar o kurdaleyi yutmadım yutmam da bu biiirrr... kurdaleyi elinize alıp peşimden koşturursanız 0 dan 100e ferrari halt etmiş buda ikiiiiii:queen::queen:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
o zaman ben damat havası ile kolbastı cd yazıp yanımda getireyim :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
eee şimdi buda bi nevi etkinlik sayılır.. buluşma yeri neresi saat kaçta?

ben derimki taksşm meydanda çiçekçilerin önünde saat 12:00 gibi buluşalım ordan geçeriz.. :p

benim işim var o gün gelemicem kusura bakmayın arkadaşlar :cherry:

ayrıca nişan cuma günü zaten 12:00 de kaç kişi taksime çıkıcam
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Saplanmış olanlar piste kolay çıkamaz emre demedi deme..

Cem, Temel, Ben...
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
kardeşim yaş 28i geçti geçicek az kaldı bu saate kadar o kurdaleyi yutmadım yutmam da bu biiirrr... kurdaleyi elinize alıp peşimden koşturursanız 0 dan 100e ferrari halt etmiş buda ikiiiiii:queen::queen:

yutmazsan tıkarlar hacı bak bunlar kararlı demedi deme.....
:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
olm şemsiyenin açılacak halimi kalmış eminmisin emre bak yol yakın daha:queen::queen:

Zafer sen ısrarla ismini 1 Numaraya taşımak istiyosun ama Maalesef Semih' e söz verdim eğer o sırasını sana vermek isterse bilemem tabi :queen: :queen: :queen:

:cat: o zaman tamam..

:cat: :cherry: :bounce:

en kısa zamanda sanada saplicaz bi şemsiye o zaman görücem seni :cherry:

Sen merak etme tatlım ben yutturucam ona kurdeleyi böyle devam ederse topuyla ona yutturmayı planlıyorum :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
benim işim var o gün gelemicem kusura bakmayın arkadaşlar :cherry:

ayrıca nişan cuma günü zaten 12:00 de kaç kişi taksime çıkıcam

tmm olm sen gelmezsen gelme.. biz ordan direk geçicez salona.. hesapla 12:00 de diyorum buluşma millet gelene kadar saat 19:30 felan olur.. ben dahil yani.. :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
kardeşim yaş 28i geçti geçicek az kaldı bu saate kadar o kurdaleyi yutmadım yutmam da bu biiirrr... kurdaleyi elinize alıp peşimden koşturursanız 0 dan 100e ferrari halt etmiş buda ikiiiiii:queen::queen:

o kurdele yenecekse sen mt' nin elinden kurtulamassın zaten. .:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
561
Mutluluklar diliyorum şimdiden... Biz zaten tam kadro orda olucaz:rendeer:

Zaten gelmeyenleride liste yapıcaz:cat: sonra her toplandığımızda parmakla göstericez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst