- Katılım
- 26 Kas 2008
- Mesajlar
- 1,468
Murat kardeşimizin kaza yaptığı bu sıkıntılı günlerde geziniz güzel ve keyifli bir anlatım olmuş.
mete_han sağolasın gezinize benide çağırdın belki karelerde bende olacaktım ama herşey nasip kısmet işte. Aklına getirip araman sürpriz oldu çok teşekkürler.:rendeer::cat:
Telefonda konuştuğumuz gibi validemi ziyarete gittim oraya gitmişken biraderimle de görüşerek günü tamamladım. İnşallah başka bir zaman gezme şansımız olur.
mete_han sağolasın gezinize benide çağırdın belki karelerde bende olacaktım ama herşey nasip kısmet işte. Aklına getirip araman sürpriz oldu çok teşekkürler.:rendeer::cat:
Telefonda konuştuğumuz gibi validemi ziyarete gittim oraya gitmişken biraderimle de görüşerek günü tamamladım. İnşallah başka bir zaman gezme şansımız olur.
