Yuvacık Öyle Gezilmez Böyle Gezilir (AYTEPE)

Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Murat kardeşimizin kaza yaptığı bu sıkıntılı günlerde geziniz güzel ve keyifli bir anlatım olmuş.

mete_han sağolasın gezinize benide çağırdın belki karelerde bende olacaktım ama herşey nasip kısmet işte. Aklına getirip araman sürpriz oldu çok teşekkürler.:rendeer::cat:

Telefonda konuştuğumuz gibi validemi ziyarete gittim oraya gitmişken biraderimle de görüşerek günü tamamladım. İnşallah başka bir zaman gezme şansımız olur.:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
metehan' Alıntı:
kanka inan seçeneklerde bu ÇİÇEK imajı olan modu seçtim nedense böyle yaptı...bak makrolarda otomatikte başarılıydı...makina sanyo easy touch...dokun çek yani...yeşil yandımı basıyorum...inan sanyo s60 veya herhangi bir modeliözellikle xactı çok başarılı makina...120 liraya 2.el almıştım bana fazlasıyla yetiyor...ama bu aç kapalar makinayı öldürür dimi...çek cebe koy 5 dakka sonra yine çek vs...
Hiç dert etme kullan kullan at tipi zaten bunlar :D
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi güzel gezi olmuş..tebrikler :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
biz de o gün iznik gölü kıyısında kamp yapıyoduk, valla güzel gezmişsiniz metehan abi ama senden ricam, bi gezi olduğunda 1 saat önceden diil de 1 gün önceden haber versen de ben de size katılabilsem :cherry: son dakka arayınca pek mümkün olmuyo gelebilmem, senin gezileri özledik be abi :rendeer:

Tuğruluma cevap vermeyi nasıl unuturum ...sorry sir...kank avalla beni biliyosun...her an her şey olabilir...:cat:nasip işleri kanka kısmet...

oh maşallal valla böyle güzel yerlere gitmek herkezin ihtiyacı gezin bakalım paylaşım için teşekkürler
oguz bu arada ne zaman görüşücez kardeşim ya özledik valla :rendeer:


inanırmısın ne kadar der tasa sıkıntım varsa o gün unuttum dönüş yolunda suratım asık döndüm...güzel şeyler hiç bitmemeli...:cat:

Eyvallah kardeşim.:rendeer:


İnşallah abicim en kısa zamanda:rendeer::cat::rendeer:

haci fazer fotoları nerde...:pale:

iyide metehan zaten ben ogün senin artcın değildim ki :silent: çok kısa mecburiyetten artcın olmuştum geldiğim motora geçmemde de sana kırılacagım bi durumda yoktu gayet normaldi yani.... sanırım bi yanlış anlaşılma oldu aramızda senin artcın olarak birlikte gidelim gibi bi imada bulunmadım amannn yanlış olmasın :wiinkk:


yok bende öyle algılamadım zaten...mevzu artcı kavramına hep olumsuz bakmışımdır...düşük veya büyük cc...düşünsene senin yazgın kaderin öndeki kişide...:pale:

gocaa ne biçim kaskın var öle.
onla yola çıkıyon bide:farao:


beğenmedinmi ...:pale:

Murat kardeşimizin kaza yaptığı bu sıkıntılı günlerde geziniz güzel ve keyifli bir anlatım olmuş.

mete_han sağolasın gezinize benide çağırdın belki karelerde bende olacaktım ama herşey nasip kısmet işte. Aklına getirip araman sürpriz oldu çok teşekkürler.:rendeer::cat:

Telefonda konuştuğumuz gibi validemi ziyarete gittim oraya gitmişken biraderimle de görüşerek günü tamamladım. İnşallah başka bir zaman gezme şansımız olur.:)

valla gelmedin evsahipliği yapmadın napalım bizde öksüz ve yetim gibi gezindik oralarda...:p

Hiç dert etme kullan kullan at tipi zaten bunlar :D

120 gayme verdim usta nereye atıyom...:p

panda prodekşın bombasın :D Allah içinize sindirsin

amin ganga amin...sende bir kaç numara yapsan...:p


:cat:

güzel bi gezi olmuş
:cat:

:cat:

abi güzel gezi olmuş..tebrikler :rendeer:


:cat:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
ayrıca o karlı yayla yolunun devamını getirmelisin...gerçektende güzel bi yer zirve...:cat:

kamp yaptığımız günün dönüşünde hava bozmasaydı gidicektik de yağmura falan yakalanırız diye kaçtık bir an önce :cherry: en yakın zamanda gitmeyi düşünüyorum metehan abi :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu arada ben size çok yakındım..birisi dediki şu dağın arkası İznik gölü...ben çıkıyorum kanka....by...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
gezi süpermiş valla gezi yapamayanlar burdan gezebilirler:)bu arada makro çekimlerdeki sorunlar odaklamayı arka tarafa yapınca arkası net çiçekler flu çıkmış tam tersi olsa süper olcakmış...
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
30
Çok Güzel Bir Gezi Olmuş...
Ordaki Scooterin Marka Modeli Nedir Çok Şık Bir Motormuş. Maşallah.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gezi süpermiş valla gezi yapamayanlar burdan gezebilirler:)bu arada makro çekimlerdeki sorunlar odaklamayı arka tarafa yapınca arkası net çiçekler flu çıkmış tam tersi olsa süper olcakmış...


:cat:

süper gercektende ınsan kıskanıyor :(

:cat:

Çok Güzel Bir Gezi Olmuş...
Ordaki Scooterin Marka Modeli Nedir Çok Şık Bir Motormuş. Maşallah.


malaguti pasword 250...

güzel gezi olmuş sakin sakin


:cat:
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
8
oh ohh gezin anasını satayım,,,
şaka bi yana ne güzel gezmişsiniz,
pistonlarıza zeval gelmesin :cherry:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
30
SANY0819.jpg

bu foto ve karizmanın çizildiği an inanılmaz güldüm yok böyle bir şey:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst