ekip güzel, mekan güzel, fotoğraf çalışmaları harika
kanka iyi yakalamışsın...helal olsun...:rendeer:
Mizah ve gezinin bir arada bulunduğu harika zevkli bir yazı okurken çoşuyor insan:mrgreen:
bugünde Çatalca taraflarını keşfedicez kanka...:wiinkk:
Ben sizi yakalarsam nasıl gezilir gosterecegim bizzat.......::ranntign
yavrum biz senden kaçmayız ki yakalayasın...senden kaçan beter olsun aşkım...erkeğim benim...:rendeer::cherry:
konunun başlığına gözüm değer değmez 1 salise düşünmeden bu mete han ın bir gezisi dedim.doğru tahmin etmişim

yine süper bi gezi olmuş.bu arada 'karizmanın bitiiği an' adındaki fotoyu görünce bastım kahkahayı.Mete kardeş sen bizi güldürüyon Allah da seni güldürsün.
eyvallah kanka...birinizde Allah rızası için aranızda para toplayıp yahu şu bizim deli oğlana bi motobot hedaye edelim demez...:queen:
Tekerinize yüreğinize sağlık.Güzel bir gezi olmuş.
Kareler de anlatım da güzel..
sağol dostum...gezi öyle ahım şahım değil maksat paylaşım...:rendeer:
Süper bi geziydi, yalnız benim saçlar baya bi azalmış
elimde videon var Fırat Fortinayo...:queen:
Tabi ya

Allah yolunuzu acık etsin hayırlı gezmeler
ahrbi karizmayı bitirmişsin mete

şafak kardeşimde tamamen dağılmış belli:mrgreen:
motorlarınıza sağlık olsun güzel manzaralar eşliğinde geçmiş gezi, harikasınız arkadaşlar cümleten selam olsun
sizin geziler kadar olmasada kuzenim...ucundan azcık işte...:wiinkk:
Geziniz ve paylaşımınız için teşekkürler.
Focus ayarların hatalı.. yada cihazın focus ayarlarını tam yapamıyor...
Elle(manuel) yapabilme imkanın varsa -genel alan netlemesinden - merkez alan netlemesini kullanıcan.
ve ya net alanı makinenin ayarlaması için görüntünün netleştiği andan itibaren digital zoom yapmayı deneyebilirsin...
Makineyi kullanmakla alakalı bir durum kısaca.. :cat: Başaracağını biliyorum.:

uro::
kanka inan seçeneklerde bu ÇİÇEK imajı olan modu seçtim nedense böyle yaptı...bak makrolarda otomatikte başarılıydı...makina sanyo easy touch...dokun çek yani...yeşil yandımı basıyorum...inan sanyo s60 veya herhangi bir modeliözellikle xactı çok başarılı makina...120 liraya 2.el almıştım bana fazlasıyla yetiyor...ama bu aç kapalar makinayı öldürür dimi...çek cebe koy 5 dakka sonra yine çek vs...
Gezin güzel olmuş komşu yakışır sana yapacağını yapmışsın yine tebrik ederim Seni..:rendeer:İnşallah bir günde senle beraber gideriz...:cat:
inşallah kanka...selam sevgiler :rendeer:
mete abi bak bu iki oldu kara buruna giderken de çağırmadın şimdide...
kanka bugün Çatalca yapıcaz...ama Oğuzun bakımı var Yenikapıda sonrası Çatalca...hadi buyur gel...:wiinkk:
Gezen insanları severim :cat:, sakin sakin gezmişsniz sindire sindir ne güzel :cat: ben nedense böyle gezemiyom :mrgreen: hep jet gibi gidip jet gibi geliyor, motorumdan kaynaklanıyor olabilirmi acaba :silent:
Paylaşım için teşekkürler, ellerine sağlık fotlardan belli güzel bi gezi yapmışsınız :thumleft:
600 f le ben doğadan zevk alacağını pek sanmıyorum dostum...:cherry:
Sizin Adana gezileri kadar muhteşem olmuyor ama bizbizecell olayı çok güzel...
vayyy güzel gezi olmuş sakin sakin
şelaleyede gittiniz mi :queen:
cadıcım başımıza ne geldiyse bu şelale sevdasından geliyor zati...

yok abla zirveye 25 metre kala durduk...bakındık döndük...:wiinkk::rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:08 PM ----------
Evet Mete Bey'in spontane geliştirdiği bir gezide daha birlikteyiz.Meşhur etti benide kendiyle birlikte fırlama

.Hacivat karagöz gibi olduk iyimi:cherry:?Ama yukarısı süpermiş arkadaşlar.KEşek stabilize yoldanda devam etseydik,bakalım kaybolabiliyomuyduk

?
:.
bugün napıcaz abey...Çatalca dedik...kimbilir ne görücez...
vallahi bravo metehan abi taş üzerine çıkıp ellerini açtığın o foto bitirdi beni,güzel gezi olmuş sanada o yakışır zaten......
o Allaha yarattığı bu güzellik ve aklımızın alamayacağı bu sistem karşısında ne kadar aciziz ey Ya rabbim hareketi...:cat: :wiinkk:
korkut abi hayırlı olsun bu arada fazer yapmışız :cat:
alüüü...fazermi geldi...hemen slatıyoruz...ama bak demedi demeyinn...bizim Korkut ve fazer...beni korkutuyor...

ale: