- Katılım
- 28 Eyl 2007
- Mesajlar
- 521
cumartesi sınavım var. sonrasında burhan felege gidip ordan aygüle geçile bilir. nışan kaçtaki? akşamdır heralde :wiinkk:
tabi bir ihtimal daha var aygül yada burhan feleğe gitmeyip sınav sonrası atlayıp adapazarınada gidebilirim. onun için hiç kimseye söz veremiyorum şuan hiç bişey belli değil :wiinkk:
Supurgenın depoyu fulledınmı her yere yetısırsın :queen: :rendeer: :rendeer: :queen: