B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
bak bu pink bozucak seni demedi deme :queen:

yeşim salkımın bi parçası vardı "ben yoldan gönüllü çıktım" nakaratı böyle bişeydi sanırım... :queen:

neyse bu güzel ve anlamlı topiğin canına okumayalım.....

sevgili kardeşlerim E-M-R-E & B-A-N-U 'ya mutlu, huzurlu ve sağlıklı kocaman bir yaşam diliyorum... ALLAH tamamına erdirsin... Bi yastıkta kocayın dicem ama kokar arada yastığı değiştirmek lazım... o yüzden demiyorum:p:queen::queen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Allah sonumuzu hayır etsin... eskiden yoktu böle internet minternet...
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ya kurdela felan hazımsızlık yapar bağırsaklarım düğümlenir, bak başıma iş açmayın...
walla sabah programlarına çıkar sizden önce kendi kendime saplar harakiri yaparım demedi demeyin:p

sabah programlarında kıyma kendine çocuklar hep birlikte.... yuttururlar sana kurdeleye canım :queen:

Yani o kadar diyoruz ama anlamıyor ki laftan aaaaaaa sabırlı ol acele etme ZAFER... :queen:

neyse ben kaçtım iş güç çok çalışmam lazım nişan - daha düğün var :mrgreen:

Çalış sen canım çalış, hadi kolay gelsin... ::140:: ::142::

şekerim o arkasına güveniyo... benim başımdan bi sekme olayı geçti zaten son anda siper aldım da yırttım... ben pinkte kadrolu çalışıcam ya evlileri almıyolar ekmeğime mani olmayın :queen::queen::queen:

Sen böylesini istedin bak daha hayırlı olcak senin için bekle 23 Gün Kaldı :queen:

ßen en köşelerde bi yerde gözden uzak otururum.. pasta masta yemesemde olur.. piste yakın yerlerde toz oluyo alerjim var benim ayrıca kapalı mekanlarda panik atak oluyorum... :p

Oynamam diyosun yani, yok yaaaaaaaaa :queen: :queen:

kendi adına konuş badi biricik banucuk nişanlanıyo beni kimse oturtamaz...

Canımsın, diyorum sana şunları bir gün topla hatta birkaç gün topla staj ver biraz birşeyler öğret diye ama sende haklısın hangi biriyle uğraşıcan :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Teşekkürler canım, MT ye özel bölüm ayırcağız, gelin masasına en yakın yerden ki uzak kalmayayım size, ayrıca gelmeyenleride liste yapacağız buda çok doğru... HERKES DAVETLİ...

gelmiyenleride ayıplıycaz dimi :queen:


hiç anlamıyorsun ya emreye gaz veriyorum bu motoru alsın diye düğünü erken yapar :queen:

emre o motoru alırsa düğünü hiç yapamaz :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
şimdi nişan , yok çeyiz yok, düğn derken harcanacak parayı bi düşünün :cherry:

bu paraya en azından 2. el cillop gibi bi turing alınır. iyi düşünün bak ..:cherry:

Birazdaha uğraşsam vazgeçecekler :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
şimdi nişan , yok çeyiz yok, düğn derken harcanacak parayı bi düşünün :cherry:

bu paraya ahat en azından 2. el cillop gibi bi turing alınır. iyi düşünün bak ..:cherry:

Birazdaha uğraşsam vazgeçecekler :cherry:

yok yok bunlar kesin kararlı neler yaptıkta vazgeçmediler çeksinler cezalarını :p
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
canlar inş orda olucam inş düğününüzüde yapıcaz
buda düğün hediyeniz

bu ne ya böle hediyemi olur al bak benim hediyem bu yanındakide opsiyonel :queen:

_vyrn_38gilera_nexus_500_4l.jpg
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ALLAH bi yastıkta kocatsın:wiinkk:

Teşekkrüler :rendeer:

Hadi hayırlısı ... Allah(c.c.) tamamına erdirsin...

Çok Sağol Abi... :rendeer:

sen bikaç top kudele al yanına malum ihtiyarada yutturucaz :queen:

Merak etme ben biliyorum zaten 1 top kafadan Zafer in :queen: :queen:

tabi canım kapalı mekan bozar beni.. "kalbim sizinle" diye pankart bilem açarım isterseniz ama beni o tozun arasına sokmayın arkadaş yaa.. :queen:

Tamam tamam he he evet evet :cat: :queen: :queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
şimdi nişan , yok çeyiz yok, düğn derken harcanacak parayı bi düşünün :cherry:

bu paraya ahat en azından 2. el cillop gibi bi turing alınır. iyi düşünün bak ..:cherry:

Birazdaha uğraşsam vazgeçecekler :cherry:

ugraşma abi onlar gönülden bağlı vaz geçiremezsin:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
şimdi nişan , yok çeyiz yok, düğn derken harcanacak parayı bi düşünün :cherry:

bu paraya ahat en azından 2. el cillop gibi bi turing alınır. iyi düşünün bak ..:cherry:

Birazdaha uğraşsam vazgeçecekler :cherry:

vaz geçmekmi...
2 sene para biriktirp motorun en alası alınır ama emre 4 kere daha dünyaya gelse bir banu daha bulmaz....
banu gibisini google arattırsan bulamazsın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst