Yuvacık Öyle Gezilmez Böyle Gezilir (AYTEPE)

Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
biz de o gün iznik gölü kıyısında kamp yapıyoduk, valla güzel gezmişsiniz metehan abi ama senden ricam, bi gezi olduğunda 1 saat önceden diil de 1 gün önceden haber versen de ben de size katılabilsem :cherry: son dakka arayınca pek mümkün olmuyo gelebilmem, senin gezileri özledik be abi :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Geziniz ve paylaşımınız için teşekkürler.

SANY0783.jpg
Focus ayarların hatalı.. yada cihazın focus ayarlarını tam yapamamış...
Elle(manuel) yapabilme imkanın varsa -genel alan netlemesinden - merkez alan netlemesini kullanıcan.
ve ya net alanı makinenin ayarlaması için görüntünün netleştiği andan itibaren digital zoom yapmayı deneyebilirsin...
Makineyi kullanmakla alakalı bir durum kısaca.. :cat: Başaracağını biliyorum.::puro::
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Gezin güzel olmuş komşu yakışır sana yapacağını yapmışsın yine tebrik ederim Seni..:rendeer:İnşallah bir günde senle beraber gideriz...:cat:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
mete abi bak bu iki oldu kara buruna giderken de çağırmadın şimdide...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Gezen insanları severim :cat:, sakin sakin gezmişsniz sindire sindir ne güzel :cat: ben nedense böyle gezemiyom :mrgreen: hep jet gibi gidip jet gibi geliyor, motorumdan kaynaklanıyor olabilirmi acaba :silent:
Paylaşım için teşekkürler, ellerine sağlık fotlardan belli güzel bi gezi yapmışsınız :thumleft:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Evet Mete Bey'in spontane geliştirdiği bir gezide daha birlikteyiz.Meşhur etti benide kendiyle birlikte fırlama:).Hacivat karagöz gibi olduk iyimi:cherry:?Ama yukarısı süpermiş arkadaşlar.KEşek stabilize yoldanda devam etseydik,bakalım kaybolabiliyomuyduk:p?

Gezin ulen gezin nasını sattımı yollar sizin Oğuza da sana da sorarım ben :cherry::cherry::cherry:
şu motörü bir alaydım yuvacık neymiş görün o zaman:p:p

VErdiğin aragazdan sonra yakın zamanda motor alacağını tahmin edebilirmiyiz Hasan'cım:cherry:?

Güzel gezmişsiniz Metehan abi,yuvacık ta tanışmıştık seninle Oğuz abiyi sormuştum.Onu da görmüş oldum böylece ellerinize tekerinize sağlık :))

Çok teşekkür ederim Emrah'cım,yapılmış olan Yuvacık organizasyonu sırasında yoğun bir haftasonu geçirdiğim için katılamamıştım.Mete sağolsun telafi ediverdi hemen:mrgreen:.

Ben sizi yakalarsam nasıl gezilir gosterecegim bizzat.......::ranntign

Ya Erhan'cım,tamam motorun yokda birlikte gideriz aslında kısa mesafe gezilere.Biliyosun benim motor sen varkende neredeyse tek teker yapacak gibi hırlıyo:cherry:.Zaten sakin gidiyoruz yollarda,ufak ufak gider geliriz diyorum.

Süper bi geziydi, yalnız benim saçlar baya bi azalmış :p

Boşver be Fırat'çım.Biliyosun kılda keramet olsa,...........!:mrgreen:Zekan yeter:cat:.
 
Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
29
vallahi bravo metehan abi taş üzerine çıkıp ellerini açtığın o foto bitirdi beni,güzel gezi olmuş sanada o yakışır zaten......
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Evet Mete Bey'in spontane geliştirdiği bir gezide daha birlikteyiz.Meşhur etti benide kendiyle birlikte fırlama:).Hacivat karagöz gibi olduk iyimi:cherry:?Ama yukarısı süpermiş arkadaşlar.KEşek stabilize yoldanda devam etseydik,bakalım kaybolabiliyomuyduk:p?



VErdiğin aragazdan sonra yakın zamanda motor alacağını tahmin edebilirmiyiz Hasan'cım:cherry:?



Çok teşekkür ederim Emrah'cım,yapılmış olan Yuvacık organizasyonu sırasında yoğun bir haftasonu geçirdiğim için katılamamıştım.Mete sağolsun telafi ediverdi hemen:mrgreen:.



Ya Erhan'cım,tamam motorun yokda birlikte gideriz aslında kısa mesafe gezilere.Biliyosun benim motor sen varkende neredeyse tek teker yapacak gibi hırlıyo:cherry:.Zaten sakin gidiyoruz yollarda,ufak ufak gider geliriz diyorum.



Boşver be Fırat'çım.Biliyosun kılda keramet olsa,...........!:mrgreen:Zekan yeter:cat:.

Gezin bakalım güzel havayıda buldunuz ooh tebrik ederim..:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ekip güzel, mekan güzel, fotoğraf çalışmaları harika :p


kanka iyi yakalamışsın...helal olsun...:rendeer:

Mizah ve gezinin bir arada bulunduğu harika zevkli bir yazı okurken çoşuyor insan:mrgreen:


bugünde Çatalca taraflarını keşfedicez kanka...:wiinkk:

Ben sizi yakalarsam nasıl gezilir gosterecegim bizzat.......::ranntign

yavrum biz senden kaçmayız ki yakalayasın...senden kaçan beter olsun aşkım...erkeğim benim...:rendeer::cherry:


konunun başlığına gözüm değer değmez 1 salise düşünmeden bu mete han ın bir gezisi dedim.doğru tahmin etmişim :) yine süper bi gezi olmuş.bu arada 'karizmanın bitiiği an' adındaki fotoyu görünce bastım kahkahayı.Mete kardeş sen bizi güldürüyon Allah da seni güldürsün.

eyvallah kanka...birinizde Allah rızası için aranızda para toplayıp yahu şu bizim deli oğlana bi motobot hedaye edelim demez...:queen:

Tekerinize yüreğinize sağlık.Güzel bir gezi olmuş.
Kareler de anlatım da güzel..

sağol dostum...gezi öyle ahım şahım değil maksat paylaşım...:rendeer:

Süper bi geziydi, yalnız benim saçlar baya bi azalmış :p

elimde videon var Fırat Fortinayo...:queen:

Tabi ya :) Allah yolunuzu acık etsin hayırlı gezmeler :p

ahrbi karizmayı bitirmişsin mete:p şafak kardeşimde tamamen dağılmış belli:mrgreen:
motorlarınıza sağlık olsun güzel manzaralar eşliğinde geçmiş gezi, harikasınız arkadaşlar cümleten selam olsun


sizin geziler kadar olmasada kuzenim...ucundan azcık işte...:wiinkk:

Geziniz ve paylaşımınız için teşekkürler.


Focus ayarların hatalı.. yada cihazın focus ayarlarını tam yapamıyor...
Elle(manuel) yapabilme imkanın varsa -genel alan netlemesinden - merkez alan netlemesini kullanıcan.
ve ya net alanı makinenin ayarlaması için görüntünün netleştiği andan itibaren digital zoom yapmayı deneyebilirsin...
Makineyi kullanmakla alakalı bir durum kısaca.. :cat: Başaracağını biliyorum.::puro::

kanka inan seçeneklerde bu ÇİÇEK imajı olan modu seçtim nedense böyle yaptı...bak makrolarda otomatikte başarılıydı...makina sanyo easy touch...dokun çek yani...yeşil yandımı basıyorum...inan sanyo s60 veya herhangi bir modeliözellikle xactı çok başarılı makina...120 liraya 2.el almıştım bana fazlasıyla yetiyor...ama bu aç kapalar makinayı öldürür dimi...çek cebe koy 5 dakka sonra yine çek vs...

Gezin güzel olmuş komşu yakışır sana yapacağını yapmışsın yine tebrik ederim Seni..:rendeer:İnşallah bir günde senle beraber gideriz...:cat:

inşallah kanka...selam sevgiler :rendeer:

mete abi bak bu iki oldu kara buruna giderken de çağırmadın şimdide...

kanka bugün Çatalca yapıcaz...ama Oğuzun bakımı var Yenikapıda sonrası Çatalca...hadi buyur gel...:wiinkk:

Gezen insanları severim :cat:, sakin sakin gezmişsniz sindire sindir ne güzel :cat: ben nedense böyle gezemiyom :mrgreen: hep jet gibi gidip jet gibi geliyor, motorumdan kaynaklanıyor olabilirmi acaba :silent:
Paylaşım için teşekkürler, ellerine sağlık fotlardan belli güzel bi gezi yapmışsınız :thumleft:


600 f le ben doğadan zevk alacağını pek sanmıyorum dostum...:cherry:

Sizin Adana gezileri kadar muhteşem olmuyor ama bizbizecell olayı çok güzel...

vayyy güzel gezi olmuş sakin sakin
şelaleyede gittiniz mi :queen:

cadıcım başımıza ne geldiyse bu şelale sevdasından geliyor zati...:pyok abla zirveye 25 metre kala durduk...bakındık döndük...:wiinkk::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:08 PM ----------

Evet Mete Bey'in spontane geliştirdiği bir gezide daha birlikteyiz.Meşhur etti benide kendiyle birlikte fırlama:).Hacivat karagöz gibi olduk iyimi:cherry:?Ama yukarısı süpermiş arkadaşlar.KEşek stabilize yoldanda devam etseydik,bakalım kaybolabiliyomuyduk:p?

:.

bugün napıcaz abey...Çatalca dedik...kimbilir ne görücez...:p

vallahi bravo metehan abi taş üzerine çıkıp ellerini açtığın o foto bitirdi beni,güzel gezi olmuş sanada o yakışır zaten......

o Allaha yarattığı bu güzellik ve aklımızın alamayacağı bu sistem karşısında ne kadar aciziz ey Ya rabbim hareketi...:cat: :wiinkk:

korkut abi hayırlı olsun bu arada fazer yapmışız :cat:

alüüü...fazermi geldi...hemen slatıyoruz...ama bak demedi demeyinn...bizim Korkut ve fazer...beni korkutuyor...:pale:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Abi benim derdim gezmeniz degil gorusemedik ne zamandır ozledim be

Bi ara işten çıkınca gel,boğaz manzaralı bi çay içelim seninle kardeşim.Hemede uzun boylu sohbet ederiz.Hesapta bende gelicem ama depresyondamıyım neyim,hiçbişey yapamaz oldum bu ara.

Gezin bakalım güzel havayıda buldunuz ooh tebrik ederim..:rendeer:

Hatta Mete'yle senide konuştuk,"bizim komşuyuda alalım bigün!" dedi.Uygun olduğunda neden birlikte gezmeyelimki birader?Bizim gezi düsturumuz,yol nereye kadar giderse,motorlar nereye kadar çıkarsa! olduğu için herkese kapımız açık.Maksat keşfederken eğlenmek yani:cat:.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cadıcım başımıza ne geldiyse bu şelale sevdasından geliyor zati...:pyok abla zirveye 25 metre kala durduk...bakındık döndük...:wiinkk::rendeer:

olmuyo böle ama hep tek başınıza geziyosunuz :bounce:
bigün bi tekirdağ yapalım :wiinkk: (gerçi ben ilk fırsatta gidicem yoksa furucaklar beni :p )
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olmuyo böle ama hep tek başınıza geziyosunuz :bounce:
bigün bi tekirdağ yapalım :wiinkk: (gerçi ben ilk fırsatta gidicem yoksa furucaklar beni :p )

cadı aniden gelişen plansız geziler hep keyifli oluyor...neye niyet neye kısmet şekerim...:wiinkk:

bak bir gezimiz oldu hatırla...kısa bir süre artcım olmuştun...sonrası başka motora geçmeni rica etmiştim hatırlarmısın...o an belki bana kızdın ne bencil biri demiştin geçen yıldı galiba...ama inan ben bu deli mavi arkadaşın kazasında bunu iyiki yaptığımı bir kez daha anladım...aklıma gelmişken anlatayım...bak kaza oldu gördün...sorumluluk çok büyük...hata karşıda bile olsa vicdan azabıbı düşünsene...kendisinemi yansın yoksa eşinin durumuna mı...cadıcım insan sevdiğini arkasına asla almamalı...bu şeytan aracı tek kişilik zevk ve ulaşım aracı bence...bir kaza bela olsa bunun altından kalkamam ben...ağır bir travma yaşarız sonrası sağlam çıksak bile kazadan sonra...ben yaşarım en azından...bugüne kadar 3 tane artcım olmuştur inan...Oğuza sor onu bile 1 kere aldım artcı motorsuz günlerinde...alana kadar sabrettik bekledim...yeri gelmişken aradan çıksın şekerim bu durum...:rendeer:


ben çıkıyorum Yenkapıda bakım var sonrası Çatalca dedik ...Oğuzla...byy...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
oh maşallal valla böyle güzel yerlere gitmek herkezin ihtiyacı gezin bakalım paylaşım için teşekkürler
oguz bu arada ne zaman görüşücez kardeşim ya özledik valla :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
korkut abi hayırlı olsun bu arada fazer yapmışız :cat:
Eyvallah kardeşim.:rendeer:
Bi ara işten çıkınca gel,boğaz manzaralı bi çay içelim seninle kardeşim.Hemede uzun boylu sohbet ederiz.Hesapta bende gelicem ama depresyondamıyım neyim,hiçbişey yapamaz oldum bu ara.



Hatta Mete'yle senide konuştuk,"bizim komşuyuda alalım bigün!" dedi.Uygun olduğunda neden birlikte gezmeyelimki birader?Bizim gezi düsturumuz,yol nereye kadar giderse,motorlar nereye kadar çıkarsa! olduğu için herkese kapımız açık.Maksat keşfederken eğlenmek yani:cat:.

İnşallah abicim en kısa zamanda:rendeer::cat::rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cadı aniden gelişen plansız geziler hep keyifli oluyor...neye niyet neye kısmet şekerim...:wiinkk:

bak bir gezimiz oldu hatırla...kısa bir süre artcım olmuştun...sonrası başka motora geçmeni rica etmiştim hatırlarmısın...o an belki bana kızdın ne bencil biri demiştin geçen yıldı galiba...ama inan ben bu deli mavi arkadaşın kazasında bunu iyiki yaptığımı bir kez daha anladım...aklıma gelmişken anlatayım...bak kaza oldu gördün...sorumluluk çok büyük...hata karşıda bile olsa vicdan azabıbı düşünsene...kendisinemi yansın yoksa eşinin durumuna mı...cadıcım insan sevdiğini arkasına asla almamalı...bu şeytan aracı tek kişilik zevk ve ulaşım aracı bence...bir kaza bela olsa bunun altından kalkamam ben...ağır bir travma yaşarız sonrası sağlam çıksak bile kazadan sonra...ben yaşarım en azından...bugüne kadar 3 tane artcım olmuştur inan...Oğuza sor onu bile 1 kere aldım artcı motorsuz günlerinde...alana kadar sabrettik bekledim...yeri gelmişken aradan çıksın şekerim bu durum...:rendeer:


ben çıkıyorum Yenkapıda bakım var sonrası Çatalca dedik ...Oğuzla...byy...

iyide metehan zaten ben ogün senin artcın değildim ki :silent: çok kısa mecburiyetten artcın olmuştum geldiğim motora geçmemde de sana kırılacagım bi durumda yoktu gayet normaldi yani.... sanırım bi yanlış anlaşılma oldu aramızda senin artcın olarak birlikte gidelim gibi bi imada bulunmadım amannn yanlış olmasın :wiinkk:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Bi ara işten çıkınca gel,boğaz manzaralı bi çay içelim seninle kardeşim.Hemede uzun boylu sohbet ederiz.Hesapta bende gelicem ama depresyondamıyım neyim,hiçbişey yapamaz oldum bu ara.


Hatta Mete'yle senide konuştuk,"bizim komşuyuda alalım bigün!" dedi.Uygun olduğunda neden birlikte gezmeyelimki birader?Bizim gezi düsturumuz,yol nereye kadar giderse,motorlar nereye kadar çıkarsa! olduğu için herkese kapımız açık.Maksat keşfederken eğlenmek yani:cat:.

Abi alın gelin hanımları coluk cocukları bir gun..
Ne depresyonu, Allah tan umidi kesecek kadar buyumedik abicim :wiinkk:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
gocaa ne biçim kaskın var öle.
onla yola çıkıyon bide:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst